Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muutama kysymys  (Luettu 529 kertaa)

Mehtos

  • Vieras
Muutama kysymys
« : 26.08.06 - klo:15:32 »

1. Mitä menneisyytesi virhettä kadut eniten, vai oletko niitä ihmisiä, jotka eivät tee virheitä vaan kaikki valinnat, olivat ne hyviä tai huonoja, kasvattavat?

2. Oletko koskaan saanut koulussa jälki-istuntoa, joutunut puhutteluun tai saanut muuta selkeää rangaistusta? Jos sait, niin miksi?

3. Olisitko mieluummin älykäs ja onneton, vai tyhmä ja onnellinen?

4. Takapihallesi pystytetään kirjarovio.(EDIT) Mitkä ovat kolme  kirjaa vihoviimmeisenä olisit heittämässä sinne? (EDIT)

5.(Lisätty) Oletko ikinä ostanut mitään hetken mielijohteesta, jonka kotona piilotat kaappiin ja yrität unohtaa sen sinne?


Lisä kysymyksiä saa laittaa, mutta vastasessa olisi hyvä laittaa vastaksen eteen vaikka (2) eli toinen kysely samassa aiheessa, tämä helpottaisi lukijoita. [:-)] Vastauksia odotellaan...




« Viimeksi muokattu: 26.08.06 - klo:20:23 kirjoittanut Mehtos »
Kirjattu

Kassu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 939
  • Miuku-kisun eno ;-)
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #1 : 26.08.06 - klo:16:02 »

1) Olis pitäny suuntautua ihan eri alalle...

2) Juu, pikkunassikkana ku en ollu tunnilla hiljaa... [:14]
    (siis iham mitättömästä syystä [:23]).   [:22]

3) Jälkimmäistä  :-))

4) Jos ny vastaisin ihan omantunnom mukaan niin vois tulla vähä liian tulenarka vastaus! [:-DD] Nii jotta sanotaa sitte vaikka meirän kouluv vanhat lukukirjat... [:56]

P.S. Vastatkaa nyk kaikki muutki yhtä rehellisesti ku määki! [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 26.08.06 - klo:16:10 kirjoittanut Kassu »
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 

Sus

  • Vieras
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #2 : 26.08.06 - klo:17:42 »

1) Jotenskin... asiat on menneet miten on menneet ja huomaan ällistyksekseni, etten kadu mitään. Oho. Joskus oon niinku katunut (just esim alavalintaa), mutten kadu enää sitäkään. Kaikesta kun on saanut jotakin henkistä pääomaa ja siksi olen se minä, joka nyt olen. Kas kummaa, hämmästyin ittekin tätä.  [:-)]

2) Yhen kerran. Ja se ei ollu mun syy!  :-)) Ihan epis tilanne oli ihan epis. 35 vuotta sitten. Alan jo toipua.  [:-DD]

3) Tyhmä ja onnellinen ilman muuta. Ei tarttennu etes miettiä.  [:-)]

4) En keksi yhtäkään minkä heittäisin...  [?] En oo vissiin lukenut tarpeeksi. :-))
Kirjattu

Mehtos

  • Vieras
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #3 : 26.08.06 - klo:18:44 »

Hyvä, hyvä lisää vastauksia vaan.
Kirjattu

Jate

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 568
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #4 : 26.08.06 - klo:19:06 »

1. Itseasiassa kuulun varmaan niihin jotka eivät koskaan kadu mitään. Toki välillä on tuntunut, että on tullut tehtyä jokin asia väärin mutta ennemmin tai myöhemmin kaikki asiat kääntyy hyväksi. Joten en tosiaankaan kadu mitään tekojani. Epäonnistumiseni lasken myös tavallaan positiivisiksi asioiksi sen vuoksi, että niistä oppii kuitenkin aina jotain.

2. Olen saanut jälki-istuntoa ja myös joutunut puhutteluun. Jälki-istunto tuli siitä, että en osannut ala-asteella jotain ulkoläksyä ulkoa..  :-O (aika pikkutarkka ope oli silloin). Puhutteluun jouduin yläasteella sen vuoksi, kun liikuntasalissa oli jonkun teatteriesityksen lavaste ja poikien kans sitten "fiksuna" kokeiltiin kuka uskaltaa lyödä tähän lavasteeseen (jotain vaneria) nyrkillä kaikista lujiten. No, minähän läsäytin niin, että nyrkki meni lavasteesta läpi...  [NUT]

3. Sinänsä hieman "hupsu" kysymys mutta eiköhän sitä aina jokainen halua olla onnellinen.  [:-)]

4. En taitaisi heittää yhtään kirjaa rovioon. Arvostan jokaista kirjaa. Myös niitä joista itse en pidä. Mutta yleensä huonoistakin kirjoista löytyy jotain ajateltavaa. En ainakaan koskaan ole törmännyt niiiiin huonoon kirjaan, että polttaisin sen roviolla.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 535
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #5 : 26.08.06 - klo:19:11 »

1. Alkoulussa opettaja olisi ILMAISEKSI opettanut minulle pianonsoittoa, mutta olin niin ujo, etten KEHDANNUT. Sitä kadun vieläkin.

