Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jännä juttu!  (Luettu 305 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Jännä juttu!
« Vastaus #15 : 03.08.07 - klo:14:46 »

No onhan 17" kannettava jolteskii (kuka tuli mieleen) suht´mötikkä :-)) Mut, mä ja muffi ei mahduta samalle partsille ainakaan jos mä olen siellä [8-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #16 : 03.08.07 - klo:21:48 »

Hieno uusi havainto Marlella. Nyt on langaton sitten sinulla. [KIPPIS] [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #17 : 03.08.07 - klo:21:52 »

Sit muffit näpyttelee omia viestejään...hauska seurata. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #18 : 03.08.07 - klo:21:53 »

Onhan sulla hyvät suojaukset koneella, ettei se imuroi viruksia mistään? Langattomat on kuulemma joskus vähän riskaapeleja siinä suhteessa... Ettei kukaan muu vaan pääse sun koneeseen, siis?
Kirjattu

Marlee

• Vieras
« Vastaus #19 : 03.08.07 - klo:22:04 »

No nyt on AVAST home edition, pihinä en jatkanut maksullisella Nortonilla. Mulla on lisenssi  F-secureen toisella koneella mutta  asentaminen tähän Vistaan on hiukka mutkallista mun mielestä, toistaiseksi. Vistassahan on ainakin haittaohjelmien esto-ohjelma ja se tarkistaa nettisivut mutta toivotaan että viruksetkin pysyy poissa. En tiedä mikä Vistan palomuurin hyöty on mutta tähän asti se on pitänyt poissa örkit.. Avasin kerran yhden sivun ja heti tuli AVAST väliin ja ilmoitti että sivustolla majailee trojan, joten en avannut sitä [:-)]
Kirjattu

Marlee

• Vieras
« Vastaus #20 : 04.08.07 - klo:22:44 »

Pöh! Eihän tuohon Wlaniin voi luottaa, vaihtelee Exölentistä pooriin, katkoo ja pätkii. Kummallista, pöntön katkoo mutta sitten musiikkia voin kuunnella joltakin sivustolta kuitenkin [:-I] Taas tuli "disconnected" ja hetken päästä "connected" [?] Ja nyt exsölent [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 05.08.07 - klo:11:05 »

Kyllä se ethernetpiuha kiinnittyi takaisin koneeseen, parempi niin [:-)]

Nyt katseli taas noita yhteyksiä, se mihin tämä kone yhdistyy on wlan-ap rajoitetut oikeudet, sitten on suojaamanton Hohna-yhteys ja hohna-yhteys joka on suojattu mutta taitaa maksaa [:-I] Mä olen ihan sekaisin noista [NUT] Kone kuitenkin yhdistää automaattisesti wlan-ap:iin ja mä käyn katkaisemassa sen. Ilmoittaa että yhteys katkaistu mutta kuitenkin wlan näkyisi toimivan  [:-I] Olokoot... piuha on kuitenkin kiinni modeemissa ja toivon että internet menee sitä kautta!  Kuka tuntee näitä jutskia??
« Viimeksi muokattu: 05.08.07 - klo:11:25 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.646 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.