Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 4. lokakuuta  (Luettu 932 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 4. lokakuuta
« Vastaus #30 : 04.10.07 - klo:12:54 »

Sus:
"Emmie aio niil mitää ostaakaan, mut mie tarvin niitä. :-)) Mut nyt kyl hiffasin, että jos en saa niitä mistään, niin käytän vanhoja pennejä. Mulla on niitä iso lasipurkillinen. Siis ISO. :-))"

...mihin kuitenkin sinä niitä tarvit...on mulla muutama  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 04.10.07 - klo:13:09 »

Mä tässä oottelinkin, että joku kysyy. :-)) Mä tartten niitä joululahjaan. [:-DD]

Aion antaa joululahjaksi ihmisille rahapuita, kolme on jo koko kesän taimesta kasvaneet ja kolme alkua menossa purkkiin just. Haluisin kiinnittää niihin sentin kolikoita. [:-DD] Sentin kolikoita just siksikin, että kun niitä ei Suomessa tehdä, niin ois hiukka harvinaisempiakin silleen. Kummitytölle aion pistää teipillä kiinni kyl pikkusetelinkin. Muuten ei raha oo "hyvä joululahja" musta, mutkun nyt se liittyy teemaan. Muutenki hää on murkkuiässä ja varmast keksii rahalle sopivampaa käyttöä ku kummitäti.

Kummitytön äitikin saa rahapuun, liitän mukaan viestin, että "sori nyt ku tyttäresi puussa kasvaa jo lehtikin mutta sun puussa on vasta silmuja." [:-DD]

Sitäpaitsi viiden sentin kolikoiden kiinnittäminen tulee mulle kalliimmaksi. [:-DDD]

Mut ihan totta, jos joku raskii luopuu sentin kolikoista niin kyl mä maksan ne takas (vaikka viissenttisillä) + postimerkit. :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 04.10.07 - klo:13:13 »

Torstai iltapäivää...harmaata,harmaata ja vielä kerran harmaata..jotenkin nyt tähän fiilikseen kaipaisi kuulakasta aurinkoista päivää..siis aurinkoa.Masentavan syksyinen keli..toki lämmin sellainen..ehkä sitten viikonloppu kun tulee paistaa meille kaikille...toivottavasti.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #33 : 04.10.07 - klo:13:15 »

Torstaita täältäkin päin Keravaa.
Aamu taas vilahtanut, Hopo treenattu ja koirulit sai olla tallilla mukana.
Leevi ei enää jaksa treenata Hopoa, vaan tonkii pellolla omiaan sen ajan.
Tänään sentään sain hyvin kiinni, käveli viereen kun hoidin Hopon jalkoja.
Hyvä niin, sillä aikaa metsästykseen ei olisi ollutkaan.

Nyt kiskottu pikapikaa sapuskaa naamaan, kohta pitäisi lähteä töihin.
Onneksi edessä rauhallinen ilta. Pää raukka vieläkin särkee suklaan puutosta.
Ehkä se tästä pikkuhiljaa hyväksyy elämän ilman suklaata, jos ei hyväksy niin
siihen ei auta kuin yksi lääke: SUKLAA. Honkkarissa kuulemma sinisiä levyjä, joissa
viimeinen myyntipäivä ensi viikolla, myydään eurolla. Olis halpaa.....  [:-I]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #34 : 04.10.07 - klo:13:33 »

Mä tässä oottelinkin, että joku kysyy. :-)) Mä tartten niitä joululahjaan. [:-DD]

Aion antaa joululahjaksi ihmisille rahapuita, kolme on jo koko kesän taimesta kasvaneet ja kolme alkua menossa purkkiin just. Haluisin kiinnittää niihin sentin kolikoita. [:-DD] Sentin kolikoita just siksikin, että kun niitä ei Suomessa tehdä, niin ois hiukka harvinaisempiakin silleen. Kummitytölle aion pistää teipillä kiinni kyl pikkusetelinkin. Muuten ei raha oo "hyvä joululahja" musta, mutkun nyt se liittyy teemaan. Muutenki hää on murkkuiässä ja varmast keksii rahalle sopivampaa käyttöä ku kummitäti.

