![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Varmaan ihan hölmö aihe, muta tuli mieleeni kun kävin tänään taloyhtiön ns.lenkkisaunassa.
Onko koskaan keneltäkään unohtunut hiustenpesuainen kotiin kun on lähtenyt kotoa mökille tai vierailulle?
Minulta on - ja on siinä sitten mietiskelty että millä oikein pesisi hiukset - saippua on ollut mukana aina. Ja kerran sitten kokeilin saippuaa saunassa ja se toimi ihan vallan mainiosti. Hiuksista tuli puhtaat - en kaivannut enää shampoota tai hiustenhoitoainetta. Jatkossa ajattelin kokeilla saippuan pitempiaikaistakin käyttöä ja olen yllättynyt että se toimii.
Yhtä ihmettelen..miksei valmistajat ole hoksanneet myydä hiusten pesuun käytettävää shamppota ja hoitoainetta saippuan muodossa? Ei syntyisi hankalasti hävitettäviä purkkeja. Nestemäisistä pesuaineista olen luopunut aikaa sitten - hyvä saippua korvaa pesuaineen - eikä tule sitä jätettä. Vierailijoille on kyllä nestemäistä saippuaa kylpärissä aina, mutta itse en sitä käytä.