Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilmainen soittoääni  (Luettu 454 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Ilmainen soittoääni
« : 25.10.07 - klo:21:31 »

Meninpä klikkaan tuota linkkiä ja pistin puh. numeroni 
Kertokaa nyt hyvät ihmiset mihin liityin?
Laskuun oli ilmestynyt 14 euroa!
Ilmainen soittoääni piti olla.

http://fi.get-your-ringtone.com/pp.jsp?a=188&ppc=google&k=Knopfler+Mark

Pistin äsken viestin, että eroan kun oli tuolla kohta:

http://fi.funmobile.com/registration!input.do?campaign.campaignId=16

Tuli vastaus: Olemme pahoillamme mutta et ole Funmobilen tilaaja.

Silti laskuun tuli tuo 14 euroa, kertokapa nyt hyvät ihmiset mihin liityin ja miten pääsen eroon.

Sekavaa, mutta toivottavasti joku ymmärtää.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Ilmainen soittoääni
« Vastaus #1 : 25.10.07 - klo:22:02 »

Vasaanpa tännekin että jos niitä tekstareita tulee, ne näkyy varmaan laskussakin. Voi olla että tuo oli kertaluontoinen. Toivotaan niin, "ilmainen" kamalaa pettämistä [:-/]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #2 : 25.10.07 - klo:23:26 »

Mitenköhän paljon lapsille/nuorille sattuu nuita vahinkoja netissä?  [:-I]
Pasin nuorempi likka oli joskus mukamas osallistunut johonkin kilpailuun ainoastaan, ja tuli tilanneeksi Trendin, joka on lähinnä 20-30-vuotiaiden lehti  [?]
Sinne piti pari kertaa ottaa yhteyttä, ennen kuin lopettivat tilauksen. 2 lehteä ehti tulla. Mitään ei tietenkään maksettu, koska eihän alaikäiset saa ilman huoltajan allekirjoitusta tilata mitään.  [:-/]

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 25.10.07 - klo:23:28 »

Kaija, en tiedä lapsista ja nuorista. TÄmmöisille liki muoreille ainakin sattuu herkästi  [:-(]

Varpunen, soita ihmeessä sinne firmaan ja selvitä asia, ettei käy  niin kuin minulle. Tilasin mukamas _yhden_ soittoäänen noin vuosi sitten. Puhelinlaskuni vaihtelee jonkun verran muutenkin, joten en sitten ensimmäisinä kuukausina osannut ihmetellä mitään, koska samoihin aikoihin olin muutenkin muutellut sopimustani ja eräs alennusjuttukin oli juuri päättynyt. Maksoin kiltisti aina laskun ja sillä hyvä.

Ihmettelin kun puhelimeen tuli jotain mainosviestejä siitä firmasta, josta sen äänen ostin. En saanut viestejä auki, joten annoin mokomien olla. Lopulta noin puolen vuoden jälkeen hikeennyin niihin ja sain kuin sainkin yhden auki. Kyseessä sen verran vanhanmallinen netillinen puhelin, että ei sillä nettiosiolla siinä tee edes paatunut nettiaddikti yhtään mitään. Ihan tuurilla huomasin jostain nettisivun sivupalkista, että kyseessä on maksullinen palvelu 9 euroa kuukaudessa. Olisi sitten sillä rahalla saanut tilata vaikka miten paljon soittoääniä, mutta enhän minä ollut tilannut kun en moisen sopimuksen olemassaoloa ollut edes ymmärtänyt. Ei auttanut itku markkinoilla kun soittelin sinne, että en ole mokomaa palvelua tilannut. Heidän mielestään olin ja niinpä oli veloituskin sitten mennyt. Kai se pikkupräntti sitten oli jossain ollut, paha sitä on enää kinata.

Se veloituskin näkyi puhelinlaskussa jotenkin ihan hämärästi, olisko ollut muut veloitukset -tai jotain. Ei kuitenkaan halaistua sanaa siitä firmasta tai muuta, josta olisi voinut tajuta mistä on kyse. Nyt on mulla sitten puhelimessa melkoisen hintava soittoääni, jotta kelpaa sitä kuunnella  :-O

Olis vissiin sille rahalle jotain muutakin käyttöä keksinyt. Asiaa kun puhisin niin puhelinyhtiölle (sen epäselvän laskuerittelyn takia) ja sinne soittoäänifirmaan, niin molemmat myönsivät, että en suinkaan ollut ensimmäinen jolle oli käynyt näin. Mä olin niin vihainen, että vain se pieni sivistyksen pintasilaus esti menemästä sitä hiton puhelinlankaa pitkin sinne firmaan ja johtajan pakeille sanomaan suorat sanat  [:-//]
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 26.10.07 - klo:07:35 »

Ullu, kiva kuulla että muillekin sattuu  [:-)]
Helpottaa hiukan  [:-)] sillä kyllä mä olen itseäni haukkunut, että vanha ihminen luulee jonkun olevan ilmainen, vaan ennen oli jopa näitä soittoääniä.
Se firma on jossakin ties missä, ja se kyllä ilmoitetaan että saattaa tulla maksaan.

