Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 18. lokakuuta  (Luettu 697 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #15 : 18.10.07 - klo:10:02 »

Pirtsakkaa päivää kaikille!  :-)) :-)).  -Arvatkaas, miksi olen näin pirteä. No siksi, kun ei tarvi mennä töihin  :-)). Saa lepuuttaa rannettaan. Minulla sama vaiva kuin Jaskallakin. Oikea ranne temppuilee.
Jaskan ranteelle ja Kaijan nilkalle paranemista, ja kaikille muillekin sairastaville.

Yöllä oli käynyt pakkasen puolella, kun ruoho oli härmässä. Nyt on jo lämpöasteita ja harmaa ilma.

Toissa päivänä näin, kun 13 joutsenta lensi talon yli. Suunta vaan oli väärä, menivät pohjoiseen päin. -Miksiköhän???
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #16 : 18.10.07 - klo:10:12 »

Pirtsakkaa päivää kaikille!  :-)) :-)).  -Arvatkaas, miksi olen näin pirteä. No siksi, kun ei tarvi mennä töihin  :-)). Saa lepuuttaa rannettaan. Minulla sama vaiva kuin Jaskallakin. Oikea ranne temppuilee.
Jaskan ranteelle ja Kaijan nilkalle paranemista, ja kaikille muillekin sairastaville.


Mesiangervo, meillähän on täällä varsin sairastupa!  :-))

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #17 : 18.10.07 - klo:10:26 »

Niinpä tuntuu olevan  [:-)] Tosin minä en ole sairaslomalla. Tuli muuten vaan tämä tauko työstä sopivaan saumaan  [:-)].
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #18 : 18.10.07 - klo:10:32 »

Ah aurinko paistaa...ja on mielikin pitkästä aikaa parempi kuin aikoihin..jotain tapahtuu tänään..mutta aika näyttää mitä kivaa on tiedossa...palataan siihen sitten myöhemmin...surua suren edelleen ja pala on kurkussa liiankin usein...yöunet ovat todella katkonaisia...kummallinen on tämä ihmismieli...ja vaihtelevaa...aallonharjalta ja aallonpohjalle..mutta eiköhän se siitä.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #19 : 18.10.07 - klo:10:41 »

Mukava kuulla, että Telkkisellä on tänään jotain kivaa tiedossa, ja siitä mielikin parempi. Kyllä se "pala kurkussa" on varmaan vielä pitkään aika-ajoin, mutta kyllä se siitä, -päivä kerrallaan. Tsemppiä.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #20 : 18.10.07 - klo:11:15 »

Kääk! Mun pitäisi varmaan sukeltaa lintukuvien kiehtovaan maailmaan.... Ihan hirvittävä homma!  :-O
Pasi sai eilen tehtyä kaikki "rakenteelliset" hommat; me uusitaan nyt tosi radikaalisti niitä sivuja. Jos sieltä vaikka jatkossa löytäisi helpommin linnut!

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #21 : 18.10.07 - klo:11:27 »

Kääk! Mun pitäisi varmaan sukeltaa lintukuvien kiehtovaan maailmaan.... Ihan hirvittävä homma!  :-O
Pasi sai eilen tehtyä kaikki "rakenteelliset" hommat; me uusitaan nyt tosi radikaalisti niitä sivuja. Jos sieltä vaikka jatkossa löytäisi helpommin linnut!

Jonkun verran tulee noilla erilaisilla lintukuvasivuilla vierailtua ja parhaita ja helpoimpia käyttää on kyllä sellaiset mistä löytää kuvat linnun nimen perusteella.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #22 : 18.10.07 - klo:11:29 »

Tervehdys  Mistähän löytyis voimia, aurinkokin näkösällä, oikeastaan nyt en innostu mistään, en niin mistään.
Kaikki on nyt pitkinhampain pakkopullaa  [:-I]  aikoinaan ajattelin, jos on mieli maassa niin antaa olla,
se vain välillä lepäilee ja järjestelee, olkoon sitten nytkin niin   

jospa välillä kaffet, paree mennä pihalle haravoimaan ja tulipa eilen ostettua niitä kukkasipuleita, tietty olivat alennuksella.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #23 : 18.10.07 - klo:11:35 »

