Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on nyt lauantaki 27. lokakuuta  (Luettu 1090 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Se on nyt lauantaki 27. lokakuuta
« Vastaus #15 : 27.10.07 - klo:09:22 »

Niin näkyi Kamuilla vielä lehtiä riittävän, hauska! :-))

Huomenta tähän lauantai aamuun! Täällä pilvistä ja hieman tuulta ja mittarissa yön alin lukema oli +3,6 astetta.
Hieman vielä väsyttää [:56] , mutta eiköhän sitä kunnolla herää, kun saa aamiaiset syötyä. Kohta laittamaan, kun kirjoitan tämän viestin ensin. [:25]

Hienoja havaintoja Pyhäjärviralli joukkueille ja erityisesti pönttölän porukoille!  [:5]  [:72]

Leppoista lauantaita jokaiselle!   [:46]  [:44]  [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 27.10.07 - klo:09:31 »

Huomenta lauantaita! hiukka se väsyttäää  [:56] [:56] mikä lie, lauhaa on +3 mutta tuulee.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #17 : 27.10.07 - klo:10:08 »

Huomenta lauantaita! hiukka se väsyttäää  [:56] [:56] mikä lie, lauhaa on +3 mutta tuulee.

Kiva hymiö Meseltä jossa todella tuulee. :-))

Täälläkin hieman tuuli yltynyt ja mittarissa nyt +5,4 astetta.
Aamiaiset kohta syöty ja kyllä tämä päivä tästä lähtee käyntiin. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 27.10.07 - klo:10:09 »

Huomenta. Ulkona yli kuusi astetta lämmintä. Tänään ohjelmassa ruukkujen siirtoa ulkoa kasvihuoneen suojaan ja muita pihan syystöitä. Lintujen ruokinta-astia pitää täyttää, hirmunen vilske siellä käy päivän mittaan ja Yli litra siementä menee päivässä. Huomenna on haettava isompi säkki taas nurkkaan, pikkupussi menee parissa päivässä. Keksisipä joku myydä ovelta ovelle Auringonkukan siemeniä, Talous- ja Wc-paperia.

Hyvä idea tuo ovelta-ovelle. Kunpa olisikin noin, koska nuo kaikki ovat niin isoja tavaroita, että ei millään itse viitsisi niitä laahata kotiin, kun yleensä on muutakin tavaraa yllin kyllin ostettava.

Märän tuntuinen ilma taasen. Ei nyt varsinaisesti sada, mutta jotain tihkua tuli alas. Pitäisi haravoida, kunhan saisi inspiraation. Paljon enemmän inspiroisi virkkaaminen. Siivotakin pitäisi vähän. Pyykin laitoin jo koneeseen pyörimään.

Harmaasta ilmasta huolimatta toivottelen leppoisaa lauantaita!
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 27.10.07 - klo:10:19 »

Huomenta Oulusta!

Pilvinen, sumuinen sää, Lämpötila +6 asteen vaiheilla...

Leppoisaa Lauantaita Kaikille!   [:9] [:43] [:44]
Kirjattu
#Jani#

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 27.10.07 - klo:10:56 »

Harmaa, tihkuinen sää. Tilhiä runsaasti pihapiirissä helisemässä...http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/bomgar/
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 27.10.07 - klo:10:58 »

Huomenta.  Tuuli on voimistunut, muuteen sää pysynyt samanlaisena.
Pikapika siivous ja sit lähden Jyväskylään sisartani moikkaamaan.

Mukavaa päivää kaikille.  [:26] [:45]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 27.10.07 - klo:11:05 »

Huomenia  [:-)] + 7 ja tintit käyneet sotkemassa ja kurre samoin ja myöskin...peeaskomassa [:-/] [:-DD]
Remppareiskakin ilmoitti tulostaan poran äänellä ja yläkerran rouvakin saapui kaupasta mäyräkoiran kanssa.

T. kerrostalokyttääjä :-))

ps. ilam on harmaa ja selkä taas hiukkasen pottuilee, 2 lasia viiniä taitaa pikkuisen jomottaa päätä [:-I]
Katsotaan josko sitä virkistyisi Suokkiin lähtemään....Kenteis hääräilenkin omilla kulmilla, let see...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 27.10.07 - klo:11:34 »

Huomenia  [:-)] + 7 ja tintit käyneet sotkemassa ja kurre samoin ja myöskin...peeaskomassa [:-/] [:-DD]
Remppareiskakin ilmoitti tulostaan poran äänellä ja yläkerran rouvakin saapui kaupasta mäyräkoiran kanssa.

