Heippas kaikille pönttökavereille!
Halusin vain ilmoittaa, että olen vielä olemassa, mutta on niin vietävän kiirus, ettei ehdi edes Pöntölle.
* Yli viikko hujahti mökillä. Pikkusieppoa ei näkynyt enää. Ensi kesänä sitten taas jahdataan sitä.
* Mummius velvoittaa nyt oikein olan ja selän takaa. Olen päässyt tärkeään tehtävään tyttären perheessä tämän kuukauden ajaksi ja vähän ensi kuunkin. Ihmettelen miten nuoret äidit jaksavat sitä touhua joka päivä. Kolmesta lapsesta kahta kuskataan ja haetaan ja kolmas, yksivuotias, roikkuu koko ajan mukana. Kunto tässä kasvaa, kun viilettää eskariin ja päiväkerhoon ja leikkikentälle ja välillä tehdään murkinaa. Sitten alkaa helpottaa aikataulut, kun telkkarista tulee Pikku Kakkonen tms.
* Välipäivinä täytyy tehdä sitten omaa leipätyötä pikkuisen pitempään. Kotia ei ehdi siivota lainkaan.
Niin että ilmoitan vain teille kaikille, että kuulun vielä Pönttökansaan, vaikka käväisenkin täällä harvemmin. Ikäväkin on. Muuten kaikki on hyvin meidän perheellä, Didillä, Mustikalla ja minulla. Terveisiä kaikille.