Tuomo Mellinen poistui kuitenkin kentältä kyyneleet silmissään. Tässä hyvä yhteen veti illan pelistä jonka yönkiitäjät siis voittivat 4-2...
Mä huomasin yöllä, että Harakanpoikien maalivahti täyttää ihan just 19v.... Pitäis varmaan alkaa toimia, että löytäisi uuden ennen sitä!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.01.09 - klo:08:10Mä huomasin yöllä, että Harakanpoikien maalivahti täyttää ihan just 19v.... Pitäis varmaan alkaa toimia, että löytäisi uuden ennen sitä! Eikö pikku harakatkin ole nin hyvä joukkue että pärjää yhdn juniorin alivoimalla
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 15.01.09 - klo:08:20Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.01.09 - klo:08:10Mä huomasin yöllä, että Harakanpoikien maalivahti täyttää ihan just 19v.... Pitäis varmaan alkaa toimia, että löytäisi uuden ennen sitä! Eikö pikku harakatkin ole nin hyvä joukkue että pärjää yhdn juniorin alivoimallaOnhan ne pikkuiset kullanmurut hyviä, mutta kyllä maalivahti olisi kuitenkin tarpeen!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.01.09 - klo:08:24Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 15.01.09 - klo:08:20Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.01.09 - klo:08:10Mä huomasin yöllä, että Harakanpoikien maalivahti täyttää ihan just 19v.... Pitäis varmaan alkaa toimia, että löytäisi uuden ennen sitä! Eikö pikku harakatkin ole nin hyvä joukkue että pärjää yhdn juniorin alivoimallaOnhan ne pikkuiset kullanmurut hyviä, mutta kyllä maalivahti olisi kuitenkin tarpeen! Perjantaina,Tikanpoikia vastaan, on kyllä hyvä olla maalivahti
Lainaus käyttäjältä: Minni - 15.01.09 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.01.09 - klo:08:24Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 15.01.09 - klo:08:20Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.01.09 - klo:08:10Mä huomasin yöllä, että Harakanpoikien maalivahti täyttää ihan just 19v.... Pitäis varmaan alkaa toimia, että löytäisi uuden ennen sitä! Eikö pikku harakatkin ole nin hyvä joukkue että pärjää yhdn juniorin alivoimallaOnhan ne pikkuiset kullanmurut hyviä, mutta kyllä maalivahti olisi kuitenkin tarpeen! Perjantaina,Tikanpoikia vastaan, on kyllä hyvä olla maalivahti Maalivahti on! Muuten mä hiukan sekoitin pakkaa ja siirsin vaihtopenkiltä poikia kentälle. Uusin lupaus, Jonne Mällinen pääsee myös kokeilemaan pelaamista! Odotukset ei ole kovin korkealla!