Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huomenta perjantaita 7.9. !  (Luettu 842 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Huomenta perjantaita 6.9. !
« Vastaus #30 : 07.09.07 - klo:11:22 »

[:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #31 : 07.09.07 - klo:11:25 »

Huomenta/päivää Itäsuomesta!

Aurinkoinen paisteli niin kauniisti aamulla ja heti keräsin lakanat sängyistä pyykkiin ja vein petivaatteet parvekkeen ovelle. En sitten kuitenkaan ulos asti, kun on lähdettävä kaupungille asioille ja muuttuikin niin epävakaiseksi, sateen uhkaksi, että parempi olla kotosalla kun kamat on ulkona, että saa nopsasti otettua sisälle tarvittaessa.  [:-I]

Siis siivouspäivä täälläkin, niinkuin monella muullakin.  [:-)]

Toivottavasti kaikilla potevilla olo alkaa kohentua viikonloppua kohti  [:30]

Hyvää Perjantaita Kaikille!  [:-)]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
Vs: Huomenta perjantaita 7.9. !
« Vastaus #32 : 07.09.07 - klo:11:26 »

Mä vaan taas testasin että kuinka ihmiset huomaa...  [:-P] :-))

Toinen pannullinen teetä tulossa, kun niin vietävästi yskittää. Ei sentään ihan osina toimitettava flunssa tämä.
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #33 : 07.09.07 - klo:11:40 »

Nyt imuri siivouskaapista ja ei kun siivoamaan talo puhtaaksi.Kivaa perjantain jatkoa kaikille  [:59]

Ensin kuitenkin kahvit  [:26] hörppään ja sitten alkaa siivousurakka minulla.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #34 : 07.09.07 - klo:11:51 »

Ansku:  [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 07.09.07 - klo:11:51 »

Jaaha, kohta kylän kautta kotia  [:-)] Ei huomennakaan pääse kuvailemaan kun taaaas on kyläkutsua noudatettava, no sunnuntaina, silloinkin aikaa on vasta iltasella. Alkaa jo vaahterissa näkyä ruskaa, jospa jaksaisi raahata kameran duuniin ja sitä myöten voisi noita puita/pensaita lähteä kuvaamaan [:-I]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 07.09.07 - klo:12:29 »

Ihana syksyinen päivä! Olisi taas oikein metsäilma, vaan tehtävät kutsuvat. No ei kait nää ilmat tähän lopu [:-)]

Se on moi [:70]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #37 : 07.09.07 - klo:12:31 »

Eihän siellä kaupassa mennytkään kovin kauaa; ihan sujuvasti. Paitsi että meinasin ajaa kaupan pienellä parkkiksella yhtä autoa päin, kun se yllättäen lähti peruuttamaan  [:67] Sitä pakkia voisi pitää pienenpienen hetken päällä ennen kuin lähtee liikkeelle; jos vaikka muut kulkijat ehtisivät nähdä sen peruutusvalon...  [:-I]
No, siitä hermostuneena päätin, että minäpä ihan harjoituksen vuoksi PERUUTAN auton parkkiruutuun kahden auton väliin... hiukan aikaa siinä kesti, ja varmasti katsojilla oli hupia, mutta hyvä harjoitella välillä.... Tilaisuuden tullen valitsen aina "läpipainopaikan", ettei tarttisi peruutella...  [:17]

Mä olen päättänyt, että mun on pakko opetella ajamaan asuntovaunun kanssa... Jos vaikka Pasi katkaisee nilkkansa Kiilopäälle kiivetessä, olisi hyvä saada vaunukin kotiin. Maanantaina ehdotin, että jos mä ajaisin pienen pätkän... Pasi meni ihan hiljaiseksi ja silmät vaan pyöri päässä  [:-I] "Saat sä ajaa, jos haluat"... Hurjan rohkaisevaa! Pitää etsiä joku toooosi iso kenttä, jossa harjoitella... Säkylässä vaikka trampoliinia ympäri...  :-))

Voihan vitsi, töihin lähtö häämöttää tummana pilvenä mun elämäni taivaalla...  [:-(]  Ei vaan; ihan kiva mennä... suurin osa porukasta varmaan katoaa kahdelta ja mä saan siinä työn ohella pönttöillä. Ihan niinkuin kotonakin!  :-))

