Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 08.10.07 - klo:17:43Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 08.10.07 - klo:16:53jos perunapelto on 15 hehtaaria niin montako eekkeriä se on... ja jos perunat jotka pellolta kerätään laitettaisiin muusiksi ja levitettäisiin tasausesti pellolle niin kuinka korkea peruna kerros pellolle tulisi ...Kun tämä levitetään tasaisesti 15 ha pellolle (eli 1 500 000 000 cm2)on muusia pellolla 0,57 senttiä paksulti, eli 5,7 milliä jos joku haluaa tarkistaa/korjata olkoon hyvä vaan Ai pahus unohtu että ne potut pitäis kuoriakin Sehän vähentää kokonaispainoa ja tilavuutta jne.
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 08.10.07 - klo:16:53jos perunapelto on 15 hehtaaria niin montako eekkeriä se on... ja jos perunat jotka pellolta kerätään laitettaisiin muusiksi ja levitettäisiin tasausesti pellolle niin kuinka korkea peruna kerros pellolle tulisi ...Kun tämä levitetään tasaisesti 15 ha pellolle (eli 1 500 000 000 cm2)on muusia pellolla 0,57 senttiä paksulti, eli 5,7 milliä jos joku haluaa tarkistaa/korjata olkoon hyvä vaan
jos perunapelto on 15 hehtaaria niin montako eekkeriä se on... ja jos perunat jotka pellolta kerätään laitettaisiin muusiksi ja levitettäisiin tasausesti pellolle niin kuinka korkea peruna kerros pellolle tulisi
Kun tämä levitetään tasaisesti 15 ha pellolle (eli 1 500 000 000 cm2)on muusia pellolla 0,57 senttiä paksulti, eli 5,7 milliä
Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 08.10.07 - klo:17:59Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 08.10.07 - klo:17:43Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 08.10.07 - klo:16:53jos perunapelto on 15 hehtaaria niin montako eekkeriä se on... ja jos perunat jotka pellolta kerätään laitettaisiin muusiksi ja levitettäisiin tasausesti pellolle niin kuinka korkea peruna kerros pellolle tulisi ...Kun tämä levitetään tasaisesti 15 ha pellolle (eli 1 500 000 000 cm2)on muusia pellolla 0,57 senttiä paksulti, eli 5,7 milliä jos joku haluaa tarkistaa/korjata olkoon hyvä vaan Ai pahus unohtu että ne potut pitäis kuoriakin Sehän vähentää kokonaispainoa ja tilavuutta jne. Suola ja voi pitäisi ottaa myös huomioon...
Onks Sus siirtynyt harjoittamaan korkeampaa matematiikkaa... Vähemmästäkin menevät aivot solmuun...
Lainaus käyttäjältä: Sus - 08.10.07 - klo:10:57Maanantaihuomenta.Plus kahtatoista näytti mittari ja pilvistä kuten muuallakin, just nyt ei sada. Ois pikkupakko käydä kaupassakin tänään, toivottavasti se - ihan varmasti kohta alkava - sade pitäisi taukoja jotta ihmiset pääsisivät kauppoihin. Oon juonut laihat kahvit tässä, Airi oli käyttäny mun kahvinporot johonkin ja mä sain tyytyä ihan liian pieneen ja laihaan annokseen, just ja just sain silmät auki sillä. Jos tänään en pääse kauppaa on huomisaamulla tiedossa katastroff: ei näe tulla Pöntölle! Tai sit sokkona tuun ja silmät kiinni kirjotan teille, että:Hynöö tiist<aita uojkan 90j7700j aika hyvinhä tuo meni silmät kiinni!Toivottavasti olet, Sus, käynyt kahvikaupoilla, tai huomenna menee Sinun viestien lukeminen vähän niinkuin arvailun puolelle
Maanantaihuomenta.Plus kahtatoista näytti mittari ja pilvistä kuten muuallakin, just nyt ei sada. Ois pikkupakko käydä kaupassakin tänään, toivottavasti se - ihan varmasti kohta alkava - sade pitäisi taukoja jotta ihmiset pääsisivät kauppoihin. Oon juonut laihat kahvit tässä, Airi oli käyttäny mun kahvinporot johonkin ja mä sain tyytyä ihan liian pieneen ja laihaan annokseen, just ja just sain silmät auki sillä. Jos tänään en pääse kauppaa on huomisaamulla tiedossa katastroff: ei näe tulla Pöntölle! Tai sit sokkona tuun ja silmät kiinni kirjotan teille, että:Hynöö tiist<aita uojkan 90j7700j aika hyvinhä tuo meni silmät kiinni!
Onko nyt Susulta tulossa rasvaisia juttuja, vai aiotko ruveta paistamaan munkkeja oikein urakalla... Vai syötätkö rasvat siivekkäille ystäville?