Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kännykkälaskut  (Luettu 463 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Kännykkälaskut
« : 18.10.07 - klo:10:31 »

Repelle ja mulle tuli kännykkälaskut ja taas ne tuntuu niin isoilta, mulla 31:09 ja Repellä 27,18 vaikka me ei edes kumpikaan soiteta juuri kenellekään. (ystävät voi todistaa [:-DD])
Paljonko teillä yleensä on toi parin kuukauden lasku?

Ja sitten tuolla E:llä alkavalla operaattorilla on muutenkin laskutus ihan jälkijunassa, tänään tullut lasku on ajalta 21.05. -20.07. [?]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 707
  • Lahti
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #1 : 18.10.07 - klo:10:33 »

Meikä ei pääse alle viidenkympin koskaan..olenkohan joku puhekone vai...ja sitten on vielä lankapuhelin laskut päälle...että puheripulia voisi vaikka vähän hillitä.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Risto

  • Vieras
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #2 : 18.10.07 - klo:10:40 »

meillä molemmilla n. 15 euroa. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #3 : 18.10.07 - klo:10:43 »

Parinkympin luokkaa, ja sekin enimmäkseen tekstareista koostuva.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #4 : 18.10.07 - klo:10:46 »

Mulla on alle kympin luokkaa/kk! Mutta en oikeastaan paljon soittelekaan.
Meillä on Tele Finlandin liittymä ja Pasin ja mun välillä "kaverisoitto" (1,9 e/kk) ja me saadaan soitella ja tekstitellä toisillemme ihan pilkkahintaan!

Muoks! Kävin katsomassa tän hetkisen saldon: 1.-18.10.  3,66 euroa!  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 18.10.07 - klo:10:51 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Liinu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 639
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #5 : 18.10.07 - klo:10:49 »

Onhan tuo Tiinan lasku kuitenkin kahdelta kuukaudelta.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #6 : 18.10.07 - klo:10:56 »

Kävin katsomassa seuraavan laskun tiedot. Meillä samassa laskussa Pasin tytöt ja Pasin äiti. 192 euron laskusta 17-vuotiaan osuus on 132 euroa  [:-//] Se soittelee ulkomaille yhdelle kundille. Eli kyllä noihin puheluihin rahaa saa menemään, jos ei yhtään hillitse itseään!

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #7 : 18.10.07 - klo:11:14 »

Joskus on tullu pukistua  noin 100 euron hujakoille mutta nyt laskut jotakin 30-50 välissä, mulla on kolme liittymää [NUT] Sauniksen 3G jossa päivässä voi puhua 3 €urolla vaikka koko päivän, sitten DNA jossa puhelut halvempia. Sonera tuli taas otettua €uron sunnuntaipuhelujen vuoksi, eli sunnuntai on läpäpälätyspäivä [PUH]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #8 : 18.10.07 - klo:11:20 »

Laskut ovat vaihdelleet n. 15-30 euroa. Viime viikolla vaihdoin sellaiseen "pakettiin",
mihin kuuluu
200min puheaikaa ja 150 tekstaria. 20,40 euroa
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #9 : 18.10.07 - klo:11:30 »

Mulla ei nuo puhelinlaskut ole ikinä olleet suuria, no silloin kun netti toimi 56 modeemilla oli  [:-DD]

Perusmaksu on 4 euroa kk, sillä saa viidelle ilmaiset tekstarit.
Eli lasku on alle 5 euroa yleensä kk kun käytän tekstareita pääasiassa.
Nyt olen kyllä muuttamassa liittymää, kk-maksu alle 70 senttiä ja puh ja tekstarit alle 7 senttiä.
Jos se vähentäs näpytelyä hiukan  [:-DD]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #10 : 18.10.07 - klo:11:52 »

vähä menee...parikymppii kahesta. [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #11 : 18.10.07 - klo:12:23 »

Minulle tuli juuri lasku Saunalahdelta. 32€ . Puhelut ja tekstiviestit vain syyskuulta. Mutta kun tilasin tuon Dataedun, se on sitten kahdelta kuulta a´9, jotain € / kk .
Tuon GPS:n vuoksi sen otin. Mutta ei se kyllä vie kuin ihan vähän dataa. Liikaa taidan maksaa.
Pitänee tarkistaa ajan kanssa jos vaihtaa siihen halvempaan vaihtoehtoon.

Marle, minulla on Saunalahdelta se "Kotipaikka euron soitto" sopimus. Se on joka päivä. Mutta rajoituksena että
kotimaisiin, eikä palvelupuhelimiin. Lisäksi se on voimassa vain rajatulla alueella, eli kodin ympäristössä.
Se ei maksa mitään ekstraa.
Paitsi että maksaa kun sitten tulee soiteltua monena päivänä ja huomaamatta lasku siten lisääntyy.
Pitäisi keskittyä vain soittelemaan pidemmät höpötykset yhteen päivään. Silloin se olis vaan sen yhden euron.

  Niin, aiemmin minulla oli parin kuukauden laskut noin parikymmentä euroa.     
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #12 : 18.10.07 - klo:13:38 »

Ei muista kun E:llä alkavalta operaattorilta ei ole laskua tullut piiiiiitkääään aikaan, oliskos keväällä joskus  [?]
Kirjattu

tinttinen

  • Vieras
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #13 : 18.10.07 - klo:13:48 »

soneralla on se euron sunnuntai. silloin voi soitella kaikki lapset ja sukulaiset läpi ja maksaa vain euron, vaikka pälpättäis koko päivän.
mulla ja pojalla yhteensä lasku on yleensä 11e eli lasku tulee joka toinen kuukausi, kun alle 20 euron laskuja ei lähetetä.
onneksi on tietsikka, mailit, mese ja webbi.   [:-)]
niin, ja aina ilmotti juuri alentavansa yhteyshintaa 4e:lla kuussa. nyt voi nettailla 19,90e/kk. muuttavat piuhojakin jotenkin uudemmiksi ja antavat uuden modeemin. pitää käydä vaihtamassa alkuviikosta...
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kännykkälaskut
« Vastaus #14 : 18.10.07 - klo:16:06 »

tilasin tuon Dataedun, se on sitten kahdelta kuulta a´9, jotain € / kk .
Marle, minulla on Saunalahdelta se "Kotipaikka euron soitto" sopimus. Se on joka päivä. Mutta rajoituksena että
kotimaisiin, eikä palvelupuhelimiin. Lisäksi se on voimassa vain rajatulla alueella, eli kodin ympäristössä.
Se ei maksa mitään ekstraa.    

Mulla on myös Sauniksen dataetu 10 euro/kk. Silloin kun sen tilasin saunis oli ainoa joka tarjosi tuollaisen kiinteän tuollaiseen hintaa, se kattaa koko Suomen. Soneralta kun otin tuo liittymän johon euronsoitto sunnuntaisin niin sekin oli ainoa laatuaan.  Noihin piti tehdä vuoden sopimus. Täytyy ottaa selvä missä kohtaa vuotta mennään kun en muista  [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.208 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.