Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.9.Lauantai  (Luettu 1194 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: 22.9.Lauantai
« Vastaus #30 : 22.09.07 - klo:09:18 »

Kauniita, kuulaita syyspäiviä kaivataan täälläkin, mutta todellisuus on toisenlainen: tuulee, sataa, myrskyää ! Plussaa kuitenkin peräti 14,2 astetta. "Kirppistä" seurailen telkkarista, pyykit pitäisi työntää koneeseen ja lehdet lukaista jossain välissä. Iltapäivällä pääsee taas Venetsiaan, jossa jo eilen illalla vierailtiin "Menneen maailman" kera. Päivän leffakerhon anti on nimittäin "Venetsian kauppias", pääosassa Al Pacino:
http://viihde.mtv3.fi/arvostelut/elokuva.shtml/357265?v
http://fi.wikipedia.org/wiki/Venetsian_kauppias
Satuin näkemään tämän näytelmän kauan sitten Lontoossa ulkoilmateatterissa, muistaakohan siitä mitään...
Leppoisaa lauantaita kaikille !  :-))
« Viimeksi muokattu: 22.09.07 - klo:09:23 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 22.09.07 - klo:09:35 »

Lauantaita.

Kaffeeta naatiskelen, myrskyvä kuuntelen, millimetrejä mittailen, niitä tosin ei ole (vielä) paljoa kertynyt. Pientä tihuutusta vain.

Hammasta särkee. [:29] Mulla on paikka irronnut hampaasta ja tietysti se äityi särkemään just viikonloppuna. Ei muuta ku särkylääkettä kehiin.

Mukavaa lauantaita kaikillen!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 22.09.07 - klo:09:36 »

Huomenta. Päivän säätiedotus...
Onneksi sisätiloissa riittää puuhaa, kaikenlaista tärkeää kuten esim. pönttöilyä.  :-))

Leppeää lauantaita kaikille.

Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #33 : 22.09.07 - klo:09:37 »

Hammasta särkee. [:29] Mulla on paikka irronnut hampaasta ja tietysti se äityi särkemään just viikonloppuna. Ei muuta ku särkylääkettä kehiin.

Eiks teillä ole päivystävää hammaslääkäriä? Aika kurjaa on jomotusta kuunnella maanantaihin asti ! Toivottavasti särkylääke auttaa!!
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 22.09.07 - klo:09:40 »

Huomenia, ei ole ilma kuulakas, raikas kenties..sataa ja tuulee. Viestikin hävisi bittiavaruuteen.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 22.09.07 - klo:09:47 »

Eiks teillä ole päivystävää hammaslääkäriä? Aika kurjaa on jomotusta kuunnella maanantaihin asti ! Toivottavasti särkylääke auttaa!!

Kyl tuo särkylääke auttoi, että kyllä tässä selvitään. Sitäpaitti... mie PELKÄÄN HAMMASLÄÄKÄRIÄ!  [:67]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 22.09.07 - klo:09:47 »

Mä lähden tuonne, siellä paistaa ja on kaunista NYT:

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 22.09.07 - klo:09:51 »

Mä olen päässyt hiukkasen hammaslääkärin pelosta, noi laitteet ja aineet kun ovat menneet huimasti eteenpäin, mutta puudutuspiikin pelko on edelleen voimakas joten jos porata täytyy niin ensin tinkaan että tarvitsisiko puuduttaa ja jos ei niin sitten ei, ja jos tarvitsee niin puudutusgeelit ikeneen ennen piikkiä [:-)] Onneksi ei ole tarvinut.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #38 : 22.09.07 - klo:09:54 »

Ai ku paistaa Kilpparilla...hammaslääkäriin   [:4] [:4] [:67] pitäisi käydä tarkistuttamassa...en uskalla.
« Viimeksi muokattu: 22.09.07 - klo:09:55 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #39 : 22.09.07 - klo:09:59 »

Huomenta  [:-)] 
ja taas ........ en sano mittään  [:50]    no jospa huomenna   [:45] tuulen viskomia romppeita vain keräilin   [:50]

Kohta mummola käynnistyy     no nyt ompelemaan niitä nuken vaatteita
                                                    Leppoisaa päivää itsekullekin Pöntölle 
« Viimeksi muokattu: 22.09.07 - klo:10:02 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 22.09.07 - klo:10:02 »

Aamuteen aika  [:-)]

Mukavat värit kilpisjärvellä [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 22.09.07 - klo:10:04 »

Puudutuksen vaadin kyl ehdottomasti, tai siis taitaa se esim. tähän hampaaseen automaattisesti tullakin, on niin syvä reikä. [:-I]

Mutta arvatkaas mitä mulle kerran kävi? Puudutettiin ennen poraamista, niin puudutuksen jälkeen mun SUU EI AUENNUT. Ei auennut kahta senttiä enempää. Ei voinu lekuri tehhä mitään. [:-I] Seuraavalla kerralla puudutti eri aineella... outoo kyl... iskiköhän se vahingossa sen piikin johonki hermoon...? [:-I] Se oli ittekin kyl vähä pöllämystynyt. Ja kaiveli ja tutki mun leuan ja jopa korvat. [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 22.09.07 - klo:10:14 »

Hammaslääkäröintiä liikkeellä näköjään. Mulla maanantaina vuositarkastus... [:-I] Niin, ja kai sen piikin on tarkoitus puuduttaa myös hermot. [:-I] Ettei mene hermot sekä hammaslääkäriltä että potilaalta... :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #43 : 22.09.07 - klo:10:25 »

Lotisevaa Lauantaita ! [:-)]
Vettä on tullut oikein rutkasti, nyt kyllä jo näyttää taukoavan. Toivottavasti loppuu kokonaan sade tältäerää. Tuulta ei täälläpäin ole ollut mutta muuten todella syksyisen ankeata. Jospa aurinko iltapäivällä sentään vähän näyttäytyisi, maisemat olis ihan kivan näköisiä kun koivuissa ja pihlajissa on kauniin värit.
Talitintit alkavat täälläkin jo tulla pihapiiriin, muita pikkulintuja ei oikeastaan ole punarintaa vielä satunnaisesti kuulee taitavat nekin kohta olla lähtöä tekemässä.
No ihan linnutonta ei sentään ole, ne mokomat närhet askaroivat nyt tammissa oikein täydellä teholla, terhoja riittää ja siksi myös närhiä.
Pitänee tästä hiukan lähteä imuroimaan kun tuntuu vähän jokapuolella löytyvän "villakoiria". Kukahan niitä aina meille tuo. [?]
Mukavaa syyspäivää kaikille sateella tai ilman. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 22.09.07 - klo:10:30 »

Huomenta.  Sataa tihuuttaa, ei tuule.  Yöllä tuli vettaä kaatamalla. 
Muutenkin aamuyö oli levoton.  Pihalla ammuttiin, tai rätkittiin useaan kertaan.  Olin hissukseni sängyssä ja katselin kun joku valo vilkkui kattoon.  Oisko joku (poliisi?) kirkkaan valon kanssa kierrellyt tässä lähellä. Sit mekkala siirtyi sisälle. 
Taloa joutuu aina välillä polliisi-setät piirittämään, kun huumejengiä pakkaa tulemaan taloon.

Johan on Keskisuomalainen paksu.  Varmasti paksumpi kuin Hesari.  Päivähän tossa lukemisessa menee.

Leppoisaa lauantaita kaikille. [:45]

Toi Kilpisjärven kuva herätti mut!!  [KIPPIS] Marlelle. :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.162 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.