Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 9.10. Ilonanpäivä  (Luettu 791 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Tiistai 9.10. Ilonanpäivä
« Vastaus #45 : 09.10.07 - klo:11:11 »

Mä guuglasin valkosuklaapannacottan reseptiä ja löytyihän se: http://www.mit.jyu.fi/tjlahton/reseptit/valkosuklaapannacotta/

Siinä käskettiin syödä ylijäävät rivit valkosuklaata!  [:-P]

Olisi kiva tehdä tuollaista, mutta mä en tiedä, miten selviän tuosta liivate-vaiheesta... Olen aina hypännyt yli sellaisista ohjeista, joissa sitä pitää käyttää!  [:´((]

Liivatteen käyttö on kyllä maailman helpoin juttu, tuossakin ohjeessa tekee vaan just niinkuin siinä sanotaan. Melko herkullinen resepti muuten.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #46 : 09.10.07 - klo:11:20 »

Mä guuglasin valkosuklaapannacottan reseptiä ja löytyihän se: http://www.mit.jyu.fi/tjlahton/reseptit/valkosuklaapannacotta/

Siinä käskettiin syödä ylijäävät rivit valkosuklaata!  [:-P]

Olisi kiva tehdä tuollaista, mutta mä en tiedä, miten selviän tuosta liivate-vaiheesta... Olen aina hypännyt yli sellaisista ohjeista, joissa sitä pitää käyttää!  [:´((]

Liivatteen käyttö on kyllä maailman helpoin juttu, tuossakin ohjeessa tekee vaan just niinkuin siinä sanotaan. Melko herkullinen resepti muuten.  [:-)]

Musta tuntuu, että olen pakotettu kokeilemaan tuota ohjetta perjantai-iltana  [:25] [:20]
Toinenkin vahva aavistus mulla on: saan rakkaan sisareni perjantaina seurakseni!  :-))

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 09.10.07 - klo:11:24 »

Ei liivatteen käyttö ole vaikeaa, jopa minä olen oppinut sen... [:-I] :-)) Tosin käytän sitä vain juustokakussa, jota en olekaan tehnyt aikoihin. Se on melkoinen kaloripommi, ja kun yksin asustelen, niin tällaisia "vyötärönvihollisia" on paras välttää. [:-DD]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #48 : 09.10.07 - klo:11:46 »

Harmaata ja tuulista tiistaita vietetään tällä Pirkanmaan kolkalla. Eilen nostin daalian juurakot kuivumaan ja siirtelin pelargoniat sisälle. Osa meni kompostiin kun tiloja niiden talvettamiseen ei ole kovin runsaasti. Taidan kokeilla myös saisinko kelloköynnöksen säilymään. Ellei säily ei siinä sitten mitään vahinkoa tule. Siemenet vaan multaan keväällä kuten ennenkin.
Eviksen kanssa meillä näkyy olevan hyvin samat askareet. :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #49 : 09.10.07 - klo:11:48 »

Nonniiin, nyt on sitten uudet kitkat ostettu ja alle vaihdettu. Olenkin varmaan etelä-Suomen ensimmäinen, mutta parempi ajoissa kun liian myöhään. Tulkoot vaan pakkaset  [:-DD]  Renkaat on muuten älyttömän kalliita  :-O
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #50 : 09.10.07 - klo:11:49 »

Nyt on kukat säilötty navetan nurkkaan odottamaan kevättä! Saas nähdä onko enää yksikään hengissä, no kokeillaan.  [:-)]
Vielä olis muutama (sata) krookuksen mukulaa laitettava maahan. Pieni lepohetki kahvin ja voileivän kera tässä pöntöllä ja sitten takaisin pihahommiin!! [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #51 : 09.10.07 - klo:11:53 »

Nyt on kukat säilötty navetan nurkkaan odottamaan kevättä! Saas nähdä onko enää yksikään hengissä, no kokeillaan.  [:-)]
Vielä olis muutama (sata) krookuksen mukulaa laitettava maahan. Pieni lepohetki kahvin ja voileivän kera tässä pöntöllä ja sitten takaisin pihahommiin!! [:-)]

Minulla ei valitettavasti ole muuta paikka kuin sisällä huoneissa. Onneksi on yksi huone jossa talvella vain pieni muutaman asteen peruslämpö.
Jännää aina nähdä miten talvesta on selviydytty. :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #52 : 09.10.07 - klo:12:05 »

Ei liivatteen käyttö ole vaikeaa, jopa minä olen oppinut sen... [:-I] :-)) Tosin käytän sitä vain juustokakussa, jota en olekaan tehnyt aikoihin. Se on melkoinen kaloripommi, ja kun yksin asustelen, niin tällaisia "vyötärönvihollisia" on paras välttää. [:-DD]

Taas iski lukihäiriö: Pyris käyttää liivatetta vain joulukuussa!

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 09.10.07 - klo:12:18 »

Useimmiten käynti optikolla riittää... [:-DD]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #54 : 09.10.07 - klo:12:36 »

Sateista ja tuulista päivää Pohjanmaalta.
Mun kone on nyt huollossa,kun jumitti vain.    [:-(]  Sinne jäi kuviakin,mutta jospa ne sais pois.
Mies lähti asioille,pääsin pitkästä aikaa kunnolla koneelle.
On ollut muutenkin kiireitä,kun viikonloppuna haettiin piironki yms.Niitä ihastellessa ja paikkaa niile hakiessa on mennyt koko viikonloppu.
Pitääpä ruveta lukemaan viestejä.Niin paljon tullut sillä aikana,että ei jaksa kaikkia kerralla.
Sateesta huolimatta hauskaa tiistaita kaikille.  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #55 : 09.10.07 - klo:14:52 »

Iltapäivää taasen! Täällä ei sitten aurinko näkynytkään, vaan tuli vesisadetta oikein kunnolla. Nyt on pilvistä ja hieman tuulee. Mittarissa vaivaiset +4,7 astetta.
Päiväkahvin [:27] aikaa tässä vietetty ja hoideltu tietokoneella muutamia askareita pois päiväjärjestyksestä. [:-)]

Juu, mukavia tai hauskoja juttuja oli eilisessä, kuten tämänpäiväisessä päiväketjussa sekä kauniita kuvia! :-)) [:-)]

Luen täällä nyt jonkin aikaa viestejä.  [:22]

Ps. Laitan tähän ketjuun vielä Telkkiselle jaksamista! [:-)]
« Viimeksi muokattu: 09.10.07 - klo:14:54 kirjoittanut Deb »
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 09.10.07 - klo:15:58 »

Punnitus näytti 68,8 kg ja penkki huomenna ja soutu sitten torstaina  [:-)]
Kohta vaikka majoitukseen lukemaan ja vähän suklaata syömään  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #57 : 09.10.07 - klo:16:14 »

Nyt majoitukseen lukemaan, mukavaa tiistai iltaa kaikille  [:-)]

heippp [:59] [:59] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #58 : 09.10.07 - klo:16:16 »

Hömötiainen tuli miun amppeliin syömään! [:36] En oo hömötiaisia nähnyt sitten huhtikuun! Miten sitä voikaan ilahtua näin paljon! Että on SÖÖTTI. Hymyilen niin, että poskia melkein pakottaa. :-))

oonkoha mie ihanvähä [NUT]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 09.10.07 - klo:16:26 »

ET OO  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.206 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.