Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 18. lokakuuta  (Luettu 683 kertaa)

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #45 : 18.10.07 - klo:14:44 »

Mä olen aina ihmetellyt, kun sanotaan, että päätetyöskentelystä tulee niskat kipeäksi. No, nyt mä olen laahannut noita lintukuvia kansiosta toiseen ja niska on tulessa. Miksi niska ei kipeydy pelkästä pönttöilystä? Onko tässä asento rennompi, kun tämä on pelkkää hupia?  [:-I]

Näin se varmaan on, kun olisi päätetyöskentelyä kahdeksan tuntia päivässä olisi niska kipeä ja hiirikäsi oireilisi  [:-I]
mutta kun rennosti istuu nojatuolissa  :-))  pönttöillen ei niskakaan kipeydy .... [:-)]


Aurinko paistaa taas ulkona  [:-)]  jospa takaisin pihalle teekupposen jälkeen  [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #46 : 18.10.07 - klo:15:29 »

Juu, aamuseitsemästä iltayhteentoista mä vain istuskelen koneilla (kotikone, työkone, kotikone)...hiirikäsi on, niskat jumissa, selkä poikki, ja jalat tönkkönä.. [:-DD] Jossain välissä pitää vetää ruotoa oikein tosissaan... [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #47 : 18.10.07 - klo:16:28 »

Tuhnuiset terkut minulta teille!  :-))  Aamupäivällä aurinko paistoi vielä lupaavasti, mut sit vähitellen alkoi pilveilemään ja mualima muuttui pimeeksi ja sateiseksi.

Mun päivä on mennyt vauhdikkaasti.  Kävin polskuttelemassa altaassa.  Olin ketterä kuin gaselli. [:-DD] 
Musa puuttui, mut seuraavalla kerralla asia korjaantuu.  Sit me Riitan kaa tahdissa, yy kaa koo, heilutamme milloin mitäkin kohtaa.  Varmasti tulee hauska tunti. [:-)]

Paranemista pönttölän potilaille.

Mukavaa jatkoa kaikille.  [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #48 : 18.10.07 - klo:16:32 »

Alkavaa iltaa pönttöläisille! Täällä oli kirkas tähtinen yö ja kirkasta vielä aamun tunteina. Mutta sitten pilvistyi ja alkoi tihkusade, joka jatkuu edelleen. Hieman sumuisen oloinen säätila nyt.
Ruuanvalmistusta  tässä odotellaan pönttöilyn merkeissä. :-))

Sairastaville toivotaan pikaista paranemista ja tsemppiä! [:-)]



Mukavaa torstai iltaa kaikille!  [:45]           
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 865
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #49 : 18.10.07 - klo:17:06 »

Kotona taas ja paranemisia kaikille  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #50 : 18.10.07 - klo:17:55 »

Kotona taas ja paranemisia kaikille  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Joo, kyllähän se nilkka paranee, kun se on sidottu tukevasti ja käytän sitä mahdollisimman vähän. Nyt muuten ymmärrän, miksi lääkärit käskee jalkavaivaisia ihan ensin pudottamaan painoa: jo 10 kilon kanisterin kantaminen töissä sai nilkan kipeytymään lisää. Tänään en ole nostanut kahvimukia painavampaa taakkaa.

Mutta mutta: päivä koneella ja nyt kipinöi hartioissa ja takamus on kipaä, vaikka tuoli(kin) on pehmustettu.  [:-I]
Kiva noita kuvia on ollut selata. Pönttötapaamisten kuvia on aina kiva katsella. Mutta hiukan mä ihmettelen, kuka on ottanut SATOJA kuvia Taavista ja Leevistä?  [:-I]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #51 : 18.10.07 - klo:17:58 »

Varmaan Taina teidän kameralla  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #52 : 18.10.07 - klo:18:03 »

Varmaan Taina teidän kameralla  :-))

Todennäköisesti!  :-))
Se ehti viime perjantainakin napsia vaikka kuinka monta kuvaa!  [:-I]

MUOKS! Lisäksi se ottaa niitä kuvia KAHDELLA meidän kameralla ja ainakin kolmelle eri muistikortille....

