Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 31.7. Tiistai  (Luettu 1433 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #30 : 31.07.07 - klo:09:11 »

Huomenta.

Meillä sataa männynoksia. Hillitön rymsky! Vettä oli tullut 36 (KOLMEKYMMENTÄKUUSI) mm! En kyl uskonu ennenkuin katsoin viisi kertaa. Hupsista.

Vettä ei just nyt sada, muttei kyllä paistakaan. Mitähän tekemistä sitä keksis? Pönttöiliskö?  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #31 : 31.07.07 - klo:09:36 »

Tiistaihuomenta...vettä tulee täälläkin päin Suomea,ja aika kova on tuulikin...Koiran kanssa lenkkeiltiin,siis hänen ehdoilla ja vaikka vaivaa on,niin kyllä vielä juoksuaikaiset nartut saavat pikkutassuihin vipinää...edelleen päivä kerrallaan mennään..huomasin aamulla olevani jo jopa kuukauden pitemmällä,eli elokuun vika päivää elävä.. [?]
että meikä taitaa mennä kuukausi kerrallaan..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #32 : 31.07.07 - klo:09:36 »

Lahdessakin taisi sataa koko yön mutta ei mitään hirveitä rankkasateita ollut, ihan maltillista meininkiä vaan.  [:-)]

En minäkään mitään jansmakkoa näe, sama kaffekuppikuva on Pyriksen avatar kun on ollut jo jonkun aikaa.  [:-(]

Saapas nähdä lähteekö immeiset sadepäivänä kaupoille!

Ihana biisi toi Early morning rain, letkeetä menoa.  [:71]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #33 : 31.07.07 - klo:09:40 »

Miten se on mahdollista, että se teekuppikuva vielä joillakin näkyy? Mie näen kyllä jansmakon.
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo:09:42 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #34 : 31.07.07 - klo:09:41 »

Sade hiukan vähemmässä tällähetkellä  :-O  ja 31 milliä vettä tullut yön aikana ja lisää tippuu ......
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #35 : 31.07.07 - klo:09:42 »

Meillä ei sada, jos ei paistakaan...tulinpahan työmaalle, kun ei oikein lomakaan maistunut. Ja het joutu projektin kimppuun...noo, kivaa tää on. [:-DD]

Pyris pyristelee vielä tuossa teekupissa  :-O
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 721
  • Lahti
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #36 : 31.07.07 - klo:09:46 »

Minulla on Pyriksen samppi....näkyvissä..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #37 : 31.07.07 - klo:09:52 »

Huomenta taas.

Tuulee puuskittain myrskyisästi, mittarissa 13,8 astetta. Litimärkä, surkea kurre kävi hakemassa aamukeksin. Voi niitä raukkoja ja linnut kans, mistä ne saa ruokaa kylmillä ilmoilla. Talitintit ovat kateellisia oravien kekseistä, selvästi kärttävät ruokaa [:-(]

Pyriksen jansmakko on oikein söpö ja on näkynyt heti aamusta [:-)] Mut Jarmon avatar ei näy ja jollain toisellakin siinä on ruksi. Mistä se johtuu, että ne eivät yks kaks näykkään, siis avattaret :-O

Mukavaa tirstaita ja Tiinalle asiakkaita  [:72]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #38 : 31.07.07 - klo:09:53 »

Mä en tajua miten on MAHDOLLISTA että näkyy kaksi eri avatarta. Selitys mulle tänne heti nyt!  :-)) Minkähän tempun se Pyrde on tehny...  [:-I]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #39 : 31.07.07 - klo:09:59 »

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/avatars_up/avatar_24.gif
tällainen avatar näkyy olevan nyt Pyriksellä.

Huomenta.  Ihan jees ilma ulkona.  Ei sada ja aurinko helottaa kun muistaa.  Tuuli on   puuskittaista. 
Huonosti nutkuutja öitä on ollut muutama peräkkäin.  Kunhan ei vaikuttais päivääni mitenkään. [:-I]

Mites on.  Katselin tota sorsien syöttötouhua eilen.  Yks sun toinen kävi eväitään nakkelemassa niille.
Sorsat on niin kesyjä, etteivät kavahda juuri mitään.  Pesimispaikkakin on melkein polulla, josta kuljemme. [:-I]
Osaako noi lähteä omin avuin tuosta minnekään ja saako teidän mielestä nuita syöttää?

Nyt paistaa kirkkaasti!  [:45] Hyvää päivää kaikille!  [:44] [:45]

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 874
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #40 : 31.07.07 - klo:10:00 »

kohta sadevaatteet päälle ja lehtien lukukierrokselle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #41 : 31.07.07 - klo:10:03 »

Pyryharakan sammakko näkyvissä  [:-)]  Jarmon avatar (pallopoika) ei näy  [:-(]
Ei siinä mikään auta, ulos on lähdettävä kumpparit jalkaan ja sateenpitävää päälle ..... [:-I]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #42 : 31.07.07 - klo:10:12 »

Huomenta - tai siis oikeastaan aamupäivää. [:-)]
Satanut on täälläkin niin ettei pihalle ole mitään asiaa ilman kumisaappaita. Sademittaria ei ole tullut hankituksi, mutta satanut on ja runsaasti. :-))
Nyt kuitenkin jo aurinkoinen armas paistelee. [:45] Lämpötila näkyy olevan + 15, ei hellettä mutta jospa siitä vielä päivänmittaan lämpenisi. [:-)]

Noista avatarkuvista; minulla Pyriksellä näkyy jansmakko ( aivan ihana), Jarmolla ei mitään kuten ei myöskään Kaijalla. Pitäisikö näkyä, minulla ei myöskään näy mitään ruksia heillä. [?]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #43 : 31.07.07 - klo:10:15 »

Kiitos, nyt alkaa jansmakko näkyä ! Mukava !  [:-)]
Koko lekurimatkan ajan satoi rankasti, lenkkaritkin kastuivat ja vasen olkapää, olis pitänyt pukeutua sadeasuun ja kumppareihin ! No, siellä odotti oikein miellyttävä nuori mies, joka kirjoitti mulle just ne reseptit, mitä mä tarvitsin ja tietysti lähetteen labraan. Iltapäivällä saa sitten soitella ajanvaraukseen - kuinkahan kauan ?  :-O
Apteekkiin meni sitten loputkin rahat, onneksi huomenna on palkkapäivä !
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #44 : 31.07.07 - klo:10:22 »

Mä en tajua miten on MAHDOLLISTA että näkyy kaksi eri avatarta. Selitys mulle tänne heti nyt!  :-)) Minkähän tempun se Pyrde on tehny...  [:-I]

En mie mitään temppuja ole tehnyt, paitsi tallentanut uuden kuvan koneelleni, ja siitä sitten ladannut sen avattareksi.  Päivittäkää pönttölän sivu (näppäin F5), jos sitten alkaisi näkyä.  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.171 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.