Varmaan Taina teidän kameralla
Todennäköisesti!
Se ehti viime perjantainakin napsia vaikka kuinka monta kuvaa!
MUOKS! Lisäksi se ottaa niitä kuvia KAHDELLA meidän kameralla ja ainakin kolmelle eri muistikortille....
Jep, olen erittäin aikaansaava.... joskus
Huomenna vielä töitä, sitten 2 vapaata. Fiksuna ihmisenä suoritin siivousoperaation tänään:
lattiat imuroitu ja pesty, vessa siivottu. Saapi sitten ottaa vapaapäivät ihan rennosti... mitä nyt
noi opiskeluhommat vähän painaa päälle. No, nyt kun ei tartte katsoa telkkaria, niin ehkä niitäkin saa tehtyä.
Vaikka, enpä mä sitä töllöä edes juuri katsele.
Tallilta tullessa kirosin yhtä autoilijaa joka roikkui puskurissa kiinni. Olin ihan varma että se on joku
kärsimätön uuden mersun omistaja... mutta kun tiemme erosivat liikennevaloissa, huomasin että se
olikin iänvanha LADA, jossa muuten oli alumiinivanteet.
Kävin tänään pimeässä kahvilassa. Siis sellaisessa missä ei oikeasti ole yhtään valoa. Paikka, missä
voi kokeilla millaista on mennä kahvilaan kun on sokea. Olipa pikkaisen vaikeaa kantaa kahvimuki pöytään
(niin ja ensin löytää pöytä) ja kaataa vielä maitoa kahvin sekaan (kahvit oli onneksi valmiiksi kaadettu).
Mutta, kukaan ei huomannut montako suklaakeksiä söin (niidenkin löytäminen pöydältä oli vähän hankalaa)
Erittäin mielenkiintoinen kokemus.