Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 2. elokuuta  (Luettu 1574 kertaa)

Evis

• Vieras
Vs: Torstai 2. elokuuta
« Vastaus #45 : 02.08.07 - klo:14:38 »

Torstaita!
Kaunis aamupäivä,mutta tosi tuulinen. Nyt meni pilveen, eli varman sadetta "pitkästä aikaa" odotettavissa. Lämpötila kuiteskin +22.4 eli melkein hellettä. Ruohon leikku hommissa kulunut koko aamupäivä ja mies vielä jäi jatkamaan ajelua, minä päätin vähän levätä ... [:-I] [:-)]
Silmälasini pudotin tuohon lammen mutalikoon uidessa käydessäni (vai oisko Airi jo palannut lomaltaan tekosiaan tekemään [:-/] [:-I]) No sitten takaisin sisälle etsimään toiset lasit, että näkee etsiä niitä toisia!! [:-I]
Mies tuli apuun ja onki ne virvelin koukulla ylös! [:-)] Huh, muutaman sadan euron helpotuksen huokaus!! [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #46 : 02.08.07 - klo:14:41 »

pitäisiköhän mennä tee vettä kuumentamaan  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 02.08.07 - klo:14:45 »

Hilijasta olis muuten ku huopatossutehtaassa,jos ei Sus huutas ja noitus... [:-DD] Kerrääköhän kaikki voimia huomisiltaa varten...  [:14] [:14] [:14] [:14] [:14] [:14]

Juu sevveran hiljasta on ollu että pitää välillä vähä hihkasta.  :-)) Vaan nyt meen ulos kukkapenkkii kitkemään ja risui keräämään ja halkoja pitäis kantaa sisälle ja vähä kaikkee. Palajan Sorrentoon.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #48 : 02.08.07 - klo:15:01 »

ja nyt sitten teepussi laittamaan kuppiin ja kumaa vettä päälle ja senjälkeen hunajaa joukkoon ja  [:26] .....

sitten ulos jos vaikka omenoita kokoamaan omenapuiden alta  [:-I], kun niitä on tippunut paaaaljooooon maahan tai sitten poimimaan viinimarjoja ....  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #49 : 02.08.07 - klo:15:04 »

Eli halvempi versio voi vaatia tuplasti sitten sitä kiroamista?
Muutenkaan en hirmusesti tykkään noista kokoamisista.... [NUT] [:-/]

Mua rupes pelottamaan... tuleekohan kutsu iltakahville?  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 02.08.07 - klo:15:11 »

Hilijasta olis muuten ku huopatossutehtaassa,jos ei Sus huutas ja noitus... [:-DD] Kerrääköhän kaikki voimia huomisiltaa varten...  [:14] [:14] [:14] [:14] [:14] [:14]

Mulle selvisi eilen, että P:n yhtiökumppani ilmeisesti seuraa täällä mun kirjoittelua; oli tiennyt meidän Rollareitten konserttiin menosta. Sanoi netistä saaneensa tiedon. Mulle tuli aika inhottava fiilis, että pitääkö vaihtaa nimeä vai lopettaa kirjoittaminen omista asioista kokonaan.  [:´((]  (Huomenta! Täällä jossakin tuulee ja sataa tänään. Mukavaa päivää kaikille!)
Jotenkin on eri juttu, jos joku itsekin tänne kirjoitteleva lukee mun juttuja, mutta tuosta tuli sellainen fiilis, että mua tarkkaillaan, jos ymmärätte mitä mä tarkoitan. Ja kysessä ei ole mun kaveri vaan ainoastaan siis P:n kautta tuttu.
Olisi edes tajunnut pitää suunsa kiinni eikä olisi paljastanut tätä urkkimista!  [:-/]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 02.08.07 - klo:15:49 »

Inhottavaa tuollainen. Tiedän tunteen, kun joku tunnistaa ja "omalla kohdallani" mainitsee siitä vihjailemalla  [:-(].

Kirjoittelin tänä aamuna tuolla hyönteispuolella, vaikka koetin kovasti väittää, että en siellä ole  :-)). Mietin sitä oikein, että miten se on mahdollista, kun mielestäni olin vapaan keskustelun puolella, mutta sitten välähti  [:66] oikein "varsinainen NERONleimaus". Jotenkin minun päässäni on vaan sellainen tunne, että olen vapaalla puolella,kun klikkaan "näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viesti", ja siellähän voi olla vaikka mistä osiosta tahansa juttuja. -Voi voi minua paukapäätä  [NUT]. Nyt täytyy oikein skarpata, että tietää mitä mihinkin kirjoittelee. Olen tainnut kirjoitella vaikka mitä "puutaheinää", "potaskaa", "puppua  :-))" ym ihan mihin osioon vaan  [:-I]. No NYT se asia muuttuu, ja minusta tulee TOSI säntillinen. -----Olenkohan nyt vapaan keskustelun puolella??? [:-I] :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #52 : 02.08.07 - klo:15:50 »

Positiivista on kuitenkin että yhtiökumppani on mukava, ajattele jos toinen olisi ikävä kaveri ja siitä olisi kirjoittanut pöntölle ja sitten kuulisi että toinen on käynyt lukemassa silloin voisi tuntua hirvittävältä että entäs jos se huomaa mitä olen kirjoittanut
 [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 02.08.07 - klo:15:55 »

Positiivista on kuitenkin että yhtiökumppani on mukava, ajattele jos toinen olisi ikävä kaveri ja siitä olisi kirjoittanut pöntölle ja sitten kuulisi että toinen on käynyt lukemassa silloin voisi tuntua hirvittävältä että entäs jos se huomaa mitä olen kirjoittanut
 [:-)] [:-)]

Salakuuntelija ei koskaan kuule hyvää itsestään, vai miten se vanha sanonta menikään?  :-O

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #54 : 02.08.07 - klo:15:59 »

No enminä ainakaan muista lukeneeni mitään ikävää  [:-)] [:-)] Ehkä on vaan tulossa uusi pönttöläinen, aika monihan on tainnut aloittaa pönttöilyn niin että ensin on käynyt pitkän aikaa vaan lukemassa tai pönttöihin kurkkimassa  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #55 : 02.08.07 - klo:16:29 »

Mikähän siinä on kun tänään ei huvita olla pihalla. Puoliväkisin siellä vähä puuhastelin. Vaikka aurinkokin paistaa ja ilma on ihanteellinen, +20 eli ei liian kuumakaan.  [:-I] Höh. Ehkä se on joku biorytmi joka väittää, että tänään olet lösähtänyt...  [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 02.08.07 - klo:16:35 »

Biorytmin nimi taitaa olla uusi kamera.

:-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 02.08.07 - klo:16:37 »

Mulla on kanssa jonkun sorttinen laiskamato, kun ei hotsita mikään. 
Peruin fysikaaliseenkin menon, kun on vasta klo 17.00!  Kuka hullu silloin menee käsittelyyn, kun on melkein nukkumaanmeno aika, vai ONKO? [:-I] [:-DD]
Täällä taitaa olla se hirmuinen vieras mua jarraamassa!  [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #58 : 02.08.07 - klo:16:38 »

Biorytmin nimi taitaa olla uusi kamera.

:-))

Kun saiskin sen käteen, niin voi olla etten ois lösähtänyt.  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #59 : 02.08.07 - klo:16:40 »

Mulle ei maita edes ruoka. [:-I] Oisinkohan mä siks lösähtänyt, kun en oo syönyt, voipi muutes olla. Nyt kohta noita nuudeleita vetäsen tuosta.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.616 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.