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #53 : 18.10.07 - klo:18:12 »

Kerkeeväinen tytteli  [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #54 : 18.10.07 - klo:18:45 »

Kiitos ranteeseeni kohdistuneesta myötätunnosta, oudosti se töissä parani ja nyt taas kotiin tultua tuntuu vähän. Kun ei sitten yöllä särkisi... Täytyy varmaan ostaa sitä hevoslinimenttiä !  [:-DD]
On mulla yhtä voidetta, mutta senkin hajusta mies on valittanut, sillä on niin herkkä nokka.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 865
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #55 : 18.10.07 - klo:19:14 »

Täälläkin oikeassa ranteessa pidetty rannetukea kuutisen viikkoa ja vielä pari viikkoa olisi tarkoitus käyttää ja sitten palauttaa tuki terveyskeskukseen, voi olla jotain jännetupintulehdusta tai sitten joku rannekanavien ahtauma joka kuulemma konekirjoituksestakin saattaa tulla, voisikohan tuota vaivaa olla pönttölän opettajilla tai toimistotyötä tekevillä  [:-I]

Äsken hetki ulkona, eikä tänään eikä eilenkään kuulunut illalla punarintaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #56 : 18.10.07 - klo:19:46 »

Hyvää iltaa kaikille! [:-)] [:-)]

Lämmintä on ulkona +3 astetta. Aika kylmää siis. Pilvistä on ja tyyntä. Sadetta tuli taivaalta muutama tunti takaperin.

Nyt sitä ollaan kotona. Reissu on onnellisesti takanapäin ja reissu saa täydet 10 pistettä. Tuli nähtyä vähän harvinaisempia lajeja, mm. lapasotkia ja merimetsoja.  [:-)] [:-)] [:-)]
Hyvää illanjatkoa kaikille!  [:45] [:45]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #57 : 18.10.07 - klo:19:56 »

Iltaa Keski-Suomen pimeästä illasta! :-))
Niin, päivän mittarilukemat tässä, yön alin -0,4 ja päivän ylin +6,9 sekä nyt +3,3 astetta.
Täällä jo luettu ja vastailtu juttuihin. Jatketaan vielä täällä juttujen lukemista.

Mukavaa torstai iltaa kaikille!  [:22]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 865
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #58 : 18.10.07 - klo:20:50 »

Iltateen aika  [:-)] alkuillasta tuuli puhalteli aika kovaa ulkona, nyt taas hiljaisempaa tuulta lämpöä 4,9 ja sisällä koneen vierellä 17,7
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #59 : 18.10.07 - klo:21:00 »

Varmaan Taina teidän kameralla  :-))

Todennäköisesti!  :-))
Se ehti viime perjantainakin napsia vaikka kuinka monta kuvaa!  [:-I]

MUOKS! Lisäksi se ottaa niitä kuvia KAHDELLA meidän kameralla ja ainakin kolmelle eri muistikortille....

Jep, olen erittäin aikaansaava.... joskus  [:-DD]

Huomenna vielä töitä, sitten 2 vapaata. Fiksuna ihmisenä suoritin siivousoperaation tänään:
lattiat imuroitu ja pesty, vessa siivottu. Saapi sitten ottaa vapaapäivät ihan rennosti... mitä nyt
noi opiskeluhommat vähän painaa päälle. No, nyt kun ei tartte katsoa telkkaria, niin ehkä niitäkin saa tehtyä.
Vaikka, enpä mä sitä töllöä edes juuri katsele.

Tallilta tullessa kirosin yhtä autoilijaa joka roikkui puskurissa kiinni. Olin ihan varma että se on joku
kärsimätön uuden mersun omistaja... mutta kun tiemme erosivat liikennevaloissa, huomasin että se
olikin iänvanha LADA, jossa muuten oli alumiinivanteet.  :-O

Kävin tänään pimeässä kahvilassa. Siis sellaisessa missä ei oikeasti ole yhtään valoa. Paikka, missä
voi kokeilla millaista on mennä kahvilaan kun on sokea. Olipa pikkaisen vaikeaa kantaa kahvimuki pöytään
(niin ja ensin löytää pöytä) ja kaataa vielä maitoa kahvin sekaan (kahvit oli onneksi valmiiksi kaadettu).
Mutta, kukaan ei huomannut montako suklaakeksiä söin (niidenkin löytäminen pöydältä oli vähän hankalaa)
Erittäin mielenkiintoinen kokemus.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.193 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.