Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelija...  (Luettu 223 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Asiakaspalvelija...
« : 17.09.07 - klo:15:22 »

Taas vain kopioitu jostain jonkun toisen kirjoittamana

mitä asiakaspalvelijalta odotetaan:

Olen asiakaspalvelija -minulla on vähintään korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidossa, suhdetoiminnassa, markkinoinnissa, liiketoiminnassa, atk:ssa ja swahilin kielessä.

Olen asiakaspalvelija -tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkei sinulla ole tilausnumeroa ja muistelet että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on "t" tai "a".

Olen asiakaspalvelija -puhun kaikkia mahdollisia kieliä, olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija -minulle on päivänselvää, että kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. minulla on kalenteri täydellisesti hallussa, kun määrittelet ajankohdaksi "ei siitä kauaa ole".

Olen asiakaspalvelija -tottakai, minähän valehtelen, kun sanon ettei haluamaanne tuotetta ole enää jäljellä erikoishinnalla

Olen asiakaspalvelija -ei tietenkään ole mitään vaivaa järjestää 125 lisätuotetta haluamallasi erikoishinnalla. Ja tottakai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50% alennusta.

Olen asiakaspalvelija -pystyn katsomaan 10 asiakas rekisteriä, hoitamaan 5 tilausta sekä vastaamaan 15 puheluun -kaikki yhtäaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija -tiedän tarkalleen, mitä tehdä missäkin tilanteessa käyttämättä ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija -olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenne ruuhkista, säästä, henkilökohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija -en koskaan loukkaannu, kun olen tehnyt 10 tunnin etsintätyön vain kuullakseni sinun kertovan "ostaneesi sen netistä ja säästäneesi 25 euroa".

Olen asiakaspalvelija -minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtäkkiä olettavat minun tietävän kaikki puhelinnumerot Helsingistä ivaloon ihan vain päästäni. Tiedän myös kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehän on itsestään selvää.

Olen asiakaspalvelija -sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään tuotteita tai nimiä, sillä olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitään.

Minä hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokonen sekä saan aikaan maailmanrauhan -KOSKA OLEN ASIAKASPALVELIJA.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Asiakaspalvelija...
« Vastaus #1 : 17.09.07 - klo:15:48 »

Eipä olisi minusta asiakaspalvelijaksi  :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 17.09.07 - klo:15:49 »

Eikä minusta  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #3 : 17.09.07 - klo:15:57 »

Ei ollut minustakaan...  mutta tutulta kuulosti tuo kyllä.  UHH! [:-I]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #4 : 17.09.07 - klo:16:23 »

Kylläpä tuntuu olevan "kaikkivoipainen" tuo asiakaspalvelija. [:-DD] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #5 : 17.09.07 - klo:16:31 »

Eipä minusta olisi asiakaspalvelijaksi  [:-)]  liiansuuret vaatimukset .... :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #6 : 17.09.07 - klo:16:47 »

Koulussa tulee joskus sellainen tunne, kuin oletettaisiin minun olevan... [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #7 : 17.09.07 - klo:21:53 »

Onpa vielä paljon opittavaa ja korjattavaa. Asenteissa ja kielitaidossa ja teknisissä taidoissa.

Mutta koetan pärjätä sillä, millä tähänkin saakka!  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #8 : 17.09.07 - klo:22:06 »

Tutun kuuloista  [:-DD]
Lisätään nyt vielä listaan se että pitää tietää mikä päivä ja mihin aikaan Lapissa hillat kypsyy ja lumi sataa  [:-DD]
Paljon muutakin listaan voisi lisätä vuosien kokemuksella asiakaspalvelusta  [NUT]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #9 : 17.09.07 - klo:22:27 »

Mutta summa summarum:
asiakaspalvelu on sitten kivaa! Minä ainakin viihdyn erittäin hyvin. Ja vieläpä ennen eläkevuosiani olen hakeutunut vallan meidän palvelupisteisiin vaan palvelemaan ja neuvomaan!
Kun siitä tykkään enemmän kuin niistä kuolleista papereista, joista ei erkkikään saa selvää, että mitä niissä tahdotaan sanoa

Asiakkaan kohtaaminen silmästä silmään on haaste ja palkitseva tilanne! [:-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #10 : 21.09.07 - klo:23:00 »

Tässä eräänä päivänä kävin kaupassa ja sattui kyllä sellainen juttu että en ole ennen nähnyt.

Edelläni kassajonossa oleva mies maksoi ostokset pankkikortilla, erittäin happaman näköinen
vanhempi rouva oli kassatätinä. Täti sanoi miehelle: tämä allekirjoitus ei ole ollenkaan samanlainen kuin
kortissa, koitapa nyt kirjoittaa uudelleen niin että se tulee samalla lailla  :-O

Mies katsoi hämmentyneenä, että pitääkö tosiaan kirjoittaa uudelleen. Kirjoitti ja täti siihen kommentoi
että eipä se ole yhtään enempää samannäköinen kuin ensimmäiselläkään kertaa. Päästi kuitenkin sitten
miespolon piinasta.

Uskomaton tapaus! Itse ainakin huitasen nimmarin kuittiin just ihan miten sattuu, enkä
yritä vääntää samannäköistä minkä joskus olen korttiin vääntänyt. Että sellainen asiakaspalvelutapaus!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 21.09.07 - klo:23:20 »

Olipa tapaus.  [:-(]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #12 : 21.09.07 - klo:23:24 »

Tässä eräänä päivänä kävin kaupassa ja sattui kyllä sellainen juttu että en ole ennen nähnyt.

Edelläni kassajonossa oleva mies maksoi ostokset pankkikortilla, erittäin happaman näköinen
vanhempi rouva oli kassatätinä. Täti sanoi miehelle: tämä allekirjoitus ei ole ollenkaan samanlainen kuin
kortissa, koitapa nyt kirjoittaa uudelleen niin että se tulee samalla lailla  :-O

Mies katsoi hämmentyneenä, että pitääkö tosiaan kirjoittaa uudelleen. Kirjoitti ja täti siihen kommentoi
että eipä se ole yhtään enempää samannäköinen kuin ensimmäiselläkään kertaa. Päästi kuitenkin sitten
miespolon piinasta.

Uskomaton tapaus! Itse ainakin huitasen nimmarin kuittiin just ihan miten sattuu, enkä
yritä vääntää samannäköistä minkä joskus olen korttiin vääntänyt. Että sellainen asiakaspalvelutapaus!
[:-)] Johan on...
Noo, mä jätin kerran kirjoittamatta koko nimen korttiin...pari vuotta oli ilman nimikirjoitusta, sitten Kuopion Prismassa kassa katsoi pitkään...ja käski kirjoittaa nimen sekä korttiin että kuittiin...tuli kyllä samanlainen raapustus molempiin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.282 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.