Tässä pihalinnulle aurinkoenergiaa lisää, jospa se vaikka auttaisi  [:45] [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #24 : 18.10.07 - klo:11:40 »

Kääk! Mun pitäisi varmaan sukeltaa lintukuvien kiehtovaan maailmaan.... Ihan hirvittävä homma!  :-O
Pasi sai eilen tehtyä kaikki "rakenteelliset" hommat; me uusitaan nyt tosi radikaalisti niitä sivuja. Jos sieltä vaikka jatkossa löytäisi helpommin linnut!

Jonkun verran tulee noilla erilaisilla lintukuvasivuilla vierailtua ja parhaita ja helpoimpia käyttää on kyllä sellaiset mistä löytää kuvat linnun nimen perusteella.  [:-)]

Meillähän se vanha jako hyvin epätieteellinen eli metsät/ pellot/ veden äärellä/pihassa ja silleen.
Nyt tehdään ihan "tieteellisen" jaon mukaan ensin jako kymmeneen ja siitä esim varpuslinnut jaetaan vielä 12 osaan. Ja mä olen pihalla kuin lumiukko, että mitä mun nyt pitäisi tehdä!  [:-(]

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #25 : 18.10.07 - klo:11:49 »

Kiitos Mesis  [:-)] 
Kone meni ihan jumiin, piti tulla uudelleen kurkkaamaan toimiiko enää mikään. Näkyy kone toimivan, taitaa olla liikaa kuvia...  nyt aurinko paistaa tosi kirkkaana, saiskohan siitä jotain virkistyksiä tai mielen lepoa, jos haravoi verkkaisesti ja työntää hiljalleen kottikärryjä.

Kottikärryn pyörästäkin on ilmat pihalla. Mikähän olisi helpoin ja halvin keino saada ilmaa renkaaseen.
Millainen pumppu pitäisi ostaa ja mistä  [:21]   nyt olen ihan vätys,  heippa taas  [?]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #26 : 18.10.07 - klo:11:55 »

Kiitos Mesis  [:-)] 
Kone meni ihan jumiin, piti tulla uudelleen kurkkaamaan toimiiko enää mikään. Näkyy kone toimivan, taitaa olla liikaa kuvia...  nyt aurinko paistaa tosi kirkkaana, saiskohan siitä jotain virkistyksiä tai mielen lepoa, jos haravoi verkkaisesti ja työntää hiljalleen kottikärryjä.

Kottikärryn pyörästäkin on ilmat pihalla. Mikähän olisi helpoin ja halvin keino saada ilmaa renkaaseen.
Millainen pumppu pitäisi ostaa ja mistä  [:21]   nyt olen ihan vätys,  heippa taas  [?]
Eiköhän halvin keino ole ottaa pyörä irti ja käydä huoltiksella ilmaaseksi täytättämässä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #27 : 18.10.07 - klo:11:57 »

Saako sinne tavallisella polkupyörän pumpulla ilmaa? (En tosiaan tiedä, kun isäntä on meillä hoitanut ne hommat  [:-I])
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #28 : 18.10.07 - klo:11:59 »

Saako sinne tavallisella polkupyörän pumpulla ilmaa? (En tosiaan tiedä, kun isäntä on meillä hoitanut ne hommat  [:-I])
Kukaan ei kiellä kokeilemasta, saa varmaan, voipi vaan olla ettei mahdu siihen venttiiliin... [:-)] se pumpun reikä...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 18. lokakuuta
« Vastaus #29 : 18.10.07 - klo:12:05 »

Kivaa selata kuvia! Lintukuvien seasta löysin Tiinan pursottamassa kermavaahtoa grillatun banaanin päälle!  :-))
 

Sivu luotiin 0.197 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.