Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 15. lokakuuta  (Luettu 676 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 15. lokakuuta
« Vastaus #15 : 15.10.07 - klo:08:39 »

[:-)] Tintit ovat jo heräilleet ja rasvasiementankossa on ruuhkaa ja siemenautomaatilla myös vilkasta ja vesi maistuu ruokailun välissä.
Aamupostia myös koirulin kanssa hakemaan ja aamukupposta keittelemään, toivottavasti olisi poutainen päivä niin voisi pihallakin jotakin puuhastella.

Mukavaa maanantaita kaikille  [:-)] [:-)]     [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 15.10.07 - klo:09:52 »

Pitäisi ruveta huseeraamaan... eikun VOISI. :-)) Tai oikeastaan PITÄÄ, kun nyt on PAKKO. :-))

Pakko raivata tie auki räjähtäneelle pakastearkulle liiterissä, se kun viedään tänään poijes ja se sijaitsee ihan perimmäisessä nurkassa. :-O Pakko kasata äiteelle lähtevät kamat, loput hänen muuttokamoistaan. Pakko lajitella hirmuinen mattokasa, joka peseytetty pesulassa... "sulle, mulle, sulle, mulle". Pakko siivota keittiö jos *joutuu* tarjoomaan kaffet. :-))

Kauhia, rupee piäntä piätä ihan pakottamaan. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #17 : 15.10.07 - klo:10:03 »

Onpas Susulla hommia tälle päivälle. Rauhallisesti vaan homma kerrallaan.

Minä tein äsken jotain sellaista, mitä ei kai olisi pitänyt tehdä. Tuo osasto:numerologiaa. Olin sinne laittanut sellaisen viestin, että "numerologiaako tämäkin: Zeenerillä (en nyt muista montako) viestiä." Viestimäärä oli joku hassu 2121 tai jotain sinne päin, mutta koska se oli jo vanhentunutta tietoa, niin ajattelin, että poistan sen. Painoin, että "poista" . Kesti hetken aikaa, ja sitten tuli tieto, että tältä osiolta ei voi poistaa viestejä. Se kuitenkin poistui. Nyt en tiedä, olenko tehnyt jotain väärin. Sanokaa te viisaammat minulle [?].
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 15.10.07 - klo:10:38 »

Lämmintä syyshuomenta. 
Jopa nukutti yöllä makeasti ja nyt on pirteä olo, vaik ei unta ole kuin korkeintaan 6 tuntia.
Voi Mesis, minkä kauhean tekosen teit!  [NO]   [:-DD] :-))  Ei kai tosta maailma kaadu, kunhan ei tuu tavaks. :-))  On mullekkin tollei sattunut pari kertaa.  Sitä niinku häkeltyy, et mitä mä tein.  Eikä niin tarkoituksella viestiä poistanut.  Airi sen teki!  [:-/]

Mukavaa maanantaita kaikille.  [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 15.10.07 - klo:10:40 »

Matot jo lajiteltu. :-))

Mesis, joskus tulee ihan outoja juttuja, elä välitä, et sie mitään väärin tehnyt. Sitäpaitsi eihän sitä ois poistaakaan tarvinnut, silloin Zeerillä OLI se 2121. [:-DD]

Mulle on tullut joskus outoja ilmoituksia myös. Kirjautuessa mulle tulee säännöllisesti, että salasana on väärä, vaikka se on aina oikea, ja aina pääsen sisään. :-)) Se tulee silloin kun nimimerkin (jonka kirjoitan laiskuuttani aina pienellä) jälkeen siirryn salasanariville painamalla enter. Silloin on kuulemma "väärä salasana". :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #20 : 15.10.07 - klo:11:01 »

Kiitti Kaarin ja Sus. Kylläpä helpotti  [:-)]. Minä ihan oikeesti pelästyin.  [:67]  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 15.10.07 - klo:11:10 »

TIINA! Ooks laittanut jo varjoliljan siemenet maahan??? :-)) Mie en vielä oo, ois ehkä korkee aika... :-))
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 15.10.07 - klo:11:39 »

Huomenta-Päivää Oulusta!

