Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 20. Elokuuta.  (Luettu 716 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #30 : 20.08.07 - klo:12:10 »

Huomenenhäivähdys! Kaarinilla hieno kasteruusunlehti! Sus, yrittääkö Reiska taas flirttailla tänne päin??? Ihan selvästi iskee silmää Orvokille...Ja vielä molempia [:-DD] Joka autuaan tietämättömänä nukkuapyllöttääpi vaan.

Reiska iskee silmää täpinöissään kyllä. :-))

Ois tullu aamulla gerbuista kiva pehvakuva, mutkun "memory card is full" ja en sit viittiny ehtiä jaksaa. Eilen vein niin hillittömän viidakon heille (=heinänkorsia, pihlajanoksia, koivunoksia, mustikanvarpuja mustikoineen yms.) että ois pitäny ottaa kuva. Se toinen (matalamnpi) häkki oli kattoa myöten täynnä. Aamulla ei jäljellä niin mitään, ei korttakaan... [:-I]

 :-)) Kiva kun ovat pirteitä!
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #31 : 20.08.07 - klo:12:26 »

Hei kaikki pönttöystävät  [:-)] Reilun viikon tauko ollut pönttöilyssä ja nyt olen taas kotona tämän viikon.Viikko meni lomaillessa sydänystävän  [:36]  kanssa pitkin ja poikin Suomen maata.
Tämän viikon olen kotona ja sitten mua taas viedään johonkin suuntaan.
Täällä kaunis ja melkein aurinkoinen sää ja lämmintä +20 astetta tällä hetkellä.En ehdi ja jaksa lukea kaikkia ketjuja millään läpi,poimin sieltä täältä "sattumia" mitä täällä pöntöllä on tapahtunut.
Mukavaa maanantain jatkoa kaikille  [:59]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #32 : 20.08.07 - klo:13:42 »

Kaunis kuva Kaarnilta  [:-)] [:-)]

Aurinko paistelee pilvien välistä ja lämpöäkin 20,5 mittarissa, ihana ilma olla ulkona kun ei ole liian kuumaa.

Pauketta kuuluu järveltä ja sorsaparat lentelevät sinnetänne karkuun luotisadetta, toivottavasti metsästäjät löytävät kaikki mitä ampuvatkin ettei jää linnut kitumaan kaislikkoon   [:-//]
Haarapääskyjä lentelee vielä iloisesti laulellen taivaalla  [:-)] ja räkättejä on tosipaljon liikkeellä ..... iso sudenkorento lentelee ympäri tonttia ja
naaras kaaliperhonenkin kävi moikkaamassa toisia perhosia  [:-)]  heinäsirkat sirittää ruohikossa .... on siellä pihalla monenlaista liikkujaa ja on niiden touhuja mukava seurailla  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 20.08.07 - klo:13:43 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #33 : 20.08.07 - klo:14:22 »

Toinen puoli hartioista on niin jumissa että on ihan hankala kirjoittaa.  [:-(]

Mukava viikonloppu takana ja arkiviikko taas alkanut.

Tässä mukava muisto viikonlopun linturetkeltä, pari pikku pörriä.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #34 : 20.08.07 - klo:14:24 »

Ja Päivää  [:-)]  Sää näyttää olevan aurinkoinen, muusta en tiedä, aamulla +12 tuntui viileältä

Täällä olen koneen äärellä ollut koko aamun ja selvitellyt ja selvitellyt mitä kaikkea katosikaan  [:´((]
Onneksi oli useita muistikortteja joista latasin kuvia koneelle, voi mikä määrä käsittelemättömiä kuvia edessä  :-O
Tietysti koko alkukesää ei ole missään  [:´(]
Täytyy asennoitua uudelleen, mennyt mikä mennyt ja taas aloitetaan alusta. Kone on edelleen vieraan tuntuinen  [NUT]

Tänään alkoi ilmoittautuminen tuonne Aikuisopistoon, kaikenlaisia virityksia on luettelossa, no muutamalle kurssille pistin nimeni, nyt kun kone toimii käy se helposti.
DigiTVInfoon valitin tekstien näkymättömyyttä Ylenkanavilla  ja sellaista tylsää vaikerrusta.

 [:36]  Onneksi aamulla tulee Serranon perhe   [:36]   sain edes pienen tauon tähän koneen kanssa painimiseen.

