Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tv-ohjelmista..  (Luettu 808 kertaa)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Tv-ohjelmista..
« : 28.08.06 - klo:14:35 »

Tänään tulee ykkösellä klo 16.30 Kadotettu lapsuus.
Kertoo just siitä ajasta, kun olin itekkin sidottuna parantolan kipsivuoteeseen vuosiksi, tuberkelin ja loukkaantumisen vuoksi.
Aina toi aihe säväyttää.  Se sattuu hirveesti ja tuo tullessaan sanoinkuvaamatonta ikävää. [:´(]  Tuota en ymmärrä. [:-(]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #1 : 28.08.06 - klo:14:40 »

Olisi varmaan mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä ohjelma. Harmi kun tulee noin aikaisin.
Ymmärrän Kaarin että noista varmaan nousee monenlaisia tunteita pintaan.  [:30]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #2 : 28.08.06 - klo:14:45 »

Olisi varmaan mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä ohjelma. Harmi kun tulee noin aikaisin.
Ymmärrän Kaarin että noista varmaan nousee monenlaisia tunteita pintaan.  [:30]

Sitä mietin, et miten tosta asiasta pääsisin pois?  Siitä ajasta on tehty kirjakin ja kun olin sen lukenur multa pääs (nytkin alkoi itkettää) tosi raskas itku.  Se sattui ja sattuu nytkin.  En voi enepää kirjoittaa.. [:´(]
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #3 : 28.08.06 - klo:14:50 »

Tässä vähän tietoa tuosta ohjelmasta. http://www.yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?date=20060828&time=1630

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #4 : 28.08.06 - klo:14:51 »

Voi Kaarin. Olet kyllä tosi raskaan kokemuksen joutunu kokemaan. Varmasti nousee tunteet pintaan uudelleen ja uudelleen. Anna itkun ainakin tulla vapaasti, pala palalta se voi hiukan keventää kuormaasi. Sitä pitäisi saada purkaa sitä kuormaa tavalla tai toisella.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #5 : 28.08.06 - klo:14:54 »

Kiitos, tytöt! [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #6 : 28.08.06 - klo:15:01 »

Varmasti ne asiat sattuu Kaarin, olet kokenut lapsena sellaista mikä varmasti vaikuttaa koko elämään. Mutta niinkuin Suskin sanoi, itke vaan kun itkettää, se on varmaan sellaista puhdistavaa ja helpottavaa itkua.

Tietysti jos ohjelmista ja siitä kirjastakin tulee pitkäksi aikaa paha ja ahdistava olo, niin se ei ole hyvä. Oletko puhunut näistä kenenkään ammattilaisen kanssa? Monia juttujahan pystyy ammatti-ihmisen kanssa ihan toisenlailla työstämään.

Ja pönttöläiset lähettää sulle voimia ja halauksia.  [:30]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #7 : 28.08.06 - klo:15:07 »

Tsemppiä Kaarin [:-)]

Onko sinulla noilta ajoilta saman kokeneita ystäviä, joiden kanssa voit jutella kokemastanne?
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #8 : 28.08.06 - klo:15:08 »

Tänään tulee ykkösellä klo 16.30 Kadotettu lapsuus.
Kertoo just siitä ajasta, kun olin itekkin sidottuna parantolan kipsivuoteeseen vuosiksi, tuberkelin ja loukkaantumisen vuoksi.
Aina toi aihe säväyttää.  Se sattuu hirveesti ja tuo tullessaan sanoinkuvaamatonta ikävää. [:´(]  Tuota en ymmärrä. [:-(]

Kaarin,ajattelin juuri sinua kun luin lehdestä aamulla tuosta kyseisestä ohjelmasta.Muistelin sinun aikaisemmin  kertoneen täällä pöntöllä sairaalassaolostasi.Täytyy katsoa tuo ohjelma kun sen aika on.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #9 : 28.08.06 - klo:15:33 »

Täytyisköhän toi otsikko vaihtaa? [:-I]
Olen joskus yrittänyt psygologille lapsuudestani keskustella.  Ei siitä mitään tullut.  Avautuminen teki kipeää ja oli tunne, ettei uskottu kertomaani. 
Enkä täälläkään halua kummemmin alkaa miettimään asiaa, kun tähänkin asti olen jotenkin selvinnyt.
Yks juttu.  Ettehän ala säälimään mua.  Sitä en tartte, eikä se auta mitään. 
Toi on mun elettyä elämää ja jos siitä mainitsen kohtia, ei se tarkoita sitä, et tartten sääliä.


Aurinko paistaa! :-)) :-))
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #10 : 28.08.06 - klo:15:37 »

Enkä täälläkään halua kummemmin alkaa miettimään asiaa, kun tähänkin asti olen jotenkin selvinnyt.
Yks juttu.  Ettehän ala säälimään mua.  Sitä en tartte, eikä se auta mitään. 
Toi on mun elettyä elämää ja jos siitä mainitsen kohtia, ei se tarkoita sitä, et tartten sääliä.


Aurinko paistaa! :-)) :-))

Uskon Kaarin ettet varmaan halua sääliä. Tuo sinun lapsuus on elettyä elämää vaikkakin liian julmaa sellaista. Ehkäpä nuo kokemukset ovatkin tehneet sinusta tuollaisen valoisan ja ystävällisen (varmaan pönttölän kilteimmän  :-)) ) ihmisen.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #11 : 28.08.06 - klo:15:40 »

Voi kiitos, Puppu, nyt on päivä pelastunut. :-)) :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #12 : 28.08.06 - klo:15:44 »

Niin ja siinäpä ei mitään "säälittävää" ookkaan, että olet Kaarin, selvinnyt! Siis noin hyvin. Joku muu ei ehkä olisi samoilla kokemuksilla. Ihan totta.

Hatunnoston ja kädenpuristuksen sä ansaitset, etkä mitään "sääliin" viittaavaakaan.

Jutskaaminen auttaa myös aina, ainakin jonkun verran, varsinkin jos juttukumppanina ois joku samantyyppistä kokenut.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #13 : 28.08.06 - klo:15:51 »

Joskus olen miettinyt, et onko toi tuska myöskin ikävää [:-I]?  Vaikka kuri oli ankara ja meitä makkuutettiin vuosia, niin oli meillä hauskaakin.  Salaa teimme kaikkee luvatonta ja ällyytimme hoitsuja, minkä kerkesimme.  Selkään tuli, mut eihän se muuta ku kasvatti meitä. [:-DD]
No, nyt vaikenen ja keskityn kirjoittelemaan asiaa, eli televisio-ohjelmista, kun aika on. [:-)]
Kirjattu

Kassu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 939
  • Miuku-kisun eno ;-)
Vs: Tv-ohjelmista..
« Vastaus #14 : 28.08.06 - klo:17:01 »

Olipa järkyttävä tuo dokumentti... :-O

Muistutus: Emmerdale alkaa MTV3:lla klo 17.05  [:-)]
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 
 

Sivu luotiin 0.22 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.