Lainaus käyttäjältä: Tiina - 04.10.07 - klo:16:31Repen mielestä mä olen laiska kun en tiskaa täällä toissä ennen ennenkuin kaikki astiat on likaisena. Omasta mielestäni olen ekologinen koska en suotta tuhlaa lämmintä vettä joka päivä tiskaamiseen vaan tiskaan ison tiskin yksillä vesillä. Kumpi teidän mielestä on oikeassa? Mä tekisin niin, että huuhtoisin astiat aina puhtaaksi kuumalla vedellä ja harjalla ja tiskaisin OIKEASTI vasta sitten, kun tiskiä on enemmän. Ihan likaisina en jättäisi, koska kuivaa ruokaa hankalampi saada irti ja sitten menettää enemmän Pönttöily-aikaa!
Repen mielestä mä olen laiska kun en tiskaa täällä toissä ennen ennenkuin kaikki astiat on likaisena. Omasta mielestäni olen ekologinen koska en suotta tuhlaa lämmintä vettä joka päivä tiskaamiseen vaan tiskaan ison tiskin yksillä vesillä. Kumpi teidän mielestä on oikeassa?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 04.10.07 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: Tiina - 04.10.07 - klo:16:31Repen mielestä mä olen laiska kun en tiskaa täällä toissä ennen ennenkuin kaikki astiat on likaisena. Omasta mielestäni olen ekologinen koska en suotta tuhlaa lämmintä vettä joka päivä tiskaamiseen vaan tiskaan ison tiskin yksillä vesillä. Kumpi teidän mielestä on oikeassa? Mä tekisin niin, että huuhtoisin astiat aina puhtaaksi kuumalla vedellä ja harjalla ja tiskaisin OIKEASTI vasta sitten, kun tiskiä on enemmän. Ihan likaisina en jättäisi, koska kuivaa ruokaa hankalampi saada irti ja sitten menettää enemmän Pönttöily-aikaa! Täällä töissä tuleva tiski on lähinnä kahvikuppeja ja jokunen haarukka millä on syöty salattia suoraan rasiasta. Tai lautanen millä on lämmitettu karjalanpiirakka.Eli siis sellaista varsinaista rasvaista ruuanlaittotiskiä ei tule.Tiskaan silleen että laitan tiskit altaaseen, pesuaineen perään ja lasken täyteen kuumaa vettä, annan olla puoli VUOTTA ja sitten ne onkin jo melkein puhtaita, vähän harjaa näytän ja sitten huuhtelen.