Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.8.Keskiviikkoa  (Luettu 719 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 789
  • Lahti
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #15 : 29.08.07 - klo:09:18 »

Sateista huomenta...kylläpä on harmaa aamu valjennut.Jos ei koiruus muutenkaan vanhuuttaan enään lenkkeile,kyllä se aamulla oli varsinaista pakkopullaa.Mutta jonkinlainen lenkki tehtiin eli se on merkkinä vielä siitäkin,että meillä elämä jatkuu...näin ailahtelevaa nämä loppuajat ovat.Tänään näyttää,että lähtö on kovin lähellä ja huomena aivan toisin..edelleen kiitollinen jatkosta...
Tainalle...ihan hyvältähän se kuulostaa,että koira on vielä koira,joka pitää oman pesän ulkopuoliset tunkeilijat kurissa..eikös se kuulu ihan koirien perusluonteeseen :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 943
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #16 : 29.08.07 - klo:09:21 »

Taas vähitellen ulkovaatetta päälle ja talipähkinätanko linnuille ja sitten pyörä esiin ja lehtienlukukierrokselle ja iltapäivällä jos aurinko näkyy niin ainakin pieni kierros pitäisi tehdä  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #17 : 29.08.07 - klo:09:53 »

Oli synkkä ja myrskyinen yö... ja tuuli on kovaa edelleen.
Lämmintä 8 astetta ja pilvistä,ei sada.
Pyykkipäivä olis,vaan eipä taida viitsiä ulos viedä kuivumaan,näpithän siellä jäätyy.   :-O
Iltapäivällä lähdetään kyläilemään. Hyvää keskiviikkoa kaikille.    [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #18 : 29.08.07 - klo:09:59 »

Aurinko paistaa edelleen mutta viileää on vielä, nyt jotakin lämmintävaatetta päälle ja pihalle katselemaan ja koirulin kanssa jatkamaan leikkejä sekä jotakin myös puuhastelemaan  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #19 : 29.08.07 - klo:10:22 »

Huomenta.

Ihan pilvistä, lämpöä +13. Kauheesti satoi eilen ja ed. yönä, mittariin kertyi 29mm. Just nyt ei taida sataa. Hyvin on pyykit ulkona huuhtoutuneet... [:-I] Nyt ei oo ihan semmoinen nuku-kulo kuin eilen, eilen kertakaikkiaan silmät roikkui puolitangossa.

Saiskohas sitä tänään jotakin aikaiseksi. Saapi nähdä. [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 791
  • Itä-Uusimaa
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #20 : 29.08.07 - klo:10:50 »

Päiviä  [:-)]
Voi tota säätä tuolla ulkona  [:-(] asteita 9 ja sataa tihuttaa aina välillä.
Viime vuonna tällä viikolla oli joka päivä +20 astetta, ja 30:s päivä leikkasin
ekan kerran ruohon, sitten juhannuksen  [:-I] no eivät ole vuodet veljiä keskenään..
vai mites se sanonta menee  [NUT] no meni, miten meni, niin siitäkin ja kaikesta huolimatta,
mukavaa päivää  [:-)]

Pyris on alkanut näköjään harrastamaan hyvin tärkeää lajia, elikkä puiden halaamista  :-))

ja kyllä mulle kelpais moinen hiirulaisen pusu, mikä Iipan kuvassa on  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 29.08.07 - klo:10:52 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #21 : 29.08.07 - klo:11:04 »

Huomenta.
Vettä sataa edelleen ja on viileää.  Sisälläkin on 20 astetta. [:-)]

Kaikkia asioitaan ei tarttis huudella, mut täytyy tänne purkautua, et mua jännittää hrrrr..hirrrveesti.  Päivällä  PAPA-näytteen ottoon meno! 
Vaikka kuinka ajattelen, et sehän on mun parhaaksi, eikä tartte jännittää, niin silti  [:4]

Iipalta ihana kuva. [:-)]

Iloista mieltä ja hyvää päivää kaikille.

