Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai, syyskuun vimppo päivä  (Luettu 888 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Sunnuntai, syyskuun vimppo päivä
« Vastaus #75 : 30.09.07 - klo:21:51 »

Hep tulukset löytyy ja muutama kerta käytetty  [:-)]

Porista kotiin tultaessa isokirvisretkeltä, salamoita oli ja ukkosta ja sadetta, onneksi pönttöpaikassa ei sitten enää satanut vaikka tummia pilviä vähsen oli ja kaukana välehteli muutaman kerran.

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 30.09.07 - klo:22:59 »

Hippiäinen, mikä on "suuli"? [:-I]  Joku ladon tapainenko?  [:-I] [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #77 : 30.09.07 - klo:23:02 »

Aivan oikein Kaarin ladon tapainen  [:-)]             esim. maataloustarvikkeiden ja -työkoneiden varastorakennuus.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #78 : 30.09.07 - klo:23:15 »

Hippiäisellä kiva koiranulkoilutuslenkki. Koiranilmankin sait. :-)) Täällä on ollut aivan tyyntä ja rauhaisaa koko päivän. Myös aurinkoista ja lämmintä. Nytkin jotain +11.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #79 : 30.09.07 - klo:23:18 »

Mistäs Taina hait pizzan? Oon asunu Keravalla ja muistan yhden pizzerian "jossain toisessa kerroksessa" ja rautatieasemalle mentäessä oli yks... liekö paikoillaan vielä? Olin töissä kävelykadun Nissen'illä. Liekö paikoillaan vielä? Muisteloita... :-)) Asuin uimahallin vieressä olevassa korkeassa kerrostalossa. Missäs päin Keravaa sää asustelet?
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #80 : 01.10.07 - klo:21:01 »

Mistäs Taina hait pizzan? Oon asunu Keravalla ja muistan yhden pizzerian "jossain toisessa kerroksessa" ja rautatieasemalle mentäessä oli yks... liekö paikoillaan vielä? Olin töissä kävelykadun Nissen'illä. Liekö paikoillaan vielä? Muisteloita... :-)) Asuin uimahallin vieressä olevassa korkeassa kerrostalossa. Missäs päin Keravaa sää asustelet?

Kävin tuossa lähimmässä pizzapaikassa. Asustelen Saviolla, aika lähellä Savion asemaa ja Vantaan Korsokin on
ihan kävelymatkan päässä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.141 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.