Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.7. sunnuntai  (Luettu 1669 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #45 : 22.07.07 - klo:23:05 »

Kotona taas [:-)] [:-)]

Mukava huomata että Lisakin palnnut pönttölään  [:-)] [:-)]
Ja Leeville taitaa sitten olla tulossa kaveri  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #46 : 22.07.07 - klo:23:55 »

Niinpä sunnuntaikin on jo lopuillaan ja ulkona selkeä taivas, aivan hiljaista ja ilmakin jo viilentynyt ... 12,8 mittarissa
vähän voisi vielä mennä jotakin lueskelemaan  [:-)]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #47 : 23.07.07 - klo:06:18 »

Ja Leeville taitaa sitten olla tulossa kaveri  [:-)] [:-)]

Sellaista tässä olen tuumaillut, Kaija ja isä vaan molemmat "yrittää puhua järkeä" miten
hullua on ottaa toinen koira.... sopivan koiran olen löytänytkin jo, tuumailen vielä muutaman
päivän tilannetta. Tottakai tiedän että siinä on työtä opettaa se ensin sisäsiistiksi ja sitten
opettaa muita käytöstapoja; ja tiedän että on mahdollista että hän tuhoaa kaikenlaista mitä
hampaisiinsa saa, mutta Leeville olisi niin kiva kun olisi kaveri  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #48 : 23.07.07 - klo:08:17 »

Ja Leeville taitaa sitten olla tulossa kaveri  [:-)] [:-)]

Sellaista tässä olen tuumaillut, Kaija ja isä vaan molemmat "yrittää puhua järkeä" miten
hullua on ottaa toinen koira.... sopivan koiran olen löytänytkin jo, tuumailen vielä muutaman
päivän tilannetta. Tottakai tiedän että siinä on työtä opettaa se ensin sisäsiistiksi ja sitten
opettaa muita käytöstapoja; ja tiedän että on mahdollista että hän tuhoaa kaikenlaista mitä
hampaisiinsa saa, mutta Leeville olisi niin kiva kun olisi kaveri  [:-)]

Siitä vaan, Taina! Kaksi koiraa on tietysti enemmän kuin yksi, mutta niistä on toisilleen seuraa.
Teinhän minäkin rohkean tempun ja otin Reino Reppuhousun - lisäksi jo aikuisen kissan. Totta mooses alku oli vaikeaa puolin ja toisin, mutta nyt kaikki on tasaantunut ja olen erittäin tyytyväinen.
Uskon, että myös Reino ja toiset pojat ! [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #49 : 23.07.07 - klo:08:22 »

Niin ja onhan pieni koiran pentu aivan vastustamaton. Työtä on ja opettamista, niin kuin Taina sanoi, mutta kyllä se on toisaalta niin ihanaa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #50 : 23.07.07 - klo:08:24 »

Rouva Hömötiainen, älä nyt yllytä hullua!  [:-DD]
Varmasti Leevi haluaa koiranpennun kaveriksi ja Tainakin haluaa sellaisen, mutta kyllä se taas hankaloittaa elämää... Mä olen ainakin sanonut, että niin kauan kuin se pentu pissii joka paikkaan (½vuotta?) ja pureskelee rikki sohvat ym (1vuosi?) mä en ota sitä hoitoon!  [:67]

Sööttihän se oli kuin mikä, kun kuvia katselin....  [:36] mutta koko jutussa ei ole silti mitään järkeä!  [RULES]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #51 : 23.07.07 - klo:08:28 »

Kaija, voitko vastustaa, kun pieni karvapallo tahtoo tulla Kaijan tykö? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #52 : 23.07.07 - klo:08:30 »

Kaija, voitko vastustaa, kun pieni karvapallo tahtoo tulla Kaijan tykö? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Ihan varmasti  [;-)]
Mesiangervo, älä viitsi... kohta mä otan sen palleron itselleni  [:-DD]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #53 : 23.07.07 - klo:08:31 »

 :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #54 : 23.07.07 - klo:08:55 »

Taina tahtoo pikkukoiran, Leevikin tahtoo ja Kaija  [:-)] [:-)] joten koska nähdään pönttölässä kuvat Leevin pikku kaverista  [:24] [:24]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #55 : 23.07.07 - klo:09:51 »

No, aina on helpompaa yhden kuin useamman koiran pito, sanoo nimim. "kokemusta on". Itse olen ajatellut, että joskus, kun nuo omat kullannuput sateenkaarisillalle siirtyvät, ei meillä tule olemaan kuin yksi koira. Yksi on helpompi saada hoitoon, jos on tarvis. Ulkoiluttamiset helpompia, eikä aineskaan tule tappeluja. Nuo meidän pojat ovat liian samanikäiset eivätkä ole saaneet pomouttaan määriteltyä. Vaikka muuten helppoja koiria ovatkin.
Mieti Taina tarkkaan, ehditkö ja jaksatko  [:-)] , vaikka koiranpennut ovatkin ihania  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #56 : 23.07.07 - klo:10:58 »

Kati puhuu ihan asiaa!!!!  [:-)]

Ja oikeesti, maailma on täynnä sööttejä koiranpentuja, mutta ei niitä kaikkia tarvii itselle ottaa!
Eihän jokaista tapaamaansa mukavaa miestäkään ota kotiinsa asumaan... Tulisi varmaan ongelmia, kun niitä olisi toistakymmentä sohvalla tuijottamassa lätkämatseja!  [:-P]

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #57 : 23.07.07 - klo:10:59 »

Mahtaisiko yksi sohva riittää?  [:-I] :-))
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #58 : 23.07.07 - klo:16:18 »

Mutta kun siinä sohvalla voi olla kaksi koiraa eikä yhtään miestä  [:-DD]

Leevi on ollut mulla  2 ½ vuotta eikä vielä ole kertaakaan ollut tarvetta varsinaisesti
viedä sitä hoitoon eli tuskin nyt hirmusti tarpeita sellaiseen tulevaisuudessakaan on.
Olen jo pitkään suunnitellut, että kun tulee se aika että koulumatka niin lyhyt ettei olla
Leevin kanssa Kaijan ja Pasin nurkissa, niin Leevi saa sen kaverin eli nyt sitten olisi se aika.
 [:-)]

Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.7. sunnuntai
« Vastaus #59 : 23.07.07 - klo:16:42 »

Mutta kun siinä sohvalla voi olla kaksi koiraa eikä yhtään miestä  [:-DD]


Ootas nyt, kun mä koitan keksiä, mitä hyötyä ja iloa miehistä voisi olla.... *raapii päätään* Imuroi.... Eeei! Tiskaa? Ei sitäkään... Mutta kyllä miehen pitämisessä vissiin joku pointti on; onhan mullakin toi Pasi lemmikkinä!

 [:-DDD]
 

Sivu luotiin 0.275 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.