Minäkin ryhdyn arvioimaan kuvia, siis omasta pelisilmästä katsoen.
1.Rentukka: erikoinen, mutta silti jotenkin olematon ja äärimmäisen levoton. En pidä.
2.Isotytönkorento: pirteä ja iloinen, kirpaisevan vihreä, vähän liiankin. Kiva hyönteiskuva.
3.Kuikat: täyttää kriteerit (kerroin jo aiemmin yllä) hyvästä luontokuvasta. Siinä on sitä jotain!
4.Takaa-ajo: tilannekuva huippuerityisestä tilanteesta, mutta ei muuta. Riittää kun kerran katsoo.
5.Tykky: kuin kaunis postikortti, mutta olen nähnyt sen sadasti ennenkin. Upea kuitenkin.
6.Helmiäispallot: kaunis, erikoinen ja uskomaton. Mutta minun silmiin liian tekninen, epätodellinen. Tätä kuvaa tekee mieli kuitenkin katsoa uudelleen ja uudelleen. Voittaja-ainesta kyllä varmaan! Kiinnostava..
7.Kurvin rotta: hauska. Nauratti kun katsoi. Hyvä varmaan jossain omassa sarjassaan, mutta ei tässä.
8.Tuonela: tämä kuva jättää tyhjäksi täysin, mutta ei värittömyyden takia, vaan en pitänyt kokonaisuudesta. Oksatkin keskellä ei tee minuun sitä vaikutusta mitä sillä peikuvin on haettu. Ja nimi - minusta sekin hyvin epäonnistunut?! Höh!
9. Lento: elämäniloinen kesäkuva, vaikea valoitus, mutta hyvin toteutunut. Linnun ääriviivat hienosti esillä. Todellinen kesäpäivän hetki välittyy, kuin itse olisi katsomassa. Jos kolme parasta pitäisi äänestää niin tämä kuva olisi yksi niistä! Ps. hieno otos Palokärki!!