Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.7.Torstai  (Luettu 1727 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 26.7.Torstai
« Vastaus #105 : 26.07.07 - klo:19:58 »

Kauhee täällä on vieläki +25,5 lämpöä.
Kyl mun vissiin pitää lähtä kauppaan. Vaikka laiskottais. Ostamaan sitä MARABOUN DAIM-SUKLAATA! Maistakaa nyt ihmeessä sitä. Se voittaa salmiakkisuklaan. [:-P] (Katotaas kun tuun kaupasta, niin oon unohtanut ostaa just sen, Marabou-suklaan).

Sit muistuttakaa mua, että ostan sinappia. Ja ketsuppia. Sit kaikkee tuoretta tarttis ja sit tekis mieli kyl pizzaa kun ruokaketjussa pizzasta puhui Taina ja haluais jäätelöä ja ja ja... lakritsaa!

Sähän voit ottaa Airin mukaan, kyllä se mielellään muistuttaa  [:-DD]

:-))
Nyt kävi niin, että just kun olin lähdössä, kamppeet päällä ja kaikki, Airi järjesti sateen. Ja sataa vieläki. Tosin onni onnettomuudessa oli, että yks vieras pöllähti pihaan just ennen sadetta, kun olin lähdössä, joten mä pelastuin sateelta. Ilman tätä vierasta oisin ehtiny lähteä ja kastunut reippaasti. Että ei niin paljon pahaa jos ei jotain hyvääkin. Heh.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #106 : 26.07.07 - klo:20:16 »

Mä ja Airi mennään ja viikonlopuksi pois, huomenna iltapäivästä,  Sitten tullaan taas sunnuntaina ja saatetaan lähteä taas tiistaina...en ota läppärii mukaan mutta kameran kylläkin. Tosin ei sitä ihan kamalasti kuvattavaa ole toisten tonteilla, jos nyt muutama kukkanen ja ötö [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #107 : 26.07.07 - klo:20:49 »

Mä ja Airi mennään ja viikonlopuksi pois, huomenna iltapäivästä,  Sitten tullaan taas sunnuntaina ja saatetaan lähteä taas tiistaina...en ota läppärii mukaan mutta kameran kylläkin. Tosin ei sitä ihan kamalasti kuvattavaa ole toisten tonteilla, jos nyt muutama kukkanen ja ötö [:-)]
samat kujeet täällä...tirstaina taas vaihteeksi Venäjälle...hups. Pientä pönttötaukoa...ja loppuviikko on sitten vielä auki. Minnekkähän sitä lähtis... :-O
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #108 : 26.07.07 - klo:21:17 »

Jos vaikka iltateetä ja leipää ja lukemista jatkamaan  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #109 : 26.07.07 - klo:21:18 »

Kivaa kun Telkkisen koiruli voi paremmin  [:-)]
Mukavaa lomaa Meselle  [:-)]  ja muillekin lomalaisille  [:-)]

Aurinkoinen ihana ehtoo ollut ja vieläkin 18,3 lämpöä  [:-)]  pihalla ei paljoa ole voinut olla kun ne mehiläiset ne mehiläiset  [:-I]
mutta mukava kävelylenkki tehty koirulin kanssa metsäteillä ja viisi palokärkeä pitivät meteliä ja liikkuivat männynrunkoilla vikkelästi   [:-)]  mutta laulurastaalle kävi ikävämmin kun teki tuttavuutta yläkerran ikkunan kanssa  [:-(]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #110 : 26.07.07 - klo:21:22 »

Iltaa! Täällä vietetty päivää sitten puolipilvisissä merkeissä ja tummia pilviä seilaillut koko päivän ympärillä, mutta sadetta ei ole tullut sittenkään. Mittarilukemat, alin +14,3 ja ylin +23,9 astetta. Nyt enää +18,1 astetta.

Kävin täällä pikaisesti ja pikaisesti kirjoitin tämänkin, mutta nyt alkaa jo siihen malliin väsyttää, että taidanpa mennä nukkumaan. Hyvät Yöt!

Mukavaa iltaa! [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #111 : 26.07.07 - klo:21:58 »

Iltapalaksi Väinämöisen palttoonnappeja (ei tartte palttoota tällä kelillä niin saan syödä pois) ja
yrttitarha Creme Bonjouria. Ja sitten sitä jädeä ja mansikoita.... Slurp
Just tuossa mietin miten Leevistä on yhtäkkiä tullut ihan mahdoton syömäri (tänään vetänyt
kaksi isoa kupillista ruokaa), kunnes hoksasin että se on sitten vihdoinkin alkanut
muistuttaa emäntäänsä  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #112 : 26.07.07 - klo:22:04 »

Pääsin kuin pääsinkin kauppaan. Sade hiljeni sen verran, että läksin polkemaan.

Muistin kaiken! Ja vähä ylimäärästäkin "muistin". :-)) Vitsi, että löytyikin herkkuja! Arvatkaa mitä mulla on lautasella?

PIZZAA! Se on ihan Tainan syy.  :-)) Pakastepizzan paistoin ja tää on hyvää. Naminaminaminami. Ja mitkä karkit ostinkaan!  [:-DD]

Haluun vähä hemmotella itteäni. Oon mä semmonen hemmo.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #113 : 26.07.07 - klo:22:05 »

tuliko suklaata  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #114 : 26.07.07 - klo:22:08 »

Sus: Hyvä ruoka, parempi mieli  [:-)]
Ostitko sitä dajmsuklaata?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #115 : 26.07.07 - klo:22:13 »

OSTIN OSTIN!  :-)) KAKSI levyä, ja sit salmiakkisuklaata ja famia ja lakritsaa ja sit vielä jotain jonka nimeä en muista. Kaappi täynnä karkkii. [:-DD]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #116 : 26.07.07 - klo:22:16 »

Montako päivää menee kaapin tyhjentämiseen?
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #117 : 26.07.07 - klo:22:17 »

ja kohta kaapin avain hukassa  :-O
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #118 : 26.07.07 - klo:22:19 »

Luultavasti huomenna uusi kauppareissu... [:-DD]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #119 : 26.07.07 - klo:22:20 »

Saa nyt nähhä... kun ostin muutaki herkkuu niin paljo. Savuporosulatejuustoa ja Cheddar-sulatejuustoa ja semmottist kaikkee. Herkkusieniä mausteliemessä, kanaa... Pitäisköhän mun skannata mun kauppakuitti.  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.