Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia kuntokeskuksista?  (Luettu 493 kertaa)

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kokemuksia kuntokeskuksista?
« Vastaus #30 : 19.09.07 - klo:21:19 »

Tulikos lämmin ohjatussa liikunnassa  [:-I]

No arvaa vaan. Kerrankin pääsi ajamaan fillarilla niin, ettei eteen tunkenut yhtä ainoaa flexitaidotonta koiranpissittäjää tai koko väylän valtaavaa musiikkia täysillä kuuntelevaa sauvallista rullaluistelijaa, joka ei näe eikä kuule mitään. Yhtään autoakaan ei tarvinnut sisäpyöräilyssä varoa. Oli mielettömän kiva kun pääsi ajamaan just niin "lujaa" kuin jaksoi. Tosin se ei ollut paljon, mutta jostain on lähdettävä  :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #31 : 19.09.07 - klo:21:22 »

Hyvä hyvä  [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #32 : 22.09.07 - klo:22:40 »

Monikos pönttöläinen on nyt sitten aloittanut kuntosali harjoittelun,vai moniko aikoo aloittaa "vähän myöhemmin" sitten kun on "paremmin aikaa"  [:-I] [:-I] [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 22.09.07 - klo:22:50 »

Monikos pönttöläinen on nyt sitten aloittanut kuntosali harjoittelun,vai moniko aikoo aloittaa "vähän myöhemmin" sitten kun on "paremmin aikaa"  [:-I] [:-I] [:-P]

Kuulostaa vahvasti piruilulta?  :-))
Eläkkeellä sitten on aikaa....

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #34 : 22.09.07 - klo:22:51 »

Niin, ensi viikolla on aina paremmin aikaa aloittaa kuin huomenna tai jos aloittaisi heti vuoden vaihteessa  [:-P]
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #35 : 22.09.07 - klo:22:59 »

Kyllä se vähän noin on. Moni suunnitelma jää roikkumaan....
Mutta, olen jo selvittänyt mihin minä menisin ja olen vielä kulkenut polkupyörälläkin ja iltasyömiset on kaventunut meidän taloudessa, nimittäin minun ja Driverin kanssa. Painossa laskusuhdanne....  :-))
Ja kyllä se kuntosaliin meno vielä tuleekin! [:-)]

Ullulle! [KIPPIS] Hienoa! Muistan itse kun pääsi viettämään omaa aikaa, kun lapset pieniä. Oli taivaallista viettää yksi tunti ihan itseään varten! :-))
Kirjattu
- tartu hetkeen -

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 22.09.07 - klo:23:24 »

Kolme käyntiä on takana ja kivaa on ollut. Pari kertaa olin ohjatulla sisäpyöräilytunnilla ja tänään olin pilates-tunnilla. Huomenna ehkä taas. Tulevalla viikolla on henkilökohtaisen kunto-ohjelman teko. Saas nähdä millainen kuntokuuri sieltä on tulossa  :-))

Parus, juuri noin... lapset ovat ihania, mutta joskus sitä vaan tarvii hetken lapsetontakin aikaa, jotta jaksaa taas. Muksut ovat muuten viihtyneet lapsiparkissa hyvin, joten senkään puoleen ei ole ongelmaa.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #37 : 05.10.07 - klo:19:45 »

Taas kuukausikin vaihtunut, moniko aloitti kuukauden vaihteessa kuntokeskus käynnit  [:-I] [:-I]
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #38 : 07.10.07 - klo:20:31 »

Täällä pyöräilykausi jatkuu! :-)) Mutta pian varmasti viilenee. Toivotaan, että vielä pari viikkoa edes pääsisi pyörällä kulkemaan nuo työmatkat.
Kirjattu
- tartu hetkeen -

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 07.10.07 - klo:22:17 »

Nyt kun olen reilu pari viikkoa käynyt 3-4 kertaa viikossa, niin ei voi muuta sanoa kuin että hieno juttu kun tuli rohkaistua mielensä ja mentyä. Intoa on ja hauskaakin on ollut. Joka kerta ei ole hauskaa, niin kuin tänään kun oli niin vaativa tunti, että en pysynyt ollenkaan kyydissä. Onneksi saatoin poistua vähin äänin paikalta ja mennä äheltämään kuntosaliohjelman kimppuun. Sekin on kovin haastava vielä, mutta kun vähän keventelin sitä omien fiilisten mukaan, niin sain sen tehtyä ensimmäistä kertaa kuitenkin läpi. Olin kyllä niin rätti-poikki-puhki sen jälkeen, että suunnilleen kaaduin saunan ovesta sisään. Kunnon löylyjen jälkeen sitä jaksoi taas kummasti iltapäivän kyläreissut ja muut arkiset mukavat.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.13 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.