Kirstille tervetuloa pönttöilemään!  [:59]

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #22 : 29.08.07 - klo:11:09 »

Pyris on alkanut näköjään harrastamaan hyvin tärkeää lajia, elikkä puiden halaamista  :-))

ja kyllä mulle kelpais moinen hiirulaisen pusu, mikä Iipan kuvassa on  [:-)]

Puiden halaaminen on terveellistä. Täälläkin harrastetaan. Ja tuollaisen hiiruilaisen pusun saan kuin saankin joka päivä Reiskalta. :-)) Lumi tosin... sattaa pussatessaa puraista... hää on niin energinen. :-)) Talvikki taasen juoksee aina karkuun, en tiedä onko ujoin tai arin tai peräti älykkäin. [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 943
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #23 : 29.08.07 - klo:12:57 »

Kierros tehty ja kovin on muutamia tummia pilviä liikkeellä pari pisaraakin tuli eikä yhtään perhosta näkynyt  [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #24 : 29.08.07 - klo:12:58 »

Heippa ! [:-)]
Turhruisen harmaan ja sateisen aamun mentyä täällä hiukan jo  [:45] näyttäytyy. Kovin syksyisen tuntuista kuitenkin on. Ei todellakaan tunnu elokuulta. Oikein piti kahdesta mittarista katsoa, näyttää kiivenneen ihan +13 asteeseen.
Muuten ihan mukava päivä, ei siis valittamista.
Toivon muillekin mukavaa Keskiviikon jatkoa. [:-)] [:44]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #25 : 29.08.07 - klo:13:17 »

Jo vain on kylmää ja märkää  [:-I]

Aamullla soittelin öljykattilan huoltajalle, tulee lähiaikoina, minne hän jalkansa ja tavaransa asettaa  :-O  koko kesän olen suunnitellut tuota kellaritilan raivausta.
Äsken kävin vähän siellä kattelemassa  [:67]  hain kameran, otin kymmenen kuvaa ja tulin nopsaan ylös  [:67]

Nyt tarvitsen todella pitkän kahvitauon, ei ole käsitystäkään mistä selvittelyn alkaisin   [NUT]

Puiden halaamista täälläkin harrastettu, tuossa pihalla on iso kuusi jossa ei ole enää neulasen neulasta  [:´((] sen  suojassa oli ikäänkuin maailman myrskyiltä   [:6]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #26 : 29.08.07 - klo:13:39 »

Pilvistä  +13,5 lämpöä ja hiukka joskus aurinko näyttäytyy ja pohjoisestapäin tuulee ja pääskysiä ei ole tänään näkynyt eikä yhtään perhosta  [:´((]

 [:-)] On sentään yksi ilolintu pihalla, nimittäin punarinta ilosesti tiksuttaa ja hyppelehtii maassa sekä pensaiden ja kuusiaidan alla  [:-)]
ja tinttejäkin jo on jonkinverran pihapiirissä liikkeellä  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #27 : 29.08.07 - klo:14:15 »

Aamullla soittelin öljykattilan huoltajalle, tulee lähiaikoina, minne hän jalkansa ja tavaransa asettaa  :-O  koko kesän olen suunnitellut tuota kellaritilan raivausta.
Äsken kävin vähän siellä kattelemassa  [:67]  hain kameran, otin kymmenen kuvaa ja tulin nopsaan ylös  [:67]


Kuvat tänne heti! [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #28 : 29.08.07 - klo:14:18 »

Joo, kuvia, Pihis!

Mulla on aina kaikkialla sekasorto - siis kotona. Airi minua syytteli, että olen huolimaton ja laiska.


Mutta minäpä keksin: minä olen boheemi! [:-DD]
Het helepotti ja sotkut saa olla! [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 29.8.Keskiviikkoa
« Vastaus #29 : 29.08.07 - klo:14:21 »

.......      .... ja nyt kellariin       

Hömis, ei muuten huolta, mutta kun se huoltomiestulee ja työturvallisuusasiat alkoi huolettaa vanhasta muistista jostain...
joten jos kaatuu ja loukkaantuu mun sekasorrossa, se maksaa maltaita  [:67]

Hunajakauppias soitti jo tässä vastauksen välillä... on niin paljon entistä, ehtis vaan syömään, nyt en tarvitse  [:-)]  
« Viimeksi muokattu: 29.08.07 - klo:14:26 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´
 

Sivu luotiin 0.318 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.