2. Kerran sain jälkkäriä. -Eikä ollut oma syy. Liikuntatunnilla kävimme kävelemässä yhden mökin luona. Kävelin reippaasti parin tytön kanssa, ja olimme koulussa ennen muita. Menimme sisään odottelemaan muita. Siellä oli muutama poika ja pojat alkoivat piirrellä taululle liidulla. Liitua oli suttaantunut lattialle asti, ja kaikki, jotka olivat luokassa, saivat jälkkäriä. Kylläpä HÄVETTI.

3. Tietysti tyhmä ja onnellinen.

4. Luen todella vähän. En yhtään kirjaa heittäisi tuleen.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #6 : 26.08.06 - klo:19:14 »

1. En kehtaa kertoa, liian henkilökohtaista... [:17]

2. Kyllä: kuiskailusta ja hihittelystä aamuhartaudessa - oli niin pitkä ja mielenkiinnoton, joku entinen opettaja oli kuollut ja sitä arvoisa rehtorimme muisteli varmaan ½ tuntia

3. jälkimmäistä kai

4. En polttaisi kirjoja missään tilanteessa, nehän voi laittaa paperinkeräykseen, jollei vie divariin  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #7 : 26.08.06 - klo:19:44 »

Nyt muistui mieleen, tuosta pianonsoitosta. SITÄ olen katunut, tai ainakin harmitellut, kun lopetin lapsena pianotuntien oton. Tosin hassua sanoa, että se oli "virhe", kun ei pikkulapsi vaan osannut sen kummempaa, kuin sanoa, että mua ei huvita tai en mä jaksa... mutta tämä siis TODELLA harmittaa.
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #8 : 26.08.06 - klo:20:52 »

Mitään en kadu.

En muista ainakaan.

Mieluummin olisin tyhmä ja onnellinen, vaan kun tasan ei käy onnen lahjat...
Kai olen sitten sitä toista.  [:-I]

Kaikki on arvokasta omalla tavallaan.

Mielijohteita kyllä on kaiken aikaa, mutta minun ei tarvitse piilotella niitä mihinkään.

 [:44]

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #9 : 26.08.06 - klo:23:35 »

1. Mitä menneisyytesi virhettä kadut eniten, vai oletko niitä ihmisiä, jotka eivät tee virheitä vaan kaikki valinnat, olivat ne hyviä tai huonoja, kasvattavat?

Mitä niitä menneitä katumaan, vaikka varmasti on virheitäkin tullut tehtyä. Parhaansa kun yrittää, niin pakkohan sen on riittää. Ehkä olisi voinut olla rohkeampi joissain valinnoissa, luottaa itseensä ja kykyihinsä enemmän.

Lainaus
2. Oletko koskaan saanut koulussa jälki-istuntoa, joutunut puhutteluun tai saanut muuta selkeää rangaistusta? Jos sait, niin miksi?

Heh, se on tuo suuvärkki ollut sellainen vikkelän puoleinen joskus nuorempana. On istuttu, juu  :-))

Lainaus
3. Olisitko mieluummin älykäs ja onneton, vai tyhmä ja onnellinen?

Taidan jo olla sitä jälkimmäistä  :-)) Älykkyyteen tai tyhmyyteen kun ei voi vaikuttaa, niin parempi olla vaan suosiolla se mikä on. Onnellinen yritän olla siitä mitä on eikä murehtia sitä mitä voisi olla.

Lainaus
4. Takapihallesi pystytetään kirjarovio.(EDIT) Mitkä ovat kolme  kirjaa vihoviimmeisenä olisit heittämässä sinne? (EDIT)

Raamattua en sinne haluaisi, toiset kaksi olisivat jotain tietokirjoja... ehkä lintukirja ja perhoskirja.

Lainaus
5.(Lisätty) Oletko ikinä ostanut mitään hetken mielijohteesta, jonka kotona piilotat kaappiin ja yrität unohtaa sen sinne?

Ei ainakaan tule mieleen. Jos näin olisikin käynyt, olen ainakin onnistunut siis unohtamisessa  :-))

Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Matkijalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 671
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #10 : 27.08.06 - klo:14:12 »

[Kaduin paljastusta näin NETISSÄ ja poistin sen. Mutta se oli aika tylsä synti.]
« Viimeksi muokattu: 28.08.06 - klo:15:33 kirjoittanut Matkijalintu »
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Muutama kysymys
« Vastaus #11 : 27.08.06 - klo:14:26 »

En mä kadu mitään, enkä oikein muistakaan mokaamisiani. Aivan tyhmä olen ollut aina ja yhtä seikkaa pidän todella pönttöna ja sitä joku kyllä katuiskin. Se oli aikoja sitten kun matkasin prätkällä Italiaan ja erottuani seurueestani, en uskonut, että olis viisasta käydä tankilla, koska edessä oli todella pitkä suora. Ja kun en uskonut, kuikuilin 6 tuntia aivan hiljaisella tieosuudella yksin, ennenkuin sain apua [:-)] saksalaiselta perheeltä. [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.29 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.