Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.8.Lauantai  (Luettu 1993 kertaa)

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #45 : 04.08.07 - klo:10:35 »

Help! Mikä suloinen pötökkä! Kiitos Jaska ja ihanaa, että Taavi pääsee hyvään kotiin. [:-)]
By the way; tosta avattaresta, niin mites mie saan sen vaihdettua. Oon nyt laittanut kaks uutta kuva-osoitetta ja painanu muuta profiilia, mut mittään ei oo tapahtunut. Ei mitenkään kuolemantärkee kysymys, mutta toi punanen risti, mikä mulle näkyy, ärsyttää! [:-/]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #46 : 04.08.07 - klo:10:38 »


Help! Mikä suloinen pötökkä! Kiitos Jaska ja ihanaa, että Taavi pääsee hyvään kotiin. [:-)]
By the way; tosta avattaresta, niin mites mie saan sen vaihdettua. Oon nyt laittanut kaks uutta kuva-osoitetta ja painanu muuta profiilia, mut mittään ei oo tapahtunut. Ei mitenkään kuolemantärkee kysymys, mutta toi punanen risti, mikä mulle näkyy, ärsyttää! [:-/]

varmaan kuvan osoite jossain msn...llä jota pönttö ei tue...laitas photopuckettiin ja katso oikea koko... [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #47 : 04.08.07 - klo:10:38 »

Mulla näkyy vaan "RÄYH"  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #48 : 04.08.07 - klo:10:42 »

Huomenta ja aurinkoa!  :-))
Sus.  Milloinkas sinä sen kameratilauksen teitkään? [:-I]
Ettei ny oo jännitys vatsakivusta kyse? [:-DD] :-)) 

Voi kun oottelen sitä mussukka Taavia.  Mitähän Leevi ajattelee?  Onneksi Kaija-täti varaa kaikkee hyvää ja hellää huolenpitoa, ettei ankara totuus kolahda liian kovaa. [:-)]

Sain tyttäreltä kutsun tulla päivällä syömään tekemiään plättyjä.  Ovat tosi hyviä. 
Ohkasia ja rapeita ja sellaisia reikäsiä. [:-)] [:-P]

Hyvää päivää kaikille. [:46] [:44] [:45] [:33]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #49 : 04.08.07 - klo:10:45 »

Nyt laitan koneen kiinni ja menen vähän muihin hommiin. Oikein kaunista ja aurinkoisen lämmintä päivää kaikille teille ihanille ihmisille!  [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #50 : 04.08.07 - klo:10:58 »

Sus, en pahalla tuosta vatsakivusta kirjoittanut.
Eihän se kivaa ole, kun vatsassa kiertää ja velloo. [:-(] 
Mitä jos oisit kaurapuuro- ja perkkanavellilinjalla lähipäivät, niin jos se asettuis?
Airi käskee väärissä kohtaa meikän kirjoittamaan vääriä sanoja ja olemaan mukaa hauskan! [:-I] [:-(] [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #51 : 04.08.07 - klo:11:02 »

Mukavaa matkaa Taina ja Kaija sekä kumpp. Taavin haku reissulle! [:5]
Odotetaan mielenkiinnolla mitä kuulumisia sitten tulee, kun Taavi ja Leevi kohtaavat!  [:24] [:24] -hau, hau

Huomenta! Täälläkin vihoviimein paistaa aurinko siniseltä taivaalta. Vain muutama pieni hattara seilailee sinisen taivaankannen läpi lähes tuulettomassa ilmassa.
Mittarissa yön alin +10,5 ja nyt +18,8 astetta.

Hyvin nukuttiin yö ja nyt Pönttöillään ja sitten katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Sus, pikaista paranemista sinulle ja kaikille toipilaille! [:-)]

Hienoa lauantai päivää kaikille!   [:45]       [:9]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #52 : 04.08.07 - klo:11:06 »

Hassua, mie koklasin kymmeniä eri vaihtoehtoja tohon avattareen ja mikään ei onnistu. Mutta kappas vaan vanha tiger suvaitsi tulla rähisemään, no olokoon!  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #53 : 04.08.07 - klo:11:18 »

Kun löydän kivan kuvan, joka ei ole liian iso, niin tallennan sen omiin kuvatiedostoihini ja lataan sen sitten profiiliin.

