Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

mikä virkku olet, vai oletko torkku...ensisijaisesti.

aamuvirkku
- 8 (25.8%)
illanvirkku
- 9 (29%)
aamutorkku
- 1 (3.2%)
illantorkku
- 3 (9.7%)
yövirkku
- 3 (9.7%)
päivätorkku
- 0 (0%)
aina virkku
- 1 (3.2%)
aina torkku
- 2 (6.5%)
joku muu...kerro
- 4 (12.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 27


Kirjoittaja Aihe: Gallup...oletko aamuvirkku, illanvirkku vai molempia, vai torkku?  (Luettu 251 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."

Tällaisen gallupin pukkas, kun lintupuolella on tosi aamuvirkkuja ja minä olen illan tai peräti yövirkku. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras

Yövirkkupa hyvinkin. Ensisijaisesti. Aina oon ollut, lapsesta asti. Koulujen lomillakin rupes aina nukkumaanmeno viivästymään ja viivästymään päivä päivältä.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."

Sitten meitä on ainaki kaks  :-))...ennen tuppas meneen tuonne puol neljäänki...nyt on pakko mennä nukkumaan "jo" 24 mennessä, muuten ei pääse aamulla ylös. Ja aamusta nukkuis...vaikka tuonne kolmeen ip..jos ois mahiksia. Siks mä olenkin aamukärty. [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286

Täällä illanvirkku ja yönkin.  [:-)] [:33]
Aamu onkin sit joskus..  [:56][:-I] :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras

Vanhemmiten minusta on tullut aamuvirkku, illalla alkaa armottomasti nukuttaa, eikä aamusta riitä unta edes lomalla.  [:-I]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia

Aamusta heti pirteänä ylös, illalla jo aikaseen alkaa repimään suuta suureksi ja silmiä pieneksi.... [:-DD]
Kirjattu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 675
  • Pori

Vuorotellen aamuvirkku, jolloin pitää tietysti mennä ajoissa nukkumaan ja myös illanvirkku jolloin nukkuu aamulla myöhään. Pyrin enemmän olemaan aamuvirkku, koska aamut on aivan ihania jo luonnossa liikkumisen kannalta. Mutta sorrun olemaan myös melkoinen illanvirkku joten taiteilen näiden kahden välillä kai ikuisesti :-))

Vastasin siis, että joku muu...
« Viimeksi muokattu: 13.08.07 - klo:23:10 kirjoittanut Parus Major »
Kirjattu
- tartu hetkeen -

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo

Illanvirkku nyt ainakin ja vähän yönkinvirkku  [:-)]  :-))
ja aamulla välillä virkku ja välillä torkku  [:-I]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava

Ehkä enempi aamuvirkku, toisaalta näin kesällä ei kyllä iltaisinkaan väsytä eli tällä hetkellä
kai sitten se aina virkku.  [:-I] Toki aamulla hetken tuntuu ettei jaksa nousta ylös, jos yöunet
jäänyt 6 tuntiin, mutta äkkiä sitä piristyy, viimeistään kahvikupin ja aamulenkin jälkeen.  [:-)]
Nytkin, jos olisi fiksu, menisi nukkumaan kun kello soi  ennen puoli kuutta.  :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi

Aamulla olen virkku ja illalla torkku. :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula

Kai mun pitäisi vastata yövirkku kun kaikki yöt valvon, mutta oikeasti olen aina torkku  [:56]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 640

Kai enemmän aamu- kuin iltavirkku. Ainakin aamulla saan tehtyäkin jotain, mutta iltapäivällä alkaa vauhti hiipua. Tosin jaksan kyllä valvoakin puoliin öihin, ja kauemminkin, mutta veto on illalla pois.
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa

"Illan virkku,aamun torkku,se tapa talon hävittää." sanoo suomalainen sananlasku.

Meillä ollaan molemmat illanvirkkuja ja joskus aamuntorkkujakin.
Kun minun ei tällähetkellä tarvitse herätä välttämättä aikaisin,tulee kukuttua myöhään.
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta

Illantorkku aineskin arkisin  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

Yövirkku en ole missään nimessä, mutta illanvirkku kyllä. Nukkumaan menen siinä 23-23.20. Ja aamuvirkkukin olen mielestäni, yleensä viimeistään klo 7 olen jo ylhäällä.  [:-)] Mutta nämäkin ovat varmaan suhteellisia käsityksiä. Toisen mielestä aikaisin on klo 5 ja toisen mielestä klo 8.  :-))
Jos joskus nukun aamulla pitkään (esim. silloin kun Airi juotti meille edellisiltana viinaa :-)) ) niin tuntuu että koko päivä on mennyt hukkaan.
Ja niinkuin Parus sanoi, aamu on ihanaa aikaa luonnossa liikkumiseen ja lintujen seurantaan.

Sunnuntaina viimeksi tein pienen aamulenkin pellonreunoja pitkin ja kiikariin sattui, hömötiainen, talitiainen, punarinta, pajulintu, käpytikka, metsäkirvinen, kulorastas, räkättirastas ja töyhtötiainen.   [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.291 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.