Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huomenta 6.8!  (Luettu 1840 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #45 : 06.08.07 - klo:11:29 »

Kunhan ei nyt kaikkia rätei ja lumpui heitä pois ennen ulosmenoa. Voisi herättää yleistä hämmennystä... [:-I] [:-DD]

Ai Stadissa, täällähän tottuu kaikenlaisiin kylähulluihin, alastomiinkin [:-DD] Ja kukas sitä hiukka ylte 50-kymppistä lohnaketta... :-))

Mut nyt on kesärätei ja kesälumpui yllä joten voi ulostautua [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #46 : 06.08.07 - klo:11:31 »

Helteitä lisää AAH! :-))  Mutta nyt lumpui ja rätei niskaan ja ulos [:-)]

Marle, eikös helteillä heitetä rätit ja lumput pois ja sitten mennä ulos?  :-))

Kesäkevyträtei ja leppoisiiliehuviilumpui.. [:-DD] Niitä jaksaa kantaa päällään.

Hellekelillä pukuhuoneessa koomista katsoa kylmävaraston tyttöjä, jotka tulevat kevyissä hepenissä ja alkavat sitten vetää päälleen pitkiä kalsareita ja villapaitoja ja toppatakkeja!  :-))
Entäs sitten, kun pakastevaraston väki lähtee syömään... ihan tulee hiki, kun katselee niitä toppahaalareissa!  :-O

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #47 : 06.08.07 - klo:12:05 »

En löytänyt osiota,johon oisin tämän laittanut.
Mä nyt ihan ite latasin Picassan.  [8-)]
Siellä jo tein sävytyksiä sun muuta,mutta lähettää en osaa.Ja onhan siinä vielä muutenkin opettelemista.
Olen kysynyt lupaa,mutta miten kauan luvan saaminen kestää?
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #48 : 06.08.07 - klo:12:09 »

Siellä jo tein sävytyksiä sun muuta,mutta lähettää en osaa.Ja onhan siinä vielä muutenkin opettelemista.
Olen kysynyt lupaa,mutta miten kauan luvan saaminen kestää?

Inke, kannattaa ottaa käyttöön Photobucket. Valokuvaus-puolelta löytyy Zeenerin laatimat hyvät ohjeet...
Käyn etsimässä ja nostan ylös! Sitä kautta sä saat kuvat suoraan isona esille eikä niitä katsojien tarvi enää klikata auki!  [:-)]

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #49 : 06.08.07 - klo:12:12 »

Siellä jo tein sävytyksiä sun muuta,mutta lähettää en osaa.Ja onhan siinä vielä muutenkin opettelemista.
Olen kysynyt lupaa,mutta miten kauan luvan saaminen kestää?

Inke, kannattaa ottaa käyttöön Photobucket. Valokuvaus-puolelta löytyy Zeenerin laatimat hyvät ohjeet...
Käyn etsimässä ja nostan ylös! Sitä kautta sä saat kuvat suoraan isona esille eikä niitä katsojien tarvi enää klikata auki!  [:-)]
Kyllä siinä photobucketissakin raja tulee vastaan...mulla tuli 1000 kuvaa täyteen, yritin sitä pro hommaa...paskat (anteeksi), ensin jumi illalla phuketti ja tänään aamulla se sitten sanoi, että "aika meni jo"...no täytyy tyhjentää puketti... ainakin osa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #50 : 06.08.07 - klo:12:14 »

Kiitos vastauksesta.  [:-)]
Äsken yritin tuolta vanhoista vastauksista etsiä,mutta ei osunut silmään.
Koko päivä menee koneella.Aamupuuron vain syönyt.Ei saa mieskään varman ruokaa,kun tulee väsyneenä töistä.   [?-/]
Tämä imaisi mukaan kympillä.    [NUT]
« Viimeksi muokattu: 06.08.07 - klo:12:16 kirjoittanut inke »
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #51 : 06.08.07 - klo:12:17 »


Koko päivä menee koneella.Aamupuuron vain syönyt.Ei saa mieskään varman ruokaa,kun tulee väsyneenä töistä.   [?-/]
Tämä imaisi mukaan kympillä.    [NUT]

Kuulostaa hurjan tutulta!  [:-DD]

Sus

  • Vieras
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #52 : 06.08.07 - klo:12:23 »


Laiton valokuvaus-osastolle ohjeen, miten kuvan voi laittaa Pönttölän oman toiminnon kautta. Tätä voi käyttää, jos on kiire tai laiska tai vaikka oma kuvapalvelin ei toimi. Silloin ei tarvi käyttää "välikäsiä", eli siirtää kuvaa omalta koneelta millekään palvelimelle.

