Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.7.Keskiviikko  (Luettu 1243 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #45 : 25.07.07 - klo:16:32 »

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #46 : 25.07.07 - klo:16:38 »

Sus, ei sulla mittään hättää, kun sun tarttee työntää ne valkosipulit VAAN korviin... [:-DD] Kävin eilen arvauskeskuksessa (kolmen tunnin reissu) arvotuttamassa päivän tautia ja lääkäri luovutti, ku oli tutkinu vasta kaks kohtaa... ja määräs kortisonit ja antibiootit ja sano, "oot muuten aika sairaan näkönen"... :-O Ensimmäinen kerta eläissäni, kun lääkäri mulle on noin sanonu, ja onhan tuota ikkää jo pikkusen kertyny rippikoulullisen verran ja vähän toistaki... [:-DDD]

Minä saisin tunkee niitä valkosipuleita joka läpeen, vaan kun ovat nyt loppu, valkosipulit siis, ei lävet, enkä kyllä muutenkaan jaksa. Jutuista varmaan huomaa, että oon semmosessa kortisonipöllyssä, ettei oikein nukuta vaikka hirveesti väsyttääkin.  [NUT] Paitsi, että miks tämä päivä olis joku poikkeus. Tämmönenhän minä oon aina muutenkin, enkö???  :-O

Päivän hyvä uutinen: Nivelet ei oo yhtään muuten kippeet. Ja päivän huono uutinen: Pumppu ei meinaa oikein kestää noita rohtoja... [:-I] [:-I] [:-I] Ei passaa siis kauheesti rehkiä... Orvokki kokatkoon, lakaskoon ja tiskatkoon siis. Sitä tässä oottelen, vaan en kehtaa pitkästyä ootellessa...  [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #47 : 25.07.07 - klo:16:39 »

Kiitti vinkeistä!

Jos tuo audispray on merivesiliuos, niin jos laittais merisuolaa veteen ja sillä vähä putsailis... näin ens alkuun...

Äsken keitin siankärsämöteetä ja aattelin, että silläkin vois putsata, se nimittäin sisältää semmosta antibioottista tms. tulehdusta estävää ainetta. Sillähän voi hautoa silmiäkin jne. Taidan koklata näitä molempia.  [:-)] Nyt ens alkuun, koska en mä tästä nyt just apteekkiin kyl oo lähössä. Onneks tuota korvaa ei sinänsä koske, lähinnä se "tuntuu".

Hei noitahan vois laittaa tuollaiseen lääkeruiskuun ja sillä ruiskuttaa. Heureka!  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #48 : 25.07.07 - klo:16:43 »

Marleena  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Mä kun viimeksi olin lekurissa, niin ekan kerran mua nimitettiin... keksitään nyt sukunimeksi vaikka Virtanen... niin lääkäri kutsui sanomalla ROUVA Virtanen. Kyl mua vähä nauratti, mie ikuinen neiti ja vanhapiika, ku en ees kihloihi oo päässy (lue joutunu), niin nyt oonkin ROUVA.  [:-DD]

Pitäsköhän vaihtaa nimimerkiksi "Virtaska"?  [NUT]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 887
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #49 : 25.07.07 - klo:16:51 »

joku päivä sitten oli lehdessäkin Wagnerilla myös korvat kipeät ja Viivikin käski laittaa valkosipulia korviin, Wagner haisi sitten currylta kun kaupassa oli vain maustettua valkosipulin kynttä myynnissä  :-)) :-))
sarjakuvaa ei löytynyt ei tainnut olla hesarissa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #50 : 25.07.07 - klo:16:52 »

Audispraytä ostin just mennä viikolla. Ja jos oikein on tukossa, niin lekurille vain, siellä aukee. Kerran mulla tukkeu niin, että piti antibioottikuuri ottaa. Mutta mulla onkin nää korvat...omaa luokkaansa. [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #51 : 25.07.07 - klo:17:05 »

Jos Sus oisit ollu synnytyssairaalassa potilaana, niin kyllä oisit tienny jo aikoja sitten miltä se rouvittelu tuntuu... [:-DD] Häkellyttävälle tuntu...  [:-I] Ainaki valovuosia sitten kaikki siellä oli heidän mielestään rouvia, oli sitten 17 tai 47...  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #52 : 25.07.07 - klo:17:39 »

Sus  :-)) nyt sitten jos käypi sillai ettet kuule mittään, niin et oo tullu kuuroksi, siul on vaan valkosipulit korvissa  [:-DDD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Jaska

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #53 : 25.07.07 - klo:17:40 »

Ja nytkö on jo Jaakon päivä...onks kukaan nähny Jaskaa kivenheitossa...Jaskaa!!! Kylmä kivi piti heittää järveen. Kerkisinpä talviturkin nakata kaks viikkoa sitten...Vuorijärveen. [:-DD]

Älä pelkää, mese, en minä eikä serkkuni Jaakko aio sitä kiveä vielä heittää, katsotaan sitten syksymmällä, kerran meni lokakuulle asti... :-))
Olen tässä vaan tehnyt verkko-ostoksia ja ihmetellyt, kuinka helposti se käy, ei enää puhelinlinjoilla roikkumista eikä mitään. Sitten sitä huomaakin loppusummasta, että hupsista !  :-O No, onneksi oli tyttären ostoksia ja hän myös lupasi maksaa aikanaan.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #54 : 25.07.07 - klo:17:54 »

Sus  :-)) nyt sitten jos käypi sillai ettet kuule mittään, niin et oo tullu kuuroksi, siul on vaan valkosipulit korvissa  [:-DDD]

Mitä? Sanoitsä jotaa?

 :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #55 : 25.07.07 - klo:17:55 »

Nii Marleena, eihä sit nyt SYNNYTTÄMÄSSÄ voi olla ellei ole ROUVA!

 :-))
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #56 : 25.07.07 - klo:17:59 »

 [:-DDD] [:-DDD] Voi Sus,kyllä sitä vaan voi olla NEITIKIN vaikka menee synnyttämään.Ovat vain siellä sairaalassa kohteliaita kaikkia naisia kohtaan ja siksi rouvittelevat kaikkia tasapuolisesti.
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #57 : 25.07.07 - klo:18:00 »

Arvatkaas mitä kaikki naiset ovat armeijan harmaissa, kun miehet ovat herroja?
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 887
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #58 : 25.07.07 - klo:18:23 »

pikkutorkuille  [:54]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 25.7.Keskiviikko
« Vastaus #59 : 25.07.07 - klo:18:37 »

Arvatkaas mitä kaikki naiset ovat armeijan harmaissa, kun miehet ovat herroja?

Neitejä...  [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.284 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.