 [:-)]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #54 : 04.08.07 - klo:11:29 »

Joo ihan fiksuu. Hitsi kun mä en osaa pienentää tai pakata mun omia kuvia, kun aina tuli ilmoitus, että kuva on liian suuri.
Mutta nyt alkaa pahasti näyttää siltä, että aika menee kuin siivillä tässä koneen äärellä ja kohta on mies letissä ja Elvari koivessa, että tänne..tänne ja sinnehän kuuliainen perheenäiti suunnistaakin.....kohta. Mutta asiasta toiseen, mun rupees ihan oikeesti tekee mieli kannettavaa konetta, kun sillä olis niiiiin kiva kommunikoida ulkona, mut hei eiks niitä puhelimiakin oo jo sellaisia, että voisin vaikka missä ottaa pönnttäsivut esiin!? [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 902
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #55 : 04.08.07 - klo:11:34 »

Aika tiukka tilanne pönttölän nelos-kuutos pölisijöillä aikatilastossa:

Pyryharakka  52p 2t 49m
Marle           52p 1t 20m
Sus             51p 18t 18m
 
 [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #56 : 04.08.07 - klo:11:37 »

Sus, en pahalla tuosta vatsakivusta kirjoittanut.
Eihän se kivaa ole, kun vatsassa kiertää ja velloo. [:-(] 
Mitä jos oisit kaurapuuro- ja perkkanavellilinjalla lähipäivät, niin jos se asettuis?
Airi käskee väärissä kohtaa meikän kirjoittamaan vääriä sanoja ja olemaan mukaa hauskan! [:-I] [:-(] [:-)]

Ethän sie mitään pahaa oo sanonu. Keskiviikkona tilasin kameran ja torstaina alkoi tauti. Hih. :-)) No, ei tää jännitystä ole, vaan ihan selvästi joku vatsapöpö. Kaurapuuroa en missään nimessä voi syödä, sit mä vasta oksennankin! [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #57 : 04.08.07 - klo:11:38 »

Aika tiukka tilanne pönttölän nelos-kuutos pölisijöillä aikatilastossa:

Pyryharakka  52p 2t 49m
Marle           52p 1t 20m
Sus             51p 18t 18m
 
 [:-)]

 [:-//] Täältä tullaan ja lujaa! [:-//]

 [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #58 : 04.08.07 - klo:11:42 »

Kauhee, kun mua närästää, eikä kotona oo mitään närästyslääkettä. Otanko ruokasoodaa, joskus oon kuullu jostain, että se vois auttaa.

Kaneli auttaa myös. Veteen sekottaa ja juo. Paitsi se ei meinaa sekoittua veteen (jää klimpeiksi), mut ei haittaa.  [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 770
  • Itä-Uusimaa
Vs: 4.8.Lauantai
« Vastaus #59 : 04.08.07 - klo:11:43 »

Joo ihan fiksuu. Hitsi kun mä en osaa pienentää tai pakata mun omia kuvia, kun aina tuli ilmoitus, että kuva on liian suuri.
Mutta nyt alkaa pahasti näyttää siltä, että aika menee kuin siivillä tässä koneen äärellä ja kohta on mies letissä ja Elvari koivessa, että tänne..tänne ja sinnehän kuuliainen perheenäiti suunnistaakin.....kohta. Mutta asiasta toiseen, mun rupees ihan oikeesti tekee mieli kannettavaa konetta, kun sillä olis niiiiin kiva kommunikoida ulkona, mut hei eiks niitä puhelimiakin oo jo sellaisia, että voisin vaikka missä ottaa pönnttäsivut esiin!? [:-I]

Onhan niitä... riittää että puhelimessa on"web" niin eiku surffaamaan  :-)) mut kovin
hidasta ja vaivalloista se on ...ainakin mun puhelimessa. [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.299 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.