Kohta ansaitulle Kahvitauolle  [:26]


Tiinalla somat Pörrit  [:-)]




Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #35 : 20.08.07 - klo:14:54 »

Kauniit pörrit Tiinan kuvassa  [:-)] [:-)]

Jospa päiväteelle  [:26]  sitten takaisin ulkoilmaan ja hiukka johonkin puutarhahommiin ja  [:24] myös mukaan tuuleen ja aurinkoon että turkki kuivuu kunnolla ... [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 907
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #36 : 20.08.07 - klo:14:59 »

Kaikki pönttöläiset muistaa sitten tulevaisuudessa ottaa varmuuskopioita usein, täytyy myöntää että aika laiskasti tulee varmuuskopioita itse otettua, matkakuvista tietysti heti mutta muuten...

Kierros tehty ja perhosia vähemmin kuin eilen mutta enemmin kuin perjantaina ja lauantaina  [:-)] [:9]

Nyt 19,8 ja paikoitellen kovin pilvistä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #37 : 20.08.07 - klo:15:01 »

Tässä Tänään Otetut Kuvat  [:-)]
Roosa - Hauvasta Ja Pupu Pupulista  [:-)]
Esittelen Myös Gerbut ( Ruskea On Belle Ja Musta On Bella )  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 20.08.07 - klo:15:25 kirjoittanut Jenna »
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #38 : 20.08.07 - klo:15:05 »

Hienot kuvat  Roosa [:24] ja Pupu Pupulista   [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 907
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #39 : 20.08.07 - klo:15:06 »

Mukava kaksikko Jennan kuvissa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

JaniMökillä

  • Vieras
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #40 : 20.08.07 - klo:15:18 »

Mukavaa uutta alkanutta viikkoa, minä edelleen mökin seudulla viihdyn..

Aurinko paistellut ja tuullut sopivasti, nyt pilviä hieman enempi.

Uusia Sää juttuja sivulla  http://ilmasto.vuodatus.net

Mukavaa Maanantaita ja alkuviikkoa Kaikille  [:43] [:44] [:45] [:44]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 907
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #41 : 20.08.07 - klo:15:18 »

Hetki sitten kotiin tullessa kurkkasin ikkunasta ruokinnalle ja vähäsen näkyy viidakon läpi järvelle asti yllätys oli melkoinen kun rannalta lähti pari laulujoutsenta liikkeelle, pihalle en sitten ehtinyt enää kiikareiden kanssa, mutta mukava hetken vilahdus oli ikkunastakin katsoa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 907
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #42 : 20.08.07 - klo:15:56 »

Ja nyt kirjastokierrokselle  [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #43 : 20.08.07 - klo:16:37 »

Voi hanan sorsastus,täällä räiske alkaa kun ilta pimenee, ei uskalla luontopolulle taas vähään aikaan.
Kiva ilma,lämpöä parikymmentä, mulle sopivaa.
Hei Tiina, linturetkeläinen, ne on lehmiä tuossa kuvassa! Ihania sellaisia.  [:-DD]
Ykden Kiteeläisen metsurin kanssa olin tänään puheissa, oli nähnyt aamusella karhun ja nyt lehdessä kerrotaan Kiteellä karhun raadelleen metsästäjää. Taisi olla sama otso.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 635
Vs: Maanantai 20. Elokuuta.
« Vastaus #44 : 20.08.07 - klo:17:20 »

Onpa sulla aikainen ylös nousu. [:-(]  Pirteeltä ainakin vaikutat ja sehän on hyvä se. [:-)] :-))

Kaarin oli laittanut kaksi viestiä minulle, enkä voinut niihin vastata, koska tein vain ihan pikavisiitin, eli laitoin viestin ja läksin melkein saman tien. Oli nääs kiire töihin. Pirteä olin heti aamulla. Minä olen aina aamuvirkku.
Ihania kuvia olitte taas laittaneet tähän ketjuun.
Sorsan metsästyksestä sen verran, että kyllä paukkui täälläkin, kun olin koiran kanssa lenkillä. -Ja minulle tuli paha olo  [:´(]. Kohta saa myös ajavat koirat päästää auki, ja silloin saavat puput ja ketut kyytiä  [:-/].
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.326 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.