Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007  (Luettu 1067 kertaa)

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #75 : 19.10.07 - klo:21:21 »

Ehtoota  [:-)] [:-)]
Kylmää ja selkeää on ulkona +0,5 enää lämpöä ja taitaa olla pian mustaajäätä tiellä kun alkuehtoosta satoi hiukka rakeita/vettä,
onneksi sisällä on lämpeempää +17,5  ja tee lämmittää mukavasti  [:-)] [:-)]

Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #76 : 19.10.07 - klo:21:23 »

Seuraavaksi aletaan puhua latinaa... eli taustatyö tehty ja nyt aletaan laittaa kuvia yopowiin [:-)]
Pomo kiroilee... ilmeisesti jotain ongelmia tuli heti!  [:-DD]

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #77 : 19.10.07 - klo:21:52 »

Täällä raihnainen akan raakus, iltaa!
Tulin alkuillasta kotiin ja riisuin romppeita sillei et pidin naulakon tangosta kiinni.
Jotain vaan tapahtui - löysin itteni eteisen nurkasta! [:-/]
Aikani tutkiskelin itteeni ja totesin et pää oli  [NUT] ja kyynärpää aivan turvoksissa.
Sit multa pääs  [:-DDD] [:-DDD]
Helekkari, kun huvitti, miten avuttomaksi ihminen tulee, kun lankee polovilleen ittesä eteen. [:-DD]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #78 : 19.10.07 - klo:21:59 »

Iltaa Keravalta. Tilipäivän kunniaksi suoritettu ostoskierros.
Yritin löytää Kaijalle synttärilahjaa, ei löytynyt mitään.  [:´(]


Kymppi vetoa, että LEEVILLE (koiralle!!!) kyllä synttärilahjuksia löytyi!  [:-I]


Oikein veikkasit, kannattaisi lähteä huomenna Vermoon.  [:-DD]
Oikeasti mulla oli ajatus sun lahjasta: ajattelin että löytäisin jostain vaaleanpunaisen villatakin
sen vanhan nuhjaantuneen tilalle, mutta: vaaleanpunaisia villatakkeja ei enää valmisteta.  [:-(]
Olis varmaan pitänyt käydä kirppiksellä, sieltä olisi ehkä löytänyt jonkun vastavaan.
Ajatushan kuitenkin oli hyvä.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #79 : 19.10.07 - klo:22:22 »

Kaarin, ethän satuttanut itseäsi?  [:-(]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #80 : 19.10.07 - klo:22:33 »

Tsemppiä Kaarinille, toivottavasti ei sattunut mitään vakavampaa? [:67] 


Nyt ulkona jo -0,6 pakkasta ja vielä vähän koirulin kanssa pihalle kurkkimaan  [:-)]
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #81 : 19.10.07 - klo:22:56 »

Tänään sain vihdoinviimein oman koneen kuntoon.Onkin ollut jo vieroitusoireita,kun on saanut vain pikapikaa käydä avokin koneella.
Koko ilta on mennyt koneen kanssa,kun kuvia ym. laitellut pitkän tauon jälkeen.
Mulla vain murto-osa Kaijan kuvista,vaan silti tuntuu työläältä laittaa kerralla noin paljon kuvia,kun on tottunut useammin niitä työstämään.
Telkkiselle ja uudelle ystävälle onnentoivotukset.    [:30]  Ihana koiruli.    [:36]
Paranemisia kaikille "raihnaisille".
Ulkona -0.4 pakkasen puolella.kovin oli tuulinen päivä täällä.Nyt kohtapuoliin unten maille.   
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #82 : 19.10.07 - klo:23:27 »

Nyt riittää tältä päivältä.... Olen istunut koneella varmaan aamukahdeksasta asti!  :-O
Mukavaa illan jatkoa ja hyvää yötä kaikille!  [:-)]

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #83 : 19.10.07 - klo:23:39 »

Kaarin, ethän satuttanut itseäsi?  [:-(]

Kyynärpää on ku taannoin oli Marlen polvi.  Ja mustelmia siellä sun täällä.  Ei mitään vakavaa kuiteskaan.  [:-)]
Harmitta kun toi naulakko hajos!  [:-/]
Kirjattu

Lentsu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 615
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #84 : 19.10.07 - klo:23:42 »

Hyvää perjantain loppua kaikille!

Nyt se alkoi meikäläisenkin syysloma. Viikko ilman "kakaroiden" rutinoita; ihanaa.

Huomenna lähdetään mökille ja ollaan koko viikko siellä.

