ja ketähän yökkiksellä hyökkäämässä
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 21.07.09 - klo:22:32ja ketähän yökkiksellä hyökkäämässä Ai juu niin onkin... Mulla ei noita pelaajia kovin montaa oo eli eiköhän siel oo Bols ja De Wolf...
77:22 Jo kolmannen maalin myötä Maciej Obolewicz teki hattutempun ja sai valmentajankin hymyilemään.
Jokohan nimi on kaiverrettavana viime kauden palkintoon
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 22.07.09 - klo:18:52Jokohan nimi on kaiverrettavana viime kauden palkintoon Sopiiko, että mä tuon sen pytyn Säkylän miittiin? Ehtiikö siihen tulla kaksi kaiverrusta siihen mennessä? Mä en ole saanut aikaiseksi lähteä keskustaan...
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 22.07.09 - klo:20:09Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 22.07.09 - klo:18:52Jokohan nimi on kaiverrettavana viime kauden palkintoon Sopiiko, että mä tuon sen pytyn Säkylän miittiin? Ehtiikö siihen tulla kaksi kaiverrusta siihen mennessä? Mä en ole saanut aikaiseksi lähteä keskustaan... Odotellaan sitten syksyyn asti ja näyttää että viime kauden nimi saattaa olla myös tämän kauden nimi, taitaa olla joka toinen palkinnossa Obolewiczin, kohtuu suoritus huomioiden mikä Obolewiczin palkka on