Kummitytön äitikin saa rahapuun, liitän mukaan viestin, että "sori nyt ku tyttäresi puussa kasvaa jo lehtikin mutta sun puussa on vasta silmuja." [:-DD]

Sitäpaitsi viiden sentin kolikoiden kiinnittäminen tulee mulle kalliimmaksi. [:-DDD]

Mut ihan totta, jos joku raskii luopuu sentin kolikoista niin kyl mä maksan ne takas (vaikka viissenttisillä) + postimerkit. :-))
Tuota tuota...mullois kilon verran vanhoja pennejä, alumiinisia, käypiks ne  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 04.10.07 - klo:13:54 »

Tuota tuota...mullois kilon verran vanhoja pennejä, alumiinisia, käypiks ne  [:-DD]

Käypi, mutkun mul on kaks kiloo. [:-DD] Kuparisia ja alumiinisia. Mä keräsin pennejä pikkutyttönä. Voisinkin oikeestaan laittaa niitä(kin). Alumiinipennejä, kuparipennejä ja sentin kolikoita, jos saan niitä jostakin. Kaikilla noilla on "harvinaisuusarvoa". Anne mese mulle ne sun sentit, anna! :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 04.10.07 - klo:15:32 »

Taidanpa varastaa Sus sun ideatas. [KIPPIS]  Voisin ittellenikin antaa rahapuun, olen sellaisesta jo vuosia haaveillut. [:-I]

Terveisiä uimasta.  Riitta juksas mua ja ei pitänytkään musta kiinni vaikka lupas. [:´((]  Kun huomasin, niin aloin heti vajota!!
Jalka taipui ketterästi joka suuntaan.  Jospa se siitä ajan kanssa vertyis. :-)) :-))

Mukavaa ajankulua kaikille.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 04.10.07 - klo:15:33 »

Repekin kävi tänään uimassa, aloitti avantouintikauden ilman avantoa [:-DD] Oikeesti niiden avantouintiseuran kausi alkaa lokakuun alusta.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 04.10.07 - klo:15:45 »

Varasta vapaasti Kaarin
ota ideasta vaarin.
 :-))
Mä oon suorastaan tyytyväinen. Mullahan hävis "ikuinen" joululahjankeksimis/osto-ongelma kuin tuhka tuuleen. Noista saa lahjan ainakin kuusi hengilöä. Ja idis valmis jo lokakuussa! :-O Mulle ei oo koskaan käynyt näin. Aina jää viime tinkaan ja paniikissa jotain tyhmiä väkisinostoksia sitte. :-)) Eikä tuu kalliksikaan.  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #39 : 04.10.07 - klo:16:05 »

Kotona taas  [:-)] Pitäisiköhän käydä tänään vielä kirjastossa ja kaupassa ja pikapankilla ja kioskilla ...
Kotiin kun tulin hetki sitten oli näätä ruokailulla
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 04.10.07 - klo:16:08 »

Jarmooo, mitä kioskilta ostat???? :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #41 : 04.10.07 - klo:16:13 »

jos tulee mentyä niin EI suklaata  [:-P] ehkä vähän lottoa  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 04.10.07 - klo:16:31 »

Repen mielestä mä olen laiska kun en tiskaa täällä toissä ennen ennenkuin kaikki astiat on likaisena. [:-(]
Omasta mielestäni olen ekologinen koska en suotta tuhlaa lämmintä vettä joka päivä tiskaamiseen vaan tiskaan ison tiskin yksillä vesillä.  [:-)]

Kumpi teidän mielestä on oikeassa? [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 04.10.07 - klo:16:38 »

Samaa mä mietin täällä kotona.
Viimeksi tänään, kun aloin käyttämään puhtaita astioita, jätin käytetyt huuhdeltuina tiskialtaaseen.  Mielessäni kuitenkin ajattelin, et miksen vois samalla niitä tiskata kunnolla, niin ei keertyis astioita tiskialtaaseen. [:-I]
Siinäpä se!

Mielestäni molemmat ootte oikeessa!  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #44 : 04.10.07 - klo:16:51 »

Nyt liikkeelle ettei uni yllätä  [:42]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.183 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.