T. kerrostalokyttääjä :-))

:-))
Tää olikin ihana piristys tähän muuten harmaaseen aamuun. Mua alkoi naurattaa ihan kippurassa - varsinkin tää "yläkerran rouvakin saapui kaupasta mäyräkoiran kanssa". Kiitos Marle aamun kuulumisista! [:-DD]

Mulla taas naapurin pihaan ajoi AUTO. Sieltä tuli ulos MIES. Hän keskusteli ja puuhaili jotakin pihalla naapurin isännän kanssa n. puoli tuntia, jonka jälkeen tämä auto sekä myös naapurin oma auto ajoivat pihasta ulos. Miehet tietysti olivat näiden autojen sisällä.

Mitäs tässä muuta. Hyvää lauantaita!

T. mummonmökkikyttääjä :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 27.10.07 - klo:11:42 »

On täällä muutakin tapahtunut kuin edellämainittu. Tämä asia vaan ansaitsee oman erillisen viestinsä.

MUN PIHASSA OLI PALOKÄRKI! KOSKAAN ENNEN EI OO OLLU!

:-O

Oon hihkunut riemusta! [:3] [:19] [:3]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 27.10.07 - klo:11:44 »

:-)) Jos alkaisi pitämään päiväkirjaa täällä että minkälaista sakkia valuu ikkunan alta ohitse [:-I] [NUT]

Mä taida alkaa keräämään voimia jos vaikka sinne Suokkiin sittenkin [:-I] Se on vähän noin ja näin että alkaako satamaan vai ei. Täytyykin katsoa komerosta sopivat kamppeet päälle, oishan se sellainen extremematka mulle [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 27.10.07 - klo:11:52 »

Tiiätteks, että oikeestaan mua pikkusen häiritsee kattella mitä naapurissa tapahtuu. Tarkoitan, että en voi olla näkemättä, kun ikkuna vaan on suoraan siihen suuntaan. Tarkoitan, että tää vaan häiritsee mun rauhaa. :-)) Ei siellä mitään kummallista koskaan tapahdu, tavallista arkielämää vaan. :-)) Mutkun mä en viitti vaihtaa tietsikan paikkaakaan, kun mä haluan, että mulla on sihti ulos tästä toimistosta, lintujen vuoksi ja ihan muuten vaan.

-ongelmansa kullakin  :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #27 : 27.10.07 - klo:12:11 »

Ja mun naapureissa on aivan hiljasta ja aion mennä ulkohommiin. Vähän on ilmassa kosteutta.
Muuta mainittavaa:
Äsken tipautin miljoona pippuria lattialle ja jokainen niistä lähti kiireesti lattialla erisuuntiin.  [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 27.10.07 - klo:12:40 »

Voi iipa raasu, miljoona pippuria on jo aika paljon.
Mikähän on kun en tänään herää, oisko se tää jatkuva pilvisyys ja harmaus. Ei auta kahvikaan. Jos repis väkisin ittensä vaikka metsälenkille...

Mun piti jotakin sanoa, mut nyt unohdin senkin... juu ai niin. Luulin äsken naapurin grilliä fasaaniksi. Tämä oli tärkeä tiedonanto. [:-DD] Jäi kai alitajuisesti päälle tuo lintujen tarkkailu, kun ensin tuli pitkästä aikaa pikkuvarpuset, sitten tuli närhi syömään tuohon mun amppeliin, eli sain tarkkailla sitä ikkunan takaa kahden metrin päästä ja heti tämän jälkeen tuli se PALOKÄRKI.

No sitten oli jo grillikin fasaani. :-)) Kun se on tuolla puun takana, matalajalkainen pyöreähkö olemus nurmikolla, ni helposthan sitä nyt ihminen erehtyy, varsinkin kun ei ole aikoihin käynyt optikolla. [:-I] :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #29 : 27.10.07 - klo:12:41 »

Naapurikyttäilyä: 1) harakka hyppii naapurin peltikatolla
2) naapurin nuori isä tulee kotiin lykäten kaksosten vaunuja
3) sataa tihkuttaa
 eli ylen hiljaista tällä pihalla  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.184 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.