Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.7.Keskiviikko  (Luettu 1227 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #30 : 25.07.07 - klo:12:20 »

Arvatkaas mitä? Se sataa! ja märästi...yäk. Ja on nii hiljaista raitilla, että...

Ja nytkö on jo Jaakon päivä...onks kukaan nähny Jaskaa kivenheitossa...Jaskaa!!! Kylmä kivi piti heittää järveen. Kerkisinpä talviturkin nakata kaks viikkoa sitten...Vuorijärveen. [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 25.07.07 - klo:12:23 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 475
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #31 : 25.07.07 - klo:13:11 »

sinitintin pikkusiskolle  [:51]

sotilaskoti - kuntotalo - kauppa - kioski kierros tehty, aika lämmintä 17,7 mutta pilvinen taivas
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #32 : 25.07.07 - klo:13:16 »

Meillä ei sada, mutta pilvistä on. Lämpöä riittää kuiteskin +21 asteen verran.

Airi meinaa nyt tehdä mulle saman kuin Käenpiialle äsken. Laittanu pikaliimaa tuoliin, eikä päästä mua puutarhahommiin. Oon näköjään jäänyt asumaan Pöntölle.  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #33 : 25.07.07 - klo:13:25 »

Toivottavasti Lahdessakaan ei ala sataa. Illalla on Urheilukeskuksessa Eliittikisat joihin pääsee ilmaiseksi katsomaan Lahden Ahkeran 100-vuotisen taipaleen takia, mutta saas nyt nähdä jaksaako sitä lähteä mihinkään.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #34 : 25.07.07 - klo:14:06 »

Ihana auringonpaiste sateen jälkeen...kesää on vielä jäljellä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #35 : 25.07.07 - klo:14:47 »

Päivän kurkkaus  [:-)]        säätiedote: pilvistä, vähän tuulista ja nyt ei ainakaan sada, aika lämmintä kuitenkin 17,8 mittarissa ja kesää se on vielä vaikka ei aurinko paistakaan  [:-)]
puutarhavadelmia poimittu ja herkuteltu ja hetkisen kuluttua juomaan pari myy mukillista teetä ja sitten taas ulos ..... [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 395
  • Lahti
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #36 : 25.07.07 - klo:15:52 »

Terve...ei ainakaan vielä sada...joten kisoihin vaan...Tiina.Harmaalta taivas kuitenkin näyttää,että saas nähdä mitä tuleman pitää...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #37 : 25.07.07 - klo:16:15 »

Mulla on yks onkelma. Mun vasen korva. Se on ollu outo jo monta päivää, niinku tukkeessa ja nielaistessa kuuluu semmonen plumps ja ääni niinku kaikuu, ja ihan vähä jomottaa. Nyt tuntuu oikeassakin korvassakin. Ettei tulis tulehdus.  [:-(]

Tarkoitus oli tulla kysyyn onks mitään kotikonstia ennaltaehkäisyyn, mut sit muistinkin. Pistin valkosipulit korviin. Yks tuttu tekee aina niin, tai tutuntuttu. Nyt istun tässä valkosipulit korvissa.  [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #38 : 25.07.07 - klo:16:16 »

Nätti kuva telkkiseltä. Jännästi tausta on sininen. Muistatko mihin aikaan vuorokaudesta oot kuvan ottanu? Mietin tuota valoasiaa...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 370
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #39 : 25.07.07 - klo:16:17 »

Sus, kannattaisi ehkä käydä terveyskeskuksessa näyttämässä niitä korvia...
Mulla alkaa joskus tuntua korvat kipeältä, jos niitä ei ole kunnolla puhdistettu pitkään aikaan... siis oikein terveydenhoitajan toimesta vesiruiskulla!

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #40 : 25.07.07 - klo:16:22 »

Pakko se on mennä jos tää ei ohi mee... mulla on vaan niin himskatin vaikee matka päästä tuonne terveyskeskukseen. Mut menenhän mä jos pahenee. Mulla ei koskaan oo korvia putsattu sillä vesiruiskulla... Ei mulla oo koskaan ollu edes mitään korvavaivoja. Hmmm.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #41 : 25.07.07 - klo:16:26 »

Mä olen välttynyt terv.hoit korvien putsimiselta sen jälkeen kun ostin Audisprayta jota säännöllisesti suihkin korviin [:-)] Mun vasen korva on vahan kerääjä ja kerran vuodessa menee niin tukkoon että terv.keskukseen on mentävä. Nyt ei - vielä [:-)] Eli, yli vuosi on kulunut..
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #42 : 25.07.07 - klo:16:27 »

Saaks tuota apteekista ilman reseptiä?
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 370
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #43 : 25.07.07 - klo:16:31 »

Sus, kyllä saa!
Pasillakin on tapana suihkia sitä korviinsa....  [:-I] mutta joutuu silti silloin tällöin käymään puhdistuttamassa.
Se ruiskupuhdistus on muuten ihan kiva juttu; kerrankin toimenpide, joka ei satu!  [:-)]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #44 : 25.07.07 - klo:16:31 »

Jus rommahutti vettä taivaalta täällä Lahdessa.  [:-(] Ja sadetutkan ennuste näyttää sadetta koko illaksi, joten ei tarvi mennä Eliittikisoihin. Huh, mä jo pelkäsin  [;-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.