Lämmintä +6 astetta, sumuinen ja tihkuinen sää.. 7 mm satanut vettä..

Mukavaa Uutta Viikkoa Kaikille [:9] [:44] [:43]

Kirjattu
#Jani#

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 15.10.07 - klo:11:55 »

Väliaikavilkaisu. +11,5 lämmintä, vettä oli kertynyt eilisestä alkaen n. 10 mm. [:-)]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #24 : 15.10.07 - klo:12:00 »

Keskipäivän kurkistus pöntölle. Lehtien haravointia suoritettu tihkusateessa. Lämmintä jo +11, kohta taas t-paitakeli [:-I] [?] :-))!
Pientä välipalaa tässä samalla ja kohta taas jatkamaan pihatöitä.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 15.10.07 - klo:12:05 »

TIINA! Ooks laittanut jo varjoliljan siemenet maahan??? :-)) Mie en vielä oo, ois ehkä korkee aika... :-))

No en ole kun ihan unohdin, viikonloppuna olisi kyllä ollut aikaa.

Siis huomenta päivää Lahdesta! Syksyistä on mutta niinhän se syksyllä kuuluukin olla.  [:-)]

Kiva viikonloppu takana, paljon ulkoilua ja puuhastelua. Kranssien tekoa ja muita syystöitä.

Lauantaina 11 valkospokihanhea laskeutui "meidän" takapellolle lepäämään ja ruokailemaan. Tulivat aamupäivällä klo 11 ja olivat pellolla vielä hämärän aikaan puoli seitsemältä kun mentiin pihasaunaan kylpemään. En tiedä mihin aikaan jatkoivat matkaansa, mutta aamulla niitä ei enää näkynyt. Taitavat muuttaa yöaikaan. Koskaan aikaisemmin ei meillä Pertunmaalla ole hanhia nähty, joitain joskus vaan lentänyt yli.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 15.10.07 - klo:12:09 »

Kunhan kerkiäis eli muistais laittaa niitä siemeniä maahan ennen routaa... Pyris, muistuta sitte taas, että eristän kaivon ennen pahimpia pakkasia. Muistuttakaa joku, että laitan saunan raanan alle ison saavin, ettei rööri taas jäädy umpeen... [NUT]

:-))
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #27 : 15.10.07 - klo:12:12 »

Kranssien tekoa
Mistä teit kransseja? 
Sulla on aina niin hyviä vinkkejä, niin siksi kyselin. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 15.10.07 - klo:12:20 »

Kranssien tekoa
Mistä teit kransseja? 

Laitan kranssikuvat tuonne luontotehtävä 3 ketjuun jossain vaiheessa.  [:-)]

Tällä kertaa käytin kranssien pohjina aikaisemmin tekemiäni koivunrisukransseja jotka koristelin lehtikuusen käpyoksilla, koristeomanapuun omenoilla, lyhtykukan lyhdyillä ja pikkutalvion ikivihreillä lehdillä sekä heinillä.

Nättejä kranssipohjia tulee myös villiviinin pitkistä oksista, niistä on helppo kietoa kranssi. Koivunrisut on myös minulle mieleinen materiaali, oksat kannattaa ottaa elävästä puusta (tai vastakaadetusta) ja pitkä riippakoivu on tähänkin parasta. Myös paju sopii kranssin pohjaksi hyvin.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Evis

• Vieras
« Vastaus #29 : 15.10.07 - klo:12:22 »

Kranssien tekoa
Mistä teit kransseja? 

Laitan kranssikuvat tuonne luontotehtävä 3 ketjuun jossain vaiheessa.  [:-)]

Kuvia odotellaan!!! [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.189 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.