Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 30. heinäkuuta  (Luettu 1538 kertaa)

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #30 : 30.07.07 - klo:11:10 »

Hyvää aamupäivää! [:-)]

Lämmintä vain +15 astetta ja pilvisyys ja tuuli päälle. Aika viileää on ulkona. Mutta ei se haittaa, vaatetta vain päälle ja eiköhän päiväksi lämpene.

Kääk, hirveitä sateita ja tuulia luvattiin huomiselle! [:67] [:67] Taitaa olla huomenna semmonen sisäpäivä.
Hyvää maanantaita ja viikonalkua kaikille! [:45] [:45]
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #31 : 30.07.07 - klo:11:15 »

Aamupäivää Oulusta!

Lämpötila +16 asteen tienoilla, aika pilvistä, meren tuntumassa sininen taivas..

Huomenna sitten pitäisi vettä tulla ja paljon, missä sitä sitten tulee jää nähtäväksi ja kuinka paljon? Mutta jos ei missään tule juuri mitään, niin sitten kyllä on kaikki ennuste mallit heittäneet pahasti metsään  [:-I]

Erillisessä Ketjussa on tuosta Tulevasta Säästä Lisää tietoa
ja löytyy myös  http://ilmasto.vuodatus.net



Mukavaa Maanantaita Kaikille   [:43] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #32 : 30.07.07 - klo:11:21 »

Jääkaappimagneetti, varustettuna tällaisella runolla:

"Voit koskettaa pölyä, mutta ole kiltti, äläkä kirjoita siihen".

Miun yx exä, Keravalla asuessani - hällä oli kylppärissä työpöytätaso ja siinä oli... pölyä... ehkä hmmm... n. 1 cm. Siihen hää oli kirjoittanut ISOILLA KIRJAIMILLA:

PÖLYÄ

Ja meikä sai ihan hervottoman naurukohtauksen.  :-)) Voi olla että se olin mä, tai ehkä Airi  :-)) , joka loppujenlopuksi "raaski" pyyhkii ne pölyt siitä...

(Tää oli se sama tyyppi joka otti jääkaapista töpselin irti ku "hää ei tartte sitä". Ensin siellä oli vain valo, ja sen jälkeen ei sitäkään.  :-)) )
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #33 : 30.07.07 - klo:11:32 »

"valkoinen sähköinen jääkaappi
näyttää kylmältä sisältä
ravinto näkee unia"

"ravinto näkee unia" Ihana!  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #34 : 30.07.07 - klo:11:35 »

Ihmeitten aika ei ole vielä ohi: pääsin työterveyteen seitsemän minuutin soittamisella ja sain ajan huomisaamuksi klo 8.30 !!! Nyt täytyy vain kerätä kaikki krempat vaikka muistilapulle, ettei Airi pääse sotkemaan ajatuksiani...  :-))

Laita vaan Jaska vaivat lapulle ylös. Airi kumminkin hommaa sinne työterveyteen lääkäriksi sellaisen jonkun komistuksen (vrt. Tohtori Rossi) ja sitten siinä hämmennyksessä meinaa unohtua kaikki vaivat ja sitä sanoo että eihän mulla mitään kremppoja ole, kaikki on ihan ok.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

  • Vieras
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #35 : 30.07.07 - klo:11:44 »

Ihmeitten aika ei ole vielä ohi: pääsin työterveyteen seitsemän minuutin soittamisella ja sain ajan huomisaamuksi klo 8.30 !!! Nyt täytyy vain kerätä kaikki krempat vaikka muistilapulle, ettei Airi pääse sotkemaan ajatuksiani...  :-))
Laita vaan Jaska vaivat lapulle ylös. Airi kumminkin hommaa sinne työterveyteen lääkäriksi sellaisen jonkun komistuksen (vrt. Tohtori Rossi) ja sitten siinä hämmennyksessä meinaa unohtua kaikki vaivat ja sitä sanoo että eihän mulla mitään kremppoja ole, kaikki on ihan ok.  :-))
Niin mä ajattelin, kun on vallan uusi nimi lääkärillä ja tosiaan mies !  :-)) Aamu-unissaan ei kans mitään muistakaan.... [NUT]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #36 : 30.07.07 - klo:11:47 »