"Tilaus laskutetaan matkapuhelinlaskusi yhteydessä tai prepaid-kortiltasi. Jos tarvitset apua, lähetä tekstiviesti "HELP" numeroon 17277. Jos haluat lopettaa tilauksesi, lähetä tekstiviesti "PL STOP" numeroon 17277 missä vaiheessa tahansa. Jos sinulla on kysymyksiä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun osoittella support@funmobilefi.com tai soita numeroon 942597815. Asuinpaikka: 15/F, Tower 1, Grand Central Plaza, 138 Shatin Rural Committee Road, Shatin, Hong Kong. Lisämaksuja voi aiheutua."

Jännä että "tilaus" laskutettiin heti, mutta silti tekstiviestiin tuli se vataus etten ole tilaaja.
Enkä siis tilannut mitään sieltä, en edes sitä #¤%&%¤## ilmaista.
Enkä kyllä uskalla soittaa tuohon numeroon, mitä lie tulis maksaan?
Lähetin niille heti sähköpostia sekä omalle operaattorilleni.
Jännä sinänsä kun mulla on kaikki viihde estot, mutta netin kautta sitten saa häslää miten vaan.

Kiitos teille, viikonloppu tulossa ja aion unohtaa asian siksi aikaa, fiksua tai ei....

« Viimeksi muokattu: 30.10.07 - klo:10:16 kirjoittanut Varpunen »
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 26.10.07 - klo:10:28 »

Mulle on muutenkin täysin käsittämätöntä että joku on valmis maksamaan hirveitä summia jostain soittoäänestä :-O Minulla ei ole mitään merkitystä sillä millainen soittoääni puhelimessani on, pääasia että ääni on sen verran kova että kuulen kun puhelin soi. Musiikkia kuuntelen sitten ihan erikseen jos haluan. Mutta minä olenkin niin kovin monessa asiassa vanhanaikainen :-))

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #6 : 26.10.07 - klo:12:25 »

Sama mulla,kuin Tiinallakin.Mulle riittää Nokialaisen omat soittoäänet,mitä löytyy.Niitäkin on monen monta joista valita ja vaihtaa josniin haluaa.
En kyllä maksa euroakaan mistään soittoäänestä  [:-)]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 26.10.07 - klo:12:50 »

En minäkään muita soittoääniä ole tilannut kuin työttömän arkiviisun. Se on minun soittoäänenä ollut (sukulaisilla omansa) jo kolme vuotta  [:-I].
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 26.10.07 - klo:12:58 »

Mä tilasin jonki soittiksen ja se maksoi vain sen 3 euroa, mitään liittymispakkoa ei ollut. Tunnarina mulla soi TwinPeaks-teema, se kostaa mulle 1 euron kk. Ainakin kamut tietää ottaneensa oikean numeron [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 26.10.07 - klo:13:36 »

Kun Pasi soittaa, mun puhelimesta kuuluu ihan aito Finlandersin: Tahdon oikeesti olla sinun.... ja työkaverit on ihan   [:64]
Näillä joillakin puhelimilla muuten pystyy myös itse nauhoittamaan musaa levyltä/ radiosta tai vaikka linnunääni cd:ltä pätkän. Tai pomon natkutusta tai ihan mitä vaan ja laittamaan sen soittoääneksi.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 26.10.07 - klo:13:38 »

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 26.10.07 - klo:13:40 »

Pyris, sä olet ihana!  :-))

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 26.10.07 - klo:13:41 »

Kiitos...
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #13 : 26.10.07 - klo:13:44 »

Tämä laulu on ihana  [:34] [:37] [:34] ja koskettaa minun sisintäni ihan mahdottoman paljon tällä hetkellä  [:38] [:36] [:38] Kiitos Pyris  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 26.10.07 - klo:15:37 »

Anteeksi, kun tuo biisi soi radiossa niin kanava vaihtuu salamana [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.158 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.