Kiitokset teille kaikille kauniista muistamisesta!
Tuntuu niin hyvältä!
Syntymäpäiväjuhlia en voinut ajatellakaan, kun sattui tuo aikuisopiston kurssi samalle viikonlopulle. Kurssi vei voiton!
Mutta, kylläpä minulle oli järjestetty oikein yllätysten yllätys:
olin juuri tullut kotiin kurssin päättäjäisruokailusta, vaihtanut ylleni jo kotiasun ja katselin käsiini jotain huovutettavan tapaista....
Hellis soitteli Alapönttölästä ja sanoi: "Menepä avaamaan ovi sun vieraille!"
Minä siihen, että eihän mulle ketään vieraita ole tulossa, olen jo kotiasussakin.
--------------
Menin sitten kuitenkin ovelle, avasin oven ja katselin ulos tuohon itseni korkeudelle ------------
ei mitään-----------------
mutta jokin pieni kiherryksen ääni paljasti nämä vieraani olevankin hiukan minua matalampia
(täytyy täsmentää: siis tytöt tulivat ensin ja vain heidät näin ensin. Ihmettelinkin, että kuinka nuo tytöt tänne yksin tulevat, mutta sitten siellä olikin Pönttömaster ja Pikkutipu sylissään!
Hassusti kirjoitin, ikäänkuin koko saki olisi ollut "menninkäisiä"!
Sieltähän tulivat mummitettavat ja Pönttömaster! Pääsivät tekemään niin täydellisen yllätyksen että ei rajaa. Eikä sillä riemulla rajaa ollutkaan, kun sain heidät vieraikseni!
Oltiin tehty mummille sitten hieno (onko sen nyt dvd tai jotain sellaista teknistä) - siitähän riittää iloa yksinäisiin iltoihin !
-------
Kiitokset kaikille Pönttökansalaisille! On ihanaa kuulua tällaiseen heimoon!