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #38 : 07.09.07 - klo:12:43 »

:-))...ei muutakuin lentokentälle harjoittelemaan...ei se niin hankalaa ole.
nimim. 20 vuotta vaunua vetänyt. Siellä se perässä tulee, kun muistaa välillä vilkaista, että on muistanut ottaa nokkapyörän ylös ja kiinnittänyt kunnolla. Putos kerran ajaessa ja savuhan siitä nousi!... [:-)]. Tai sitten as.auto. Paaaaaaaaaaaljon mukavampi liikkua.
Unelma-auto olis sellainen iiiiso matkailuauto, jonka perässä olisi tilaa pikkujeepille. Sillä sitten ajelis lintujen perässä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #39 : 07.09.07 - klo:12:46 »

Aurinkoinen päivä,ainankin vielä,tuulee.Asteita 11,5.
Aaamupäivä meni tiskejä ja pyykkejä pestessä.Kaikki jäänyt rästiin,kun on ollut noita kuntoutusmenoja.Mutta terveys ennen kaikkea.    [:-I]
Pyykit piti vain viedä vintille,kun naapuri rupes ajamaan p....a pellolle.Tuuli sopivasti tännepäin ja haju on sisälläkin. No,se on ohimenevää ja kuuluu tänne.Itselläkin on ollut joskus samanlaiset hommat.
Päiväpostin hakuun pitäs lähteä.Iltapäivällä kyläilemään äitiliinin luo.   [:34]
Siivoukset jää huomiseen tai sitten ens viikkoon,jos ei jaksa.Olihan tässä täksi päiväksi,kun sai vähän enimpiä raivattua. Mä en ymmärrä kuka meilläkin sotkee astioita,kun kahden vain ollaan.Aina saa tiskata.   :-O
Pirtsakkaa perjantaita kaikille.   [:28]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #40 : 07.09.07 - klo:12:48 »

Nyt ei enää yhtään herätystä eikä yhtään mitään muutakaan.
Pakkaan laukkuuni paljon lämpöisiä ja pirteitä syksyn päiviä, samettisia pimeitä iltoja ja paljon Mielenaurinkoisen paistetta.

Lähden just nyt tästä työpöydän äärestä
KESÄLOMALLE
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #41 : 07.09.07 - klo:12:49 »

Rouva Hömötiainen  [:-)]

OIKEIN HYVÄÄ LOMAA!!!!

[:46]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 07.09.07 - klo:12:57 »

No sittenhän Kaarin Sun kunto on hyvä, kun kävelit !  [:-)]
Itse en ole juuri käynyt postilaatikkoa pidemmällä tällä viikolla. Tällä hetkellä, kun paineet alkavat olla kohdallaan, on sellainen olo kuin olisi ollut korkeassa kuumeessa ja se sitten olisi laskenut...Outoa !  :-O
Terveyskeskuksesta pois tullessa on vähän alamäkeä, niin saan pikkasen vauhtia matkaan. [:-)]
Kyllä pyrin kävelemään mahdollisimman paljon.  Joskus vaan kävely kostautuu ja toppuuttaa mut aloille.  Niin kävi eilen. [:-/]
Täytyy valita kävelenkö ulkona ja olen loppupäivän iisisti, vai olenko sisällä ja enemmän jalkeilla.
Eilen lekurin kanssa keskusteltiin puhelimitse.  Sanoi taas, et jalka on leikkauskypsä ollut jo pari vuotta, mut kun ei uskalleta leikata.  [:-I][:´(]
Anteeksi kun tarkkaan kerron itsestäni.  Mut tämmöstä tää on ja piste. [:-)]

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 07.09.07 - klo:13:00 »

Täältä kanssa Mahottoman rentouttavaa lomaa Hömikselle!!  :-)) :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #44 : 07.09.07 - klo:13:19 »

Ruokataukokurkkaus  [:-)]   aurinkoinen ihana syyspäivä ja lämpöäkin jo +14,4 mittarissa  [:-)]  hetkisenkuluttua takaisin ulkoilmaan  [:-)]

Kaikille toipilaille paranemisia  [:-)]

Mukavaa kesälomaa Rouva Hömötiaiselle  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.38 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.