Mistä tuo tuuli tulla tupsahti?
Pitäjänmäessä oli tyyntä, mutta täällä Keravalla aika rajua, puuskittaista tuulta.
Oli hiukan puhetta, että JOS lähtisin tänään Tainan ja koirien kanssa Vermon raveihin pitkästä aikaa. Mutta vaarana on se, että Taina tahtoo katsoa viimeisenkin "rupu-sarjan" ja mun (ja koirien) aika tulee pitkäksi ja me joudutaan käymään makkarakioskilla kolmannenkin kerran!
No, pitää hiukan huilia, kun yöunet jäi taas 4½ tuntiin ja miettiä sitten! Jos nyt joskus herään päikkäreiltä...
Kipinkapin nukkumaan sieltä että jaksat lähteä hoitamaan koiria raveihin
Mietin kyllä jos jättäisi koirat kotiin, koska niiden kanssa ei voi esimerkiksi mennä katsomon alakertaan syömään
jotain epäterveellistä. Toisaalta, kotimatkallahan sitten voi poiketa mäkkärillä....
Pitäs käydä hakemassa säkki porkkanoita Hopolle raveista, ja katsoa jos löytyisi energiaöljyä hevostarvikekaupoista.
Tänään yritin - kolmannen kerran - varata aikaa työhöntulotarkastukseen. Ei ole kuulkaas helppoa.
Ekan kerran soitin toukokuussa numeroon jonka töistä sain. Eivät osanneet auttaa, käskivät soittaa toiseen lääkäri-
keskukseen, jossa ei sielläkään tiedetty mistä mun pitää aika varata.
Seuraavan kerran kokeilin tuossa elokuussa, löysin töistä numeron työterveyshoitajallemme ja soitin siihen kellonaikaan
ja sinä päivänä kun hänellä PITI olla soittoaika. No, siellä vastaa ihan eri täti joka sanoo olevansa psykologi ja
tämän päivän tässä numerossa
Tänään soitin taas siihen numeroon mistä aluperin piti varata. Yhdistivät keskitettyyn ajanvaraukseen, jossa sanoivat
että just tälle työterveyshoitajalle he eivät voi antaa aikoja, vaan täti ottaa varaukset itse. Yhdistivät ko. lääkärikeskukseen, jotta voin kysellä miten tädin saa kiinni... .mutta, kukaan ei vastannut
Jos tämä on näin vaikeaa, mä kohta tarvitsen sen toisen puheluni psykologin palveluja!