Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.10.2007 YK:n päivä ja keskiviikko  (Luettu 1419 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 24.10.2007 YK:n päivä ja keskiviikko
« Vastaus #45 : 24.10.07 - klo:13:28 »

Mustasilmäisenä on muutes kiva kävelyttää esim. kaupungissa koiraa... saa kuulla piruilua, että turpiin on saatu, vaikka miekin olin vaan kaatunut. Asuin kaupungissa ja koiran kanssa oli pakko lähteä liikkeelle. [:-I] :-)) [:-I]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #46 : 24.10.07 - klo:13:29 »

Päivän kurkkaus taas.  [:-)]

Tevetuloa pöntölle Sus pönttö piristää aina ...  [:-)] [:-)]

Ihana kuva Vera neidista nukkumassa.[:-)] [:36] [:-)]

Minnille ja muillekin poteville paranemisia  [:-)] [:-)]

Pilvistä ja tuulista ulkona mutta ehti aurinko hiukka näyttäytyä pilvien raosta ja nyt 8,3 lämpöä mittarissa.
Ulkona oltu ja hiukka jotakin puuhasteltu ja koirulin kanssa leikitty palloleikkejä.  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 24.10.07 - klo:13:41 »

Seuraavat glasit menen ostamaan sieltä uudesta halpiskaupasta jonka nimeä en nyt muista. Mun partsilla käy kamala tinttivilske, ihan hirvittää koska tulee sanomista [:29]  Taidan siirtää ruokinnan sivummalle kunhan noi eväkset on syöty [:-I]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #48 : 24.10.07 - klo:13:43 »

Sus! Mulla on ihan ite aiheutettu musta silmä, rapsuttelin sitä puolihuolimattomasti ja sehän ei tykännyt siitä. Nyt on kuin...emmää viitti sanoa mikä, Marleenalla oli hyvä vertaus...jos joku muistaa, jotain sian... [:-DD]

Laseista, mulla on neljänkympin lasit, ei haittaa vaikka vähän törmäilee, toiset lasit(optikolta noin 350 egee) on tuossa pöydällä kotelossa käyttämättöminä, kun ei raski, niin ei raski...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 24.10.07 - klo:13:52 »

Ei piä mese rapsutella silmää puolihuolimattomasti. Huomasitko? (Jälkiviisaus paras viisaus... :-)) )

Niitä 40 € laseja voi tilata täältä

http://www.favoptik.com/?language=FI

Lueskelin läpi kerran ne sivut ja vaikutti aika asiantuntevalta hommalta. Siellähän on täysi tyytyväisyystakuu myös.
« Viimeksi muokattu: 24.10.07 - klo:13:55 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #50 : 24.10.07 - klo:14:18 »

just tuolta favoptikolta tilasin...kolmannet jo menossa  [:-DD]...pari-kolme vuotta rajussa käytössä ne kestää.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 24.10.07 - klo:14:26 »

Jaahas  [:-)], jospa takaisin pihalle vähän vaikka kaivelemaan ja ennen pimiää vielä koirulin kanssa kävelylenkille, vaikka metsäpoluille  [:24] [:70]  [:-)]

Päivän teehetki meinasi unohtua  :-))

Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #52 : 24.10.07 - klo:14:36 »

Siivous suoritettu ja asioilla käynti siirretty tulevaisuuteen,koska tiet olivat vielä ihan jäässä. Lähikaupasta sain kaikki tarvitsemani tavarat, tosin edullisemmin olisi saanut marketista! [:-I]
Pilvinen päivä ollut +4 näyttää mittari, mutta maa on kyllä vielä ihan jäässä.
Olo vaikuttaa ihan flunssaiselta.. saas nähdä iskeekö tauti uudestaan, vasta pari viikkoa sitten olin viikon kipeänä  [:-I] [:-(]
Ihana on Telkkisen hauveli       [:24]              [:-)] [:-)]

Minnille ja Meselle toivotaan mustan silmän pikaista paranemista!  [:30]
Sus kiva kun olet ilmestynyt takaisin kirjoittelemaan, [:5] !
Päivänjatkoa kaikille!!
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 24.10.07 - klo:15:08 »

[:45]  Aurinko paistaa ulkona ja +9 astetta lämmintä.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #54 : 24.10.07 - klo:15:16 »

Moi !
Ei tarvitse kirjoitella säästä, lämpötila on jämähtänyt tuohon + 5 - +6 asteeseen. Ympäri vuorokauden näkyy pysyvän samana.
Yön huomaa siitä että on ihan pimeää ja minua nukuttaa. Päivä on hiukan valoisampi ja minua nukuttaa hiukan vähemmän. :-))

Mukava kun Sus on palaillut. [:-)]

Meselle ja Minnille pikaisia toipumisia mustelmistanne ja ruhjeistanne.
Onneksi Minni Sinulla sentään ei mennyt "ykköslasit". Itselleni kävi jokunen vuosi niin. Olimme pojan perheessä visiitillä ja heidän koiranpentunsa sai lasini käsittelyynsä. Niistä tuli mielenkiintoisen muotoiset.  [:-DD]
Minulla ei niillä vahvuuksilla ollut kuin yhdet lasit, pari viikkoa piti sitten tulla toimeen vanhoilla ja heikkotehoisemmilla.
Nyt hankin aina kahdet samoilla vahvuuksilla. Toiset ovat vähän kalliimmat ja toiset tuolta favoptikolta, olen ollut oikein tyytyväinen niihinkin. Pitääkin kohta käydä lukemat tarkistuttamassa ja sitten taas tilailemaan.

