Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 31.7. Tiistai  (Luettu 1448 kertaa)

ötökkä

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #45 : 31.07.07 - klo:10:24 »

Sateiset ja tuuliset huomenet. Tuntui aika kylmältä ilma, mittari rikki niin en tiedä lukemia.
Aamulla kun kello soi, en meinannut millään herätä. Tajuttoman väsy olo heti kun sai silmät auki ja syykin selvisi.
Mulla on nuha  . Voi rähmä.
Onneks on huominen ja ylihuominen vapaapäiviä niin saa levätä.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #46 : 31.07.07 - klo:10:29 »

Mä en tajua miten on MAHDOLLISTA että näkyy kaksi eri avatarta. Selitys mulle tänne heti nyt!  :-)) Minkähän tempun se Pyrde on tehny...  [:-I]

En mie mitään temppuja ole tehnyt, paitsi tallentanut uuden kuvan koneelleni, ja siitä sitten ladannut sen avattareksi.

Tuo on TEMPPU!  :-))
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #47 : 31.07.07 - klo:10:31 »

Tiistain aamupäivää kaikille pöntöille  [:-)] Viikonlopun pönttöpimento jatkuikin tähän aamuun asti.Olisihan se voinut ihan mieluusti jatkua pidempäänkin  [;-)]   [:31]
Täällä satoi yöllä ja aamulla vettä kaatamalla kuin Esterin p****** siis aivan mieletöntä rankkasadetta.Saisi kyllä nyt loppua sadesäät loppukesän ajaksi.Kaikki pihassa kukkivat kesäkukat ovat surkean näköisiä ja eivät kyllä taida enää toipua kaatosateista tämän kesän aikana.

Minulle ei näy Pyriksen kahta avatarta,vain se kahvikupissa pyörivä ja uiva Pyris  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #48 : 31.07.07 - klo:10:32 »

Mä en tajua miten on MAHDOLLISTA että näkyy kaksi eri avatarta. Selitys mulle tänne heti nyt!  :-)) Minkähän tempun se Pyrde on tehny...  [:-I]

En mie mitään temppuja ole tehnyt, paitsi tallentanut uuden kuvan koneelleni, ja siitä sitten ladannut sen avattareksi.

Tuo on TEMPPU!  :-))

Kiinnitä huomiosi sanaan paitsi... [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #49 : 31.07.07 - klo:10:34 »

Jos tuo puuttuva sammakkoavatar kovasti häiritsee, niin sivun päivitystä voi kokeilla, näppäin F5.  [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #50 : 31.07.07 - klo:10:34 »

Mä en tajua miten on MAHDOLLISTA että näkyy kaksi eri avatarta. Selitys mulle tänne heti nyt!  :-)) Minkähän tempun se Pyrde on tehny...  [:-I]

En mie mitään temppuja ole tehnyt, paitsi tallentanut uuden kuvan koneelleni, ja siitä sitten ladannut sen avattareksi.

Tuo on TEMPPU!  :-))

Kiinnitä huomiosi sanaan paitsi... [:-DD]

Okei.  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #51 : 31.07.07 - klo:10:40 »

Jarmo pallottelee ja Pyris tekee kuperkeikkoja teekupissa  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #52 : 31.07.07 - klo:10:41 »

HEII!!!! F5 AUTTOI!!!! Saku näkyy  :-)) :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #53 : 31.07.07 - klo:10:44 »

Hitsi tää myrsky vaan yltyy, männyistä oikeasti lentelee palasia ja oksa tipahti tuossa nenän edessä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #54 : 31.07.07 - klo:10:46 »

Elä vaan mene ulos, ettei puu kaadu päälle. Meillä on vaan sellainen kohtalainen tuuli, ei mitenkää kovin kova.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #55 : 31.07.07 - klo:10:48 »

Ihme ja kumma F5 tepsi kuin tepsikin. Nyt on kiva samppi näkyvissä. Saatiinpahan muuten asiasta oikein pönttömäinen haloo aikaiseksi!  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #56 : 31.07.07 - klo:10:51 »

Joo, huomasin... [:-I] :-))
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #57 : 31.07.07 - klo:11:00 »

Sateista aamupäivää!

Kyllä on sateista ja harmaata. Tuuli on kovaa. Tänään on oikein sadepäivä. Lämpöäkin on vain +14 astetta. Hyrr! [:67]

Ei oo lintuja äänessä yhtään, vain punarinta tiksutteli aamulla. Voi voi, lintumaailma hiljenee. Syksy kumminkin lähenee, vaikka vasta elokuu alkaa. Tää päivä tuntuu ihan syyskuun sadepäivältä.
Hyvää tiistaita kaikille! [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #58 : 31.07.07 - klo:11:04 »

Ilmatieteen laitos kertoo, että täällä tuulee yli 16 m/s. Ja puuskissahan se on kovempi. Oli kaatanut mun auringonkukkaämpäritkin, jotka on kyllä aikas painavia, ämpärillinen täynnä märkää multaa... Onneks ei auringonkukat olleet menneet poikki. Ovat jo aika isoja.  [:-)]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 31.7. Tiistai
« Vastaus #59 : 31.07.07 - klo:11:29 »

Yäääääh. Sykkelöin punaisessa sadeviitassa kuin tappajatomaatti tänään töihin ja viemään tuntilistaa ja tekemään kaikkea muutakin pientä samalla matkalla, ja polvista alaspäin ihan läpimärkä. Miksei ne osaa kehittää sellaista sadeviittaa joka pysyy päällä ja suojaa pyöräilijääkin?  [:-/] Vai pitääkö ostaa kurahaalarit?

Onneksi nyt saa särpiä kuumaa teetä ja vaikka ottaa torkut jos siltä tuntuu. (Ja kyllä siltä oikeastaan tuntuis...   [:56]) Iltapäivällä kumminkin taas sataa, juuri kun pitäis mennä töihin ja töiden jälkeen kuoroharkkoihin. Plää.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.295 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.