Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 16.7.  (Luettu 1012 kertaa)

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #15 : 16.07.07 - klo:09:20 »

Huomenta! [:-)]

Lämmintä +18 astetta. Väillä paistaa, väillä on pilvessä. Tuulikin loppuu, alkaa, loppuu, alkaa jne. Vaihtelevaa on sää tänään.

Ei kuulu yhtään lintujen ääniä. Aamuyöstä kylläkin kuului punarinnan tiksutusta, mustapääkertun laulua, naakkojen huutoja, peipon varoitusta ja tinttien kutsuääniä.
Joskohan tänään pääsis pyöräileen, kun eilinen päivä meni aika paljolti sisllä kököttämiseks.
Hyvää maanantaita kaikille! [:45] [:45]
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #16 : 16.07.07 - klo:09:46 »

Huomenta viikonlopun tauon jälkeen  [:-)] Paljon olette täällä kirjoitelleet ja kaikkia ketjuja en ehdi lukemaan.Poimin sieltä täältä lukemista,etten ihan tipu "kärryiltä"  :-))
Täällä on puolipilvistä ja välillä on tihkuttanut vettä aamun aikana.Lämmintä +17 astetta kuitenkin jo aamusta ja ennusteet lupaavat aurinkoisempaa säätä saapuvaksi.
Mukavaa uutta viikon alkua joka pöntölle.
Kirjattu

ötökkä

  • Vieras
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #17 : 16.07.07 - klo:09:49 »

Huomenta Pitäjänmäestä! Kyllä nämä aamuvuorot on rankkoja; yö meni toisella silmällä kelloa kytätessä  [:18] No, onneksi loppuviikko on iltavuoroa  :-))
Keli näyttää toistaiseksi hyvältä  [:46]

Ai Kaija asuu Pitäjänmäessä! Mä asuin siellä lapsena. Konalassa, Vähäntuvantiellä. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #18 : 16.07.07 - klo:09:54 »

18,0 vähäsen tuulta ja pilviäkin näkyvissä. Aamupala syöty ja sitten sotilaskodin kautta kuntotalolle ja sieltä pyörälenkille jos ulkona edes yhtä kaunista mitä nyt  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #19 : 16.07.07 - klo:10:01 »

Ihanan aurinkoista ja 18,7 lämpöä .... nyt kone kiinni ja ulos  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #20 : 16.07.07 - klo:10:18 »

Huomenta...ja tänään ei sitten sada,mutta ei tosin paistakaan.Mukavaa alkanutta viikkoa,joka pönttöön. [:-)] [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #21 : 16.07.07 - klo:10:21 »

Mä tässä mietin että mitäköhän tekisi, menisiköhän tuhlaamaan rahaa sinne Hämeentielle ulkoiseen kovalevyyn: 550 gt. Siinähän sitä ois läänii lisätä sinne vaikka mitä [:-I] Mahanrahjus alkoi taas venkuloimaan siitä eilisestä HK:n valmisruokaspagettijauhelihakastikeannoksesta [:-/] Taas pitää hoitaa sitä balanssiin [:-I] Kait se siitä  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #22 : 16.07.07 - klo:10:26 »

Huomenta Pitäjänmäestä! Kyllä nämä aamuvuorot on rankkoja; yö meni toisella silmällä kelloa kytätessä  [:18] No, onneksi loppuviikko on iltavuoroa  :-))
Keli näyttää toistaiseksi hyvältä  [:46]

Ai Kaija asuu Pitäjänmäessä! Mä asuin siellä lapsena. Konalassa, Vähäntuvantiellä. [:-)]

En asu, vaan olen töissä! Olen kyllä asunut Konalassa Vuorikummuntiellä, eli ihan Vähäntuvantien varrella!  [:-)]

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #23 : 16.07.07 - klo:10:27 »

Huomenta! Sateisen harmaasta Lapista meinaan! Mutta kyllä täällä tarkenee...nahka paloi viikonloppuna. Täsä pitäs jotenki ruveta töihinkin...purkaan vklpun kuvasaaliit ja videot. Huoh!
Kauas oli pitkä matka ja takasin vielä, no nysse paistaa jo aurinko...kiva!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #24 : 16.07.07 - klo:10:29 »

Huomenta Pitäjänmäestä! Kyllä nämä aamuvuorot on rankkoja; yö meni toisella silmällä kelloa kytätessä  [:18] No, onneksi loppuviikko on iltavuoroa  :-))
Keli näyttää toistaiseksi hyvältä  [:46]

Ai Kaija asuu Pitäjänmäessä! Mä asuin siellä lapsena. Konalassa, Vähäntuvantiellä. [:-)]

En asu, vaan olen töissä! Olen kyllä asunut Konalassa Vuorikummuntiellä, eli ihan Vähäntuvantien varrella!  [:-)]
Konalassa olen minäkin yhen kesän asunut...lähellä Malminkartanoa. Vuosi oli 1972 ja Hartwallin kaljatehtaalla olin kesätöissä 2,5 kk. Masentavaa, Lapin ihmiselle kun yöt olivat pimeitä ja muistaakseni juhannuksena tuli 30 senttiä vettä kaduille.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

ötökkä

  • Vieras
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #25 : 16.07.07 - klo:10:47 »

Meidän isä oli siellä töissä myös, 1972-74. [:-)]

Voi luoja. Keltiäinen oli menny verkkarin lahkeesta sisään, puri parikymmentä kertaa sääreen ja polvitaipeeseen ennenkuin sain sen tapettua. Nyt polttaa jalkaa sitten niin että huonoa tekee. Kerran oon saanu allergiakohtauksen keltiäisen puremista, yrjösin pari tuntia ja pyörtyilin. Voi morjes ja mun pitää tunnin päästä lähtee töihin. [NUT]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #26 : 16.07.07 - klo:11:07 »

Voi luoja. Keltiäinen oli menny verkkarin lahkeesta sisään, puri parikymmentä kertaa sääreen ja polvitaipeeseen ennenkuin sain sen tapettua. Nyt polttaa jalkaa sitten niin että huonoa tekee. Kerran oon saanu allergiakohtauksen keltiäisen puremista, yrjösin pari tuntia ja pyörtyilin. Voi morjes ja mun pitää tunnin päästä lähtee töihin. [NUT]

Mikä on keltiäinen?
Onko sulla kaapissa kyypakkausta? Voisi olla ihan hyvä napata kortisonia!  [:-I]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #27 : 16.07.07 - klo:11:11 »

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #28 : 16.07.07 - klo:11:15 »

Ja täällä keskustellaan keltiäisestä:

http://www.kotihiiri.com/polku/viewtopic.php?t=1043&postdays=0&postorder=asc&start=0

Joku hurja ehdottaa neutraloimaan muurahaishapon kloriitilla!  [:-I]

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Maanantai 16.7.
« Vastaus #29 : 16.07.07 - klo:11:19 »

Huomenta-Päivää Oulusta!

Lämpötila +17-+18, puolipilvinen sää..

Mukavaa Uutta Viikkoa Kaikille ja Maanantaita myöskin  [:9] [:43] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#
 

Sivu luotiin 0.405 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.