Lainaus käyttäjältä: zeener - 24.11.07 - klo:20:38No mä en päässyt, joten se siitä sitten. P.s. Aki ja Turo oli ihan ykkönen, mulla oli niiden kasetti missä oli se Batman ja Ryydman Oliko siinä se "eriparitissi ja selluliittipylly se kävellessä hylly..." Mun suosikki Ei, Pasi sanoo että Bat ja Ryyd oli ihan eri juttu...
No mä en päässyt, joten se siitä sitten. P.s. Aki ja Turo oli ihan ykkönen, mulla oli niiden kasetti missä oli se Batman ja Ryydman
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 24.11.07 - klo:20:54Lainaus käyttäjältä: zeener - 24.11.07 - klo:20:38No mä en päässyt, joten se siitä sitten. P.s. Aki ja Turo oli ihan ykkönen, mulla oli niiden kasetti missä oli se Batman ja Ryydman Oliko siinä se "eriparitissi ja selluliittipylly se kävellessä hylly..." Mun suosikki Ei, Pasi sanoo että Bat ja Ryyd oli ihan eri juttu... Menee pikkuisen OT:ksi, mutta tais ne ollakin eri juttu mut tuli mieleen siitä "Turo on helkama-rallatuksesta"
Peli on käynnissä, 37 minuuttia ensimmäisestä puoliajasta on pelattu. Siinä kaikki
yökkikseltä loppuvat kohta pelaajat, joka pelissä on loukkaantunut joku. Nyt meni ykköshyökki