Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.7.Torstai  (Luettu 1721 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: 26.7.Torstai
« Vastaus #15 : 26.07.07 - klo:06:55 »

Oletko Zeta lukenut kaikki potterit ihan lontoonkielellä [:-I] Mä en ole päässyt siihen maailmaan lainkaan. Pitäisiköhän...
Juuh, kaks viimeistä luin ihan enklantilaisittain  :-)). Mä olen nuoresta pitäen lukenut kirjoja englanniksi, joten yllättävänkin sujuvasti meni kahdessa yössä tuo 600 sivua. Ja ihan ymmärsinkin mitä puhutaan.

Kahdessa yössä !  :-O Niin kai minäkin ennen nuorempana olisin tehnyt, vaan ei jaksa enää...Vielä 175 sivua jäljellä, täytyy vähän pihtailla, että riittää koko viikoksi.  [:-I]
Aamupäivällä olis vielä matonpesuprojektia ja iltapäivällä työkavereiden tapaaminen Tuusulan puolella, jos vaikka fillarilla... [:42]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #16 : 26.07.07 - klo:07:27 »

KIUKUTTAA  [:-//], herätin juuri aamuvuorolaisen nukkumasta kotoaan. kerrankin kun mä olisin halunnut päästä normaalisti tai jopa hieman aikaisemmin kotiin. Terkut vaan jos satut lukemaan tän viestin...
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #17 : 26.07.07 - klo:07:32 »

Torstaihuomenta työpöntöltä!
Hieno aamu, aurinko paistaa!  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Evis

• Vieras
« Vastaus #18 : 26.07.07 - klo:07:34 »

Aamua!
Aurinkoinen aamu, lämmintä +17 eli tulossa ihan kesäinen päivä. Enää yksi aamu ja sitten alkaa L
                O
                M
                A
                 ! [:5]
« Viimeksi muokattu: 26.07.07 - klo:07:36 kirjoittanut Evis »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 26.07.07 - klo:07:48 »

Huomenta! Vielä pitäs mennä käymään työmaalla...vaikka jo laiskottaiskin. Paras lähteä. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #20 : 26.07.07 - klo:08:06 »

Huomenta Kaikille  [:-)]
Onpas Pilvinen Torstai - Aamu  [:-I] [:-)]
Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:-)] [:26] [:27]
 [:43] [:44] [:43] [:44]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #21 : 26.07.07 - klo:08:35 »

Nyt mä en pääse tekemään mitään; istun ja odottelen (pönttöilen) ja tutkin, millä paatilla päästäisiin seuraavana lauantaina päiväksi Tallinnaan; Taina lähtee mukaan!  [:-)]

Tallinnastahan voisi vaikka löytää jostain suloisen koiranpennun  [:-I]

Aurinkoinen Aamu ja Vapaa Päivä  [:-DD]
Lähdössä koulukaverin ja lastensa kanssa Helsinkiin, ehkä Suomenlinnaan tai sitten Seurasaareen
Seurasaari olisi Leeville varsinainen paratiisi, hän kun RAKASTAA oravia  [:-I] [NUT]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 26.07.07 - klo:08:40 »

Sitäpaitsi mun pitää saada tuo Pyris kiinni läsnäolotilastossa, se johtaa taas...

[:-DD]

Enpä ole huomannutkaan...hihii.

Huomenta vaan kaikille pöntöille. Aamu alkaa perinteisesti kahvilla ja pönttöilyllä.

Mukavaa päivää itse kullekin.
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #23 : 26.07.07 - klo:08:45 »

Apua! Tein pikakurkistuksen sinne missä LUULIN passini olevan - ei ollutkaan.  :-O
Löysin kyllä Leevin rokotustodistuksen ja Hopon hevospasin - pääsenköhän niillä Tallinnaan?
Pitää siis illalla alkaa penkomaan tarkemmin paikkoja.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 26.07.07 - klo:08:46 »

Aamua taas  [:-)]

Huomenta!
Mä olin järjestänyt työt illalla niin, että olisin voinut tulla myöhemmin eli nukkua pidempään... heräsin kuitenkin vartin vaille viisi.. Nyt mä en pääse tekemään mitään; istun ja odottelen (pönttöilen) ja tutkin, millä paatilla päästäisiin seuraavana lauantaina päiväksi Tallinnaan; Taina lähtee mukaan!  [:-)]
Aurinkoista, +17 astetta. Mukava keli!  [:46]

Olin juuri lukenut tämän viestin ja ajattelin laittaa lainauksen, mutta Taina huomasi itsekin saman, ties vaikka hyvällä onnella Leevi saisi parikin kaveria  [:24] [:24]

Pilviseltä näyttää ulkona ja mittarissa 16,5 asteita
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #25 : 26.07.07 - klo:08:51 »

[:45] paistelee ja matto on jo kuivumassa, itse roikun puhelimessa, ajattelin soittaa erään matkapuhelinfirman "palvelu"numeroon, mutta täytyy varmaan kirjoittaa kirje !  :-O
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #26 : 26.07.07 - klo:08:52 »

[:-)] Edelleen pilvistä ja utuista ja lämpöä 16,5.    Ehkä pitäisi mennä aamunherätyskupposen keittoon jos alkaisi heräämään kunnolla, sitten vois lähtee käymään naapurikunnan torilla ....

Kaunista ja mukavaa kesäpäivää kaikille  [:-)] [:-)]      [:28] [:28] [:28] [:28]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 26.07.07 - klo:08:52 »

[:45] paistelee ja matto on jo kuivumassa, itse roikun puhelimessa, ajattelin soittaa erään matkapuhelinfirman "palvelu"numeroon, mutta täytyy varmaan kirjoittaa kirje !  :-O

Niinpä, "etanaposti" on joskus varmempi... :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #28 : 26.07.07 - klo:08:56 »

Niinpä, "etanaposti" on joskus varmempi... :-))
No nyt se nuorimies vastasi, mutta asia ei edennyt tippaakaan, täytyy laittaa tytär omalle asialleen, hehe... [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 26.07.07 - klo:09:00 »

Huomenia, paistaa ja ei paistaa, mutta voi olla että ihan mukava päivä on tulossa [:-I] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.289 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.