Hyvää syyslomaa muillekin lomaileville ja hyvää työvikkoa, niile jotka töissä ovat.

T: Lentsu
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

12v.

  • Vieras
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #85 : 20.10.07 - klo:02:52 »

Kaffepaussi, suklaakahvia noin kansanomaisesti sanottuna. 
Voi miten mukavasti menis päivä noita pihan eläimiä seuraillessa.

Täällä paikkakunnalla on aikomuksena tehdä neljäkaistainen läpikulkutie  [:7]  keskelle kylää noin puolenkilometrin päähän kodistani.
Siellä on puut ja pensaat kaadettu viime-/ kuluvalla viikolla  [:´((]  kyllä sieppaa  [:-//] 

Nyt luulen, siis luulen vaa, että olet erehtynny. Puita tosin on kaadettu, mut ei siihin tule ku kaks ajorataa. Yks kumpaaki suuntaa. Risteysalueille tosin kääntyjiä varten kaks rinnakkai. Se näyttää vaa nin hulppeelta, ku sihin tulee nin hiton leveet kevyenliikenteen väylät molemmin puolin ja sitte viä leveet viheralueet.
Oleks muute huomannu, et ne on vähä tasotelleet niit hidaste töyssyjä, päästää taas lataa nyssellä, eikä jytise nin pahasti. Meni monta nyssee remonttii, niis aiemmis töyssyis!
Ja eikösse vähä muuttunnu se linjaki, ettei taida enää Sun talos vieritte mennäkkä. Voin tosin olla väärässäki [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #86 : 20.10.07 - klo:07:36 »

Eiku töyssyt vaan korkeemiks johan loppuu rallitus [:-DD] Oma vika jos niihin täysillä ajaa että auto rikkoontuu  [:-P]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #87 : 20.10.07 - klo:09:33 »

Minä olen sitä mieltä, että ei mitään töyssyjä minnekään. Ne on kamalia. Mitenkä kiireiset ambulanssit niistä menee???
Liikennemerkit ovat sitä varten, että hidastellaan, ja kun kaikki ovat varovaisia, niin pitäisi liikenteen sujua ilman töyssyjä. Niissä töyssyissä kun pitää melkein pysäyttää auto, ettei tunnu pahalta.
« Viimeksi muokattu: 20.10.07 - klo:09:36 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #88 : 20.10.07 - klo:09:51 »

Ja töyssyn jälkeen tulee kiukuspäissään painettua kaasua oikein huolella  [:-DD]
Ei vaan, jossain koulujen luona ne on ihan perusteltuja. Kakarat kun tulevat tielle fillarillakin ihan miten sattuu  [:-/] Kerran oli lähellä, etten ajanut yhden ala-asteikäisen päälle tuossa Ahjon koulun luona. Tuli mäkeä alas fillarilla ja arvelin sen jatkavan pyörätietä, koska ei katsonutkaan tielle päin... ja yhtäkkiä se oli mun edessä. Onneksi vauhtia oli vain 40km/h ja nopeat refleksit ja hyvät jarrut!

Muutenkin nuo lapset liikenteessä on sellaisia, että lapsen nähdessäni hiljennän vauhtia. Ja yhdistelmä lapsi&pallo saa mut pysäyttämään vauhdin kokonaan.  :-O

No rutistaan nyt hiukan lisää: mua kauhistuttaa, kun lapset harjoittelevat pikkuisilla pyörillään jalkakäytävillä ja isä/äiti on paljon perässä. JOS lapsi saa yhtäkkiä päähänsä kääntää fillarin ajoradalle (tai kääntyy katsomaan taakseen ja fillari ajautuu sinne vahingossa) mun mielestä olisi parempi, että vanhemmat olisivat niin lähellä, että muutamalla loikalla saisivat penskan kiinni.

Arvaattekin varmaan, että mun pahin painajainen on se, että ajan jonkun muksun päälle!  [:´((]

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Nyt on jo perjantai, 19.10.2007
« Vastaus #89 : 20.10.07 - klo:10:00 »

Töyssyt tiessä ovat kaksipiippuinen juttu. Ambulanssi hälytysajossa, potilas kyydissä ja töyssyinen tie ei liene mukavaa kenenkään osapuolen kannalta. Toisaalta töyssyt sitten ehkä vähän hillitsevät niitä asennevammaisia kuskeja, jotka suoran tien nähdessään painavat kaasua nopeusrajoituksista välittämättä. [:-I] [:-/]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.274 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.