Onko lapulla muistissa aamun muistihäiriöt?  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #37 : 30.07.07 - klo:11:53 »

Sanot vaa Jaska lääkärille, että "mun talossa asuu vieras nainen jonka nimi on Airi" , ni kyl se saa sun lääkityksen kohdalleen...  [:-DD]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #38 : 30.07.07 - klo:12:00 »

Eipä ootella sateita. Ja nätisti aurinko nyt paistelee ja pyykit saan kohta ulos kuivumaan. Pitäs oikeestaan yhet ikkunaverhot lyhentää. Miks ne tekeekin niistä aina niin kauheen pitkiä! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #39 : 30.07.07 - klo:12:07 »

Sus  [:-DDD] ja nuille lekuri jutuille.
---------
Puoliaurinkoista keskipäivää. 
Kyllähän se tahtoo niin olla, et kremppoja on kotona, mut kun menee lekurille, niin menee sanattomaksi.  Varsinkin jos on komee lekuri vastapelurina. [:-)] [:-DD]

Hyvin alkoi viikko. Kaksi koriaa miehenalkua tuli Tipi ja Sylvester-kasettia lainaamaan ja jäivät haastelemaan kaikkee mukavaa.
Enteileeköhän toi jotain?! [:-I] [:-DD]

Täytyy käydä tänään hoitamassa asiat, kun huomiseksi ennustavat ihan mahotonta säätä.

Mukavaa päivää kaikille ja olokaahan kiltisti!  :-)) [:33] [:45] [:44] [:45]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #40 : 30.07.07 - klo:12:11 »

Onko lapulla muistissa aamun muistihäiriöt?  :-))
Sehän nyt näkyy päällekin päin ! Airista on paras olla ihan hiljaa, ties minkä diagnoosin sitä saisi, joutus vielä työkyvyttömyyseläkkeelle: "potilas näkee harhoja"... [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #41 : 30.07.07 - klo:12:33 »

Eipä ootella sateita. Ja nätisti aurinko nyt paistelee ja pyykit saan kohta ulos kuivumaan. Pitäs oikeestaan yhet ikkunaverhot lyhentää. Miks ne tekeekin niistä aina niin kauheen pitkiä! [:-)]

Äläs Lisa sano. [:-)]  Kun mun taas pitäisi pidentää yksi verho, uudessa asunnossa on korkeammat huoneet kun entisessä asunnossa ja olohuoneen verho näyttää tosi typerältä kun siitä puuttuu just ratkaisevat 15cm.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #42 : 30.07.07 - klo:12:37 »

Ai jaa, no tasan ei käy onnen lahjat! Mulla sais taas suurin osa verhoista olla lyhyempiä. En vois kuvitellakaan tupaan (siis ei mikään olohuone) lattiaan asti olevia verhoja. Mikähän päähänpinttymä tääkin on! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #43 : 30.07.07 - klo:12:42 »

Miksikähän noi valmisverhot onkin useimmiten liian lyhkäsiä?
Joskus on täytynyt avata yläsaumaus ja ottaa lisuketta alasaumoista. [:-(]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Maanantai 30. heinäkuuta
« Vastaus #44 : 30.07.07 - klo:12:42 »

Lisa, mulla on vain yksi lattiaan asti yltävä verho ja se on tossa ranskalaisen parvekkeen ovessa, ja arvaa miten täynnä se on aina kissankarvaa!  [:57] Jotta ei yhtään enempää pitkiä verhoja tähän huusholliin... Jos ei olis naapurin parveketta melkein vastapäätä niin pitäisin siinäkin lyhyttä verhoa, mutta kun se mokoma pystyy tupakalla käydessään muuten laskemaan villakoirat mun lattialta...  [:19]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.194 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.