Telkkisellä varmasti puuhaa riittää hauva vauvan kanssa. Mutta mieluisaa puuhaa. [:-)]
Hyvää iltapäivän jatkoa kaikille !

Juuri kun olen kirjoittanut harmaudesta, pilkistää aurinko pilvien välistä. En muistakaan milloin viimeksi on näyttäytynyt. On siis kuitenkin olemassa. :-))
« Viimeksi muokattu: 24.10.07 - klo:15:20 kirjoittanut annulix »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #55 : 24.10.07 - klo:15:27 »

Täällä ei oo paistanut koko päivänä aurinko. Mut paistaa se kuulemma pilvien yläpuolella... [:-I] [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #56 : 24.10.07 - klo:15:34 »

Huomentapäivää Keravalta!
Aina kannattaa pitää vanhat silmälasit jemmassa. Itseasiassa mulla on yleensä aurinkolasit vahvuuksilla autossa. Häikäisykelien varalta. Ja jos vaikka töissä sattuu jotain. Olen sen verran sokea, etten ehkä ilman laseja selviäisi kotiin asti. Missäköhän romuläjässä se kotelo nyt mahtaa piileskellä?  [:-I]
Mä en kovin usein laseja vaihda ja viimeksikin etsin sopivat pokat tarjoushyllystä. No, tulihan niillekin sitten hintaa reilusti lisää, kun otin heijastamattoman pinnan ja ohuemmat linssit tai jotain. 50e tarjouslaseista tuli 150e, mutta ei sekään niin paha hinta ole. Mutta seuraavaksi tarvii varmaan hankkia kaksiteholasit, sen verran alkaa ikänäkö haitata olemista ja elämistä.

Täältä on nyt sellaisia uutisia, että me löydettiin aivan ihana talo Järvenpäästä. Käytiin eilen katsomassa sitä uudemman kerran ja tehtiin tarjous ja nyt iltapäivällä tuli tieto, että tarjous on hyväksytty. Ihan heti ei tapahdu mitään (paitsi että tätä huushollia pitää alkaa raivata ja siivota esittelykuntoon!) Sen talon omistajat alkavat etsiskellä uutta ja me koitetaan löytää tälle ostaja, jolla ei ole hirveää kiirettä päästä muuttamaan. Pasin extreme-suunnitelmaan kuului väliaikainen asuminen asuntovaunussa; tytöt pystyisivät käymään koulua äitinsäkin luota ihan sujuvasti hetken aikaa. Toivottavasti kuitenkin aikataulut menevät sujuvasti.

Meidän ei pitänyt muuttaa mihinkään ennen kuin nuo Pasin tytöt ovat muuttaneet omilleen, mutta tuo talo on just sellainen, mistä olen 35 vuotta haaveillut.  [:36] Muistuttakaa mua sitten siitä, kun alan valittaa liian pitkää työmatkaa. Se tulee olemaan noin 45km/suunta. Onneksi lisäys on Lahden moottoritietä, eli aika sujuvasti siinä hurauttaa.

Eli aika sekavissa mietteissä täällä. Talojen myyntiajat ovat pidentyneet; toivottavasti ei jäädä kahden talon loukkuun? Ja nyt mä lopetan vatsahaavan aiheuttavien asioiden pohtimisen ja keskityn vaikka verhojen väreihin!  [:-)]

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #57 : 24.10.07 - klo:15:44 »

Minulla kun ikää on jo paljon :-)) tarvitsen monet tehotkin. Vahingosta viisastuneena siis pidän myös toimivat kakkoskakkulat. :-))

Kaija, jännitetään miten tarjouksen käy. [:-)] Toivottavasti hyvin ja sitten toivotaan myynninkin suhteen onnea. Olisihan se ihanaa jos saatte sellaisen toivekotinne.
« Viimeksi muokattu: 24.10.07 - klo:15:47 kirjoittanut annulix »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 24.10.07 - klo:15:50 »

Mulla yksi duunikaveri muutti korpeen ukkonsa kanssa: 100 km suunta [NUT]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #59 : 24.10.07 - klo:15:52 »

Mulla yksi duunikaveri muutti korpeen ukkonsa kanssa: 100 km suunta [NUT]

[:67]

Pääsevätkö edes kulkemaan samalla kyydillä?

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.