Tätä Viivi/Wagneropastusta täälläkin urhoollisesti...
Kaivan silloin tällöin sen jugurtti tai viilipurkin sekajätteestä ja leikin Poirotia, eli haen syyllistä
Ja miksi tuntuukin nyt - kun lukenut, edistänyt omaa kierrätystä ja keräystä - niin pahalta tuo piittaamattomuus tai kun asioita ei hoideta jossain paikassa yhtään...
No, pikkuhiljaa hyvä tulee ja koskaan ei päästä mihinkään täydellisyyteen. Mutta pisaroista tulee meri, eli kierrättämällä itse ja saamalla monen muunkin innostumaan ja huom! ymmärtämään, niin kyllä se hyvä etenee...
Minun tekstariviesti lähti, tosin vasta tällä viikolla. Ei ainakaan vielä lehdessä...Ja työpaikan kierrätysasiat ovat nyt menneet eteenpäin muihin vastaaviin työpaikkoihin. Tein sellasen yhteenvedon myös ohjeiden lisäksi, miten meillä tässä asiassa toimitaan
Olen tyytyväinen!
Niin sellanen epäkohta tuosta sarjakuvasta, että nuo viili-jugurttipurkkienkannet....Mihin ne oikeasti kuuluukaan?
Mielestäni...muistaakseni ne kuuluvat alumiinijätteeseen, mutta en nyt tarkalleen muista.
Pitääkin selvittää seuraavaksi, mitä kuuluu tarkalleen alumiini ja /tai metallijätteeseen. Tai siis lähinnä tuo alumiinijäte jäänyt minulle epäselväksi. OLkoon ensi viikon ympäristötekoseni tuon alumiininkeräykeen liittyät asiat.
Kuka täällä tietää alumiininkeräyksestä?