Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tänään on perjantai 27.7.-07  (Luettu 1218 kertaa)

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #75 : 27.07.07 - klo:12:28 »

Kiitos Tiina ja mukavaa viikonloppua sulle ja Repelle  [:-)]  [:59]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #76 : 27.07.07 - klo:12:37 »

Määki taijjan mennä tästä tekemään jotain "järkevää". Vaikka emmä nyt tiiä mikä sen järkevämpää ois ku pönttöily  [:-DD] mut jos kummiskin. Menis vaikka ulos käveleen vasara kädessä taas 45 minuutiksi. Sithän on jo ruokatunti sen jälkeen. :-))

Hyvää viikonloppua ja reissuja "pönttöpimentolaisille"! Nauttikaapa oloistanne. [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #77 : 27.07.07 - klo:12:56 »

KP kiitos... [:-)]


Sus: Hyvää viikonloppua ja reissuja "pönttöpimentolaisille"! Nauttikaapa oloistanne.

Juu [:-)]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #78 : 27.07.07 - klo:13:25 »

Tehtiin sitten Leevin kanssa 2½ tunnin aamulenkki. Käveltiin keskustaan (n.3 km),
katseltiin hetki kauppojen ikkunoita, poikettiin Mäkkärille jäätelölle - Leevi sai ihan oman
pehmiksen ja nuoli kupin hyvin hartaasti putipuhtaaksi. Kotimatkalla tehtiin yksi ylimääräinen
lenkki eli ihan hyvän mittainen aamulenkki.

Ai niin, munhan piti opiskella tänään  [:16], no ehkä mä vähän illalla sitten  :-O
Pitää sinne näöntarkastukseen mennä, ja sitten Kaijan kanssa shoppailemaan [:-)]

Harmittelin kaupungilla kun en ottanut enempää rahaa mukaan, oltais voitu Leevin kanssa
tehdä terassikierros ja Kaija olisi sitten voinut kuskata meidät kotiin  [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #79 : 27.07.07 - klo:13:47 »

No nyt pääsee muihin hommiin, kun Potteri on luettu ! Jatkoa odotellessa...Kuka luulee, että tulee ?  :-O


No minä nyt ainakin! Ei se lopeta, niin kauan kuin markkinoita riittää. Ja minä ainakin haluan tietää että miten oikein... jaa juu, sinä et ollutkaan vielä lukenut sitä? Enpäs kerrokaan sitten.  :-))

Ja mä odotan sitä että tulee vielä joku hyväntekeväisyyskirja aiheesta Tylypahkan kasvioppi. Se olis hauskaa lukemista!
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #80 : 27.07.07 - klo:13:52 »

No nyt pääsee muihin hommiin, kun Potteri on luettu ! Jatkoa odotellessa...Kuka luulee, että tulee ?  :-O

Eiköhän se tuohon jäänyt, mutta oheiskirjoja varmaan tulee. On tainnut luvatakin tehdä jonkinlaisen tietokirjan vrt. "Tolkienin maailma", jossa kootaan taikamaailma yhteen.

Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #81 : 27.07.07 - klo:13:55 »

No nyt pääsee muihin hommiin, kun Potteri on luettu ! Jatkoa odotellessa...Kuka luulee, että tulee ?  :-O
No minä nyt ainakin! Ei se lopeta, niin kauan kuin markkinoita riittää. Ja minä ainakin haluan tietää että miten oikein... jaa juu, sinä et ollutkaan vielä lukenut sitä? Enpäs kerrokaan sitten.  :-))
Ja mä odotan sitä että tulee vielä joku hyväntekeväisyyskirja aiheesta Tylypahkan kasvioppi. Se olis hauskaa lukemista!

Niin, Ansku, siinähän hypähdettiin melkoinen aika eteenpäin, oishan tuosta kirjoittanut kirjan tai kaksi ! Ja kyllähän mä nyt sen olen lukenut, kuten kerroin. Kyselin juuri tyttäreltä, haluiaisiko lainaksi, vaan ei ole kuulema edellistäkään saanut vielä loppuun, outoa ?  :-O
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #82 : 27.07.07 - klo:13:59 »

Joku ei ollut vielä lukenut? Mulla on vielä liuta kavereita joilla on kesken, pitää olla varovainen sen suhteen mitä sanoo.

Mun äiti sentään odottaa siihen että tulee se suomenkielinen, sille saa hössöttää ihan rauhassa kuinka "voiei se kuoli" ja "miksi se nyt noin" ja "mä tiesin ettei se voinut olla..."  [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #83 : 27.07.07 - klo:14:04 »

Joku ei ollut vielä lukenut? Mulla on vielä liuta kavereita joilla on kesken, pitää olla varovainen sen suhteen mitä sanoo.
Mun äiti sentään odottaa siihen että tulee se suomenkielinen, sille saa hössöttää ihan rauhassa kuinka "voiei se kuoli" ja "miksi se nyt noin" ja "mä tiesin ettei se voinut olla..."  [:-DD]
Lukeeko ne sun kaverit tätä foorumia ?  [:-I]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #84 : 27.07.07 - klo:14:20 »

Päivän kurkkauksella  [:-)] Aurinkoista vaikka välillä vähän pilveilee ja on alkanut tuulemaan, 23,3 lämpöä

Söpö kisu Telkkisen kuvassa ja koirulistakin kaunis kuva  [:-)]
Marlelle mukavaa ja kuvauksellista matkaa  [:-)]

Kauppakierros suoritettu ja herkkua löytyi monenlaista  [:-)] hetkisitten syömiset syöty ja tiskit tiskattu ja nyt vähän pönttöillään
Luonnontarkkailu on joskus autolla ajaessa vaarallista, nytkin tumma iso perhonen lensi maantien pinnan lähellä ja olis pitänyt tehdä lukkkojarrutus että olis nähnyt mikä se oli, mutta olis ollut aika noloa jos olis tullut ketjukolari perhosen tähden   [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #85 : 27.07.07 - klo:14:30 »

Mä oon ollu puutarhatöissä. Istutin eilen vihannestiskiltä ostamani ruukkubasilikan ja ruukkuruohosipulin mun yrttipenkkiin ja kastelin kukkasia.

Ja mitä Airi on sillä aikaa tehny? Päästäny jonkun käyttämään mun konetta!  [:-/] Reiskan! Anna mun kaikki kestää...

Kohta meen paistamaan hunajamarinoitua kanaa. [:20]
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #86 : 27.07.07 - klo:14:30 »

Hauskaa reissua reissulaisille! Vaikka ei pönttöpimennossa voi hauskaa olla, vai voiko  :-O  :-)) ?
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #87 : 27.07.07 - klo:14:34 »

Hauskaa reissua reissulaisille! Vaikka ei pönttöpimennossa voi hauskaa olla, vai voiko  :-O  :-)) ?

Siinä kuule kati joskus ihan hermo lepää.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #88 : 27.07.07 - klo:14:40 »

  [:-DD]  [:-DD] Tiina
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Tänään on perjantai 27.7.-07
« Vastaus #89 : 27.07.07 - klo:14:43 »

Joku ei ollut vielä lukenut? Mulla on vielä liuta kavereita joilla on kesken, pitää olla varovainen sen suhteen mitä sanoo.
Mun äiti sentään odottaa siihen että tulee se suomenkielinen, sille saa hössöttää ihan rauhassa kuinka "voiei se kuoli" ja "miksi se nyt noin" ja "mä tiesin ettei se voinut olla..."  [:-DD]
Lukeeko ne sun kaverit tätä foorumia ?  [:-I]

Tätäkin, muutamat.  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.289 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.