Siis nyt täytyy jonnekin vähän purkailla ylikuummenneita käämejä
Ensin sain sairaalasta laskun jossa minua veloitettiin KAHDESTA vuorokaudesta.
Osaston ihan ikioman töppäilyn vuoksi jouduin menemään toissa maanantaina siellä käymään.
Ilmapiiri oli ; yksi sanoi ei ja toinen juu ja kolmas ehkä. Eli kukaan ei tiennyt mitä pitäs tehdä.
Soittivat leikanneelle lekurille. Kuulemma pitää jäädä yöksi.
Siis sairaalassa olimme klo 17.00 maanantaina. Minut sjoitettiin telkkarihuoneeseen jossa koko yön kaksi äijää vahtas telkkua. Tuli kuunneltua KilliBillit ja biljardikisat yms. Hiki virtasi kun ei voinut peittoja heittää kun ukot istuivat sänkyni ympärillä
Sitten aamulla lääkärini tuli kyllä ajoissa. Kuvista todettiin että kaikki kuitenkin ok. Vain uusi asianmukainen sidonta ja kotiin.
Kotiin lähdin noin klo10.00.
Eli siellä sairaalassa käytävällä ja telkkuhuoneessa noin seitsemäntoista tuntia ja lisäksi sairaalaosaston OMAN virheen vuoksi.
Ja lasku KAHDESTA vuorokaudesta.
Mutta niin on kuulemma tapana. Potilas joutuu maksamaan hoitsujenkin virheistä.
Ja sitten se
lämmityskattilan vaihto-operaatio.
Viime kevättalvella siihen kytkettiin se lämmitysvastus jonka siis pitäisi pompsahtaa päälle jos öljy LOPPUU.
Mutta meilläpä se ilmeisesti on pompsinut päälle AINA kun veden lämpötila on ollut alle +60 astetta. Lämmittänyt sen sähköllä siihen jolloin vasta öljypoltin on mennyt päälle.
Minä olen siis lämmittänyt kämppää sähköllä
.
Huomasin sen laskusta joka oli yht'äkkiä noussu noin 100% . Kiva
ylläri saada moinen lasku.
Käytiin nyt kymmenen päivän jälkeen vielä tarkistamassa sähköyhtiölle mittarin lukema ja se olikin
kiva ylläri. Jälleen kuluttanut kaksi kertaa sen minkä normaalisti.
Nyt sitten meidän superhypertaitava sähkäri tulee maanantaina, mökiltä saavuttuaan, korjaamaan asetukset.
Huhhuuhhuuhhhh. . . . . . . . kylläpä vuodatus helpotti
Koittakaa kestää