Tätä käyttäessä tarvitaan ylläpidolta lupa, jonka kaikki kirjautuneet kyllä saavat pyytäessään.


muoks. korjattu asiavirhe





« Viimeksi muokattu: 06.08.07 - klo:12:33 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #53 : 06.08.07 - klo:12:25 »

Sus, mä en tiennytkään tuollaisesta mahdollisuudesta???  :-O
No, mä kuitenkin suosittelen edelleen Photobucketia.
MSN:n kanssa jatkuvasti ongelmia tilan ahtauden takia. Mikäs se uusi MSN SPACE on ja miten sinne löytää?

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #54 : 06.08.07 - klo:12:27 »

Photobucketia minäkin käytän, eikä ole ollut valittamista.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #55 : 06.08.07 - klo:12:29 »

Photobucketin kautta saa videonpätkääkin linkitettyä. Hitsi, mulla on Taavia videolla, mutta niitä pitäisi ensin päästä leikkaamaan ja käsittelemään, mutta en keksi, miten saan muistikortilta Pinnacleen...  [:-/]
Onko olemassa ilmaisohjelmia videon editoimiseen?

Sus

  • Vieras
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #56 : 06.08.07 - klo:12:31 »

Sus, mä en tiennytkään tuollaisesta mahdollisuudesta???  :-O
No, mä kuitenkin suosittelen edelleen Photobucketia.
MSN:n kanssa jatkuvasti ongelmia tilan ahtauden takia. Mikäs se uusi MSN SPACE on ja miten sinne löytää?

Hei sori. Korjasin tekstiäni, tein siinä virheen, kirjoitin yhen jutun just päinvastoin kuin se on. [NUT]

Eli siis kuvanlaittolupa tarvitaan just Pönttölän omalla toiminnolla laittaessa. Palvelimien kauttahan voi laittaa "ilman lupaa".

Itse käytän myös Photobucket'ia ja suosittelen lämpimästi muillekin.  [:-)] Välillä käytän Pönttölän omaa toimintaa laiskuuksissani.  :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #57 : 06.08.07 - klo:12:45 »

"Roska silmässä"-projekti voi tulla yllättävän kalliiksi: tänä aamuna mies alkoi hoitaa asiaansa ensin terveys-/arvauskeskuksen kautta piip-piip-piip....Sitten hermostui ja pyysi minulta lääkäriaseman numeron, jonne pääsi heti ja vastaanotolle myös. Oli sen verran kinkkinen juttu,että piti laittaa puuduttavaa ainetta ja poistaa tikku ( ! ) oikein makuuasennossa. Tähän vielä apteekin lääkkeet tulehdusten ehkäisemiseksi = yhteensä liki 70 euroo ! Saahan siitä jotain takaisin, mutta ei paljoa...Älkää siis koskaan hieraisko silmäänne kesken puutöiden !  :-O
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #58 : 06.08.07 - klo:13:15 »

No tuo oli hyvä varoitus minulle, kun olen koko aamun kärrännyt puita liiteriin, ja menen kai vielä vähän jatkamaan, kunhan saan ensin kahvia ja voileipää.
Voi että, siellä oli taas sisiliskoja. Yksi paistatteli päivää koko ajan kun kärräsin. Juttelin sille aina mennen-tullen. Lopulta, kun oli otettava puita juuri siitä, vein sen yhden puun päällä vieressä olevaan lautapinoon, ja sinne se puikahti.  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Huomenta 6.8!
« Vastaus #59 : 06.08.07 - klo:13:49 »

Päivän siestahetki  [:-)]   Aurinkoista ja tyyntä ulkona ja 25,1 lämpöä varjossa, ihanaa kun on lämmintä ja kesäistä en valita en  [:-)]

Mustia viinimarjoja poimittu ja samalla katseltu kun kalasääski ja ruskosuohaukka ovat ruuanhakumatkalla ja harmaahaikarat lentelee myös siellä mukana ehkä olivat ruokaa myös rannasta menossa hakemaan, tervapääskyt ruokkivat poikasiaan pöntöissä ja muutamia perhosiakin lentelee puutarhassa sillointällöin  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.