Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

mikä virkku olet, vai oletko torkku...ensisijaisesti.

aamuvirkku
- 8 (25.8%)
illanvirkku
- 9 (29%)
aamutorkku
- 1 (3.2%)
illantorkku
- 3 (9.7%)
yövirkku
- 3 (9.7%)
päivätorkku
- 0 (0%)
aina virkku
- 1 (3.2%)
aina torkku
- 2 (6.5%)
joku muu...kerro
- 4 (12.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 27


Kirjoittaja Aihe: Gallup...oletko aamuvirkku, illanvirkku vai molempia, vai torkku?  (Luettu 250 kertaa)

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke

Ilta ja alkuyö on mun ominta aikaa... aamut meneekin sitten vähän tahmeammin. Olis pitänyt hankkiutua sellaiseen työhön mitä vois harrastaa aamukymmenestä eteenpäin! Saisi kukkua illalla juuri niin kauan kuin kukuttaa, kun aamulla tulee kumminkin automaattiherättyä siinä vähän vajaa yhdeksän ilman herätyskelloa...
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa

Aamuvirkku olen. Jo koulunkin takia on pakko olla, mutta kyllä oon aina ollut aamulla hereillä aikaisin. Viikonloppunakin herään usein jo seitsemältä, vaikka sais nukkua pitempään. [:-)] [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305

Tämä on sitten se MUU-vaihtoehto... Olisit Sus laittanu semmosenkin vaihtoehdon, ku: "Nukun noin joka toinen yö, ja valvon jokatoisen...sama pätee tarvittaessa myös päiviin..."  [:-DD] Ja oikein kovasti tarvittaessa myös näistä voidaan joustaa...  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

  • Vieras

 :-))

Paitsi tän gallupin pisti kyl mese. Kerkisin miettiin Marleenan viestistä, että oonks mä unissani pistäny tämmösenki gallupin... [:-DD]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305

Sortsit, Sus! Yleensä kun se oot sinä,joka näitä kyselyjä laitteleepi... Ja kun en joka viestiä ehdi lukemaan, niin kävi tämmönen työtapaturma...  [:-I] Hirveet sortsit... Ihan maahan asti...  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.
 

Sivu luotiin 0.32 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.