Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.8.Perjantai  (Luettu 1089 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 754
  • Lahti
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #135 : 17.08.07 - klo:22:51 »

Söde kuva Susilta.... [:-)] [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #136 : 17.08.07 - klo:22:52 »

Hitshi kun nukuttaa, taijjan kömpiä pehkuihi. Saakohan sitä aamun asti nukuttua kun näin aikaisin menee? [:-I]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 754
  • Lahti
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #137 : 17.08.07 - klo:22:57 »

Ei saa... [:-)] tiedän kokemuksesta..nukkumaan vasta sitten kun oikeesti nukuttaa.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #138 : 17.08.07 - klo:23:04 »

Ulkona ei ollut pimiää laisinkaan  :-O  selkeä tähtitaivas  [:-)]  vain pohjoisella taivaanrannalla oli pilviä, kolli kisu oli myös vielä pihalla liikekannalla ja 
[:67] lepakot vain viuhahtelivat pihalla että piti oikein väistellä etteivät päin lentäneet ....
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #139 : 17.08.07 - klo:23:28 »

Hippiäinen, lepakolla on niin hyvä tutka etteivät ne osu kuin tahallaan! Mulla kävi muutama kesä sitten silleen, että olin tulossa kotiin iltamyöhällä (poikaystävän luota, tietysti) ja kaivoin avainta taskusta, ja lepakko tuli matalalla ja sipaisi sitä avainkättä! Tunsin vaan ilmavirran, ei mitään muuta, eli ei edes osunut. Myöhemmin kuulin että avainnippu kuulostaa lepakon korvaan samantapaiselta kuin joku hönniäinen, joten tämäkin kävi tarkistamassa että ottiko se nyt ruokaa taskusta...  [:-DD]

Olisikin ollut tarjota jotain, lepakot on somia!  :-))
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #140 : 17.08.07 - klo:23:45 »

Mitä, kaikkiko jo sippas? Sen ainoan kerran kun mun ei tarvitse herätä lauantaina niin kolmella keskustelupalstalla ei tapahdu mitään!  [:´((]

Ei vaan, jospa sitä hivuttautuis nukkuman. Kissa kuitenkin kiskoo aikaisin hereille, jos ei muuta... tottunut mokoma kuuden tai neljän aamuihin.  [:-P]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 905
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #141 : 17.08.07 - klo:23:48 »

Hiljaista tuntuu olevan nyt illalla sitä ihmetellään  :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pasi

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 611
  • Fc Kippis / JÄRVENPÄÄ
    • www.lintukuvia.net
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #142 : 17.08.07 - klo:23:54 »

Kohta nukkumaan!  [:-)]

T. Tiina
Kirjattu
Runoilija en ole, eikä minusta runoilijaa tule! (lue kirjoitan vähän, mutta asiaa) -Pasi Järvenpäästä-  
kuvia linnuista: www.lintukuvia.net

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 905
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #143 : 17.08.07 - klo:23:55 »

onkos kamera valmiina katossa  :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #144 : 18.08.07 - klo:00:02 »

...pönttöyöpyjiä varten?  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #145 : 18.08.07 - klo:00:25 »

[:67] lepakot vain viuhahtelivat pihalla että piti oikein väistellä etteivät päin lentäneet ....
Hippiäinen, lepakolla on niin hyvä tutka etteivät ne osu kuin tahallaan! Mulla kävi muutama kesä sitten silleen, että olin tulossa kotiin iltamyöhällä (poikaystävän luota, tietysti) ja kaivoin avainta taskusta, ja lepakko tuli matalalla ja sipaisi sitä avainkättä! Tunsin vaan ilmavirran, ei mitään muuta, eli ei edes osunut. Myöhemmin kuulin että avainnippu kuulostaa lepakon korvaan samantapaiselta kuin joku hönniäinen, joten tämäkin kävi tarkistamassa että ottiko se nyt ruokaa taskusta...  [:-DD]

Olisikin ollut tarjota jotain, lepakot on somia!  :-))


Ei ne lepakot tosiaan ikinä ole päin lentäneet, vaikka niitä joka syksy pihalla hämärässä lentelee, mutta aina sitä vaan vähän säikähtää
kun ne ihan läheltä viuhahtaa  [:-)]  niiden lentelyä on todella hieno aina syksyisin hämärässä seurata   [:-)]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #146 : 18.08.07 - klo:00:30 »

Tosi on, Hippiäinen. lepakko on hieno eläin!  :-))
Kirjattu

Pasi

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 611
  • Fc Kippis / JÄRVENPÄÄ
    • www.lintukuvia.net
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #147 : 18.08.07 - klo:00:30 »

[:67] lepakot vain viuhahtelivat pihalla että piti oikein väistellä etteivät päin lentäneet ....
Hippiäinen, lepakolla on niin hyvä tutka etteivät ne osu kuin tahallaan! Mulla kävi muutama kesä sitten silleen, että olin tulossa kotiin iltamyöhällä (poikaystävän luota, tietysti) ja kaivoin avainta taskusta, ja lepakko tuli matalalla ja sipaisi sitä avainkättä! Tunsin vaan ilmavirran, ei mitään muuta, eli ei edes osunut. Myöhemmin kuulin että avainnippu kuulostaa lepakon korvaan samantapaiselta kuin joku hönniäinen, joten tämäkin kävi tarkistamassa että ottiko se nyt ruokaa taskusta...  [:-DD]

Olisikin ollut tarjota jotain, lepakot on somia!  :-))


Ei ne lepakot tosiaan ikinä ole päin lentäneet, vaikka niitä joka syksy pihalla hämärässä lentelee, mutta aina sitä vaan vähän säikähtää
kun ne ihan läheltä viuhahtaa  [:-)]  niiden lentelyä on todella hieno aina syksyisin hämärässä seurata   [:-)]

Kerran kävelin hämärissä yhdelle saunalle taskulampun kanssa ja just, kun patteri lampusta sippasi, yksi lepakko lensi poskea päin  :-O
Yllättävän pehmeä, karvainen otus... mutta multa jäi väliin rannalla istuminen ja painelin vauhdilla mökin suojiin!

t.kaija
Kirjattu
Runoilija en ole, eikä minusta runoilijaa tule! (lue kirjoitan vähän, mutta asiaa) -Pasi Järvenpäästä-  
kuvia linnuista: www.lintukuvia.net

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #148 : 18.08.07 - klo:00:42 »


Kerran kävelin hämärissä yhdelle saunalle taskulampun kanssa ja just, kun patteri lampusta sippasi, yksi lepakko lensi poskea päin  :-O
Yllättävän pehmeä, karvainen otus... mutta multa jäi väliin rannalla istuminen ja painelin vauhdilla mökin suojiin!

t.kaija

OOOHOH   :-O
   
joskus olen  [:-I]  muistaakseni, lukenut että jos on jokin valkoinen vaate päällä, niin silloin lepakko voisi lentää sitä valkoista kohden  [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 17.8.Perjantai
« Vastaus #149 : 18.08.07 - klo:08:20 »


Hitshi kun nukuttaa, taijjan kömpiä pehkuihi. Saakohan sitä aamun asti nukuttua kun näin aikaisin menee? [:-I]

Ei saa... [:-)] tiedän kokemuksesta..nukkumaan vasta sitten kun oikeesti nukuttaa.. [:-)]

Juu kyl mie sitten heräsin klo 3 yöllä, kun menin niin aikaisin petiin. [:-/] Valvoin kai puolitoista tuntia, nukutti hirveesti vaan ei tullut uni. No nukahdin sitten jossain vaiheessa, kattelin yhden mystisen unen, ja heräsin klo 7.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 3.272 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.