Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen digikuvani  (Luettu 2033 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #60 : 12.08.07 - klo:09:45 »

Mä jatkan ja käytän nyt röyhkeästi hyväkseni tätä ketjua kuvien laittoon. Tästä näköjään kehkeytyi mun pihan "henkilökohtainen esittely"... [:-I] vaan eihän näitä oo pakko kattoa. [:-DD]

Parempi kaiketi, että mun harjoittelusillisalaatti on yksissä kansissa, ni en räiski koekuvia kaikkialle ja joka paikkaan. :-))

Nää kuvat on ihka ensimmäiseltä illalta, eli kymmenen ekan kuvan joukossa. Tuo on mun riemukaaren humalaköynnös, joka ryöpsähti aika muhkeaksi ja teki nuo tähkät aivan etuajassa. Niitä oli runsaasti jo heinäkuun lopussa, ja ovat valtavan isoja. Suurimman tähkän pituus jotain 8 cm. :-O

Tuo vimppo on osasuurennus k.o. kuvasta. Äsken vasta huomasin, että taustalla näkyy nuo krassit epäselvinä. Mua viehättää joku tuossa kuvassa... Kuvat on siis salamalla otettu pimiällä (pimiälläpimiällä :-)) ) rappusilla seisten, eli riemukaari "takaapäin".

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #61 : 12.08.07 - klo:09:53 »

Sus, minkä merkkinen sun kamerasi on?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #62 : 12.08.07 - klo:10:04 »

Sus, minkä merkkinen sun kamerasi on?


Tää on Canon Power Shot S5 IS. Oon jo ihan rakastunut. [:35]

 :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 638
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #63 : 12.08.07 - klo:10:08 »

Siis aivan mielettömän ihana tuo eka humalakuva. (Saanhan ottaa sen omiin kuvatiedostoihini, saanhan) Siinä nuo vihreät lehdet ja tähkät mustaa taivasta vasten. Täys kymppi-kuva.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #64 : 12.08.07 - klo:10:11 »

Mulla on S 3 IS. Taitavat olla melkoisen samanlaisia. Ihan hyvä valinta.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #65 : 12.08.07 - klo:10:12 »

Tuollaista ympäristöä kelpaa kuvata, taidat asua paratiisissa tai ainakin lähellä sitä, Sus !  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #66 : 12.08.07 - klo:10:19 »

Siis aivan mielettömän ihana tuo eka humalakuva. (Saanhan ottaa sen omiin kuvatiedostoihini, saanhan) Siinä nuo vihreät lehdet ja tähkät mustaa taivasta vasten. Täys kymppi-kuva.

Ilman muuta, sen kun otat vaan. Kiva jos tykkäsit kuvasta. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 638
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #67 : 12.08.07 - klo:10:25 »

Kiitos  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #68 : 12.08.07 - klo:10:29 »

Tuollaista ympäristöä kelpaa kuvata, taidat asua paratiisissa tai ainakin lähellä sitä, Sus !  [:-)]

Niin mä asunkin. Tää on "satupiha". Iiison kuusen alla maahan ulottuvien oksien katveessa asuu tonttuja. Oon laittanut niille sinne kahvipöydän. Se rottinkipöytä on ihan harmaantunut ja puunrungosta sahatut pyöreät jakkarat alkaa olla ihan lahoja... ja juuri se siinä on mukavaa. Kaivossa asuu maahisia.

Siks mulla luki yhdessä vaiheessa tuossa avatarin alla "Wonderland".  :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #69 : 12.08.07 - klo:10:37 »

Kylläpä Sus olet laittanut kivoja kuvia.  [:-)]
Ja tosi ihana pihapiiri sinulla on. Kelpaa siellä kuvata, kohteita löytyy. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #70 : 12.08.07 - klo:10:44 »

Kylläpä Sus olet laittanut kivoja kuvia.  [:-)]
Ja tosi ihana pihapiiri sinulla on. Kelpaa siellä kuvata, kohteita löytyy. [:-)]

Juu tää piha on siitä kiva, kun täällä on niin monimuotoista. Löytyy aitoa metsää puolukoineen ja mustikoineen, (siis ihan pikkualueet, mut kumminkin) sitten hoidettua ( [:-I] :-)) ) puutarhaa, saunan takana on luonnonkukkaniittyä ja siitä kun hyppää kiviaidan yli "ei-kenenkään-maalle" niin on taas jo ihan erilaista kasvillisuutta, oja siellä on ja siinä semmoista kosteutta ja märkyyttä suosivaa kasvillisuutta. Semmosta.  [:-)] Pihan ja luonnon vuoksi mä tähän muutin. [:-)]
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #71 : 12.08.07 - klo:12:10 »

Jaaha... sitä saadaan digikamera, ja heti ensimmäiseksi kuvataan paljasta pintaa ja laitetaan näytille internettiin, tsot, tsot.  :-))
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Sus

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #72 : 12.08.07 - klo:12:21 »

Jaaha... sitä saadaan digikamera, ja heti ensimmäiseksi kuvataan paljasta pintaa ja laitetaan näytille internettiin, tsot, tsot.  :-))

Emmie sitä kuvannu! Kamera kuvas! Iha itteksee päätti ikuistaa jalon polveni. [:-DD]
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #73 : 12.08.07 - klo:13:11 »

Niin juu, en se minä mutta ne muut...  :-))
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Ensimmäinen digikuvani
« Vastaus #74 : 12.08.07 - klo:14:04 »

